آموزش ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام

ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز

اگر با قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که به منظور ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز گزینه‌ مشخصی وجود ندارد! این موضوع سبب می‌شود که برخی از کاربران دچار سردرگمی شوند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام

اینستاگرام چندی پیش قابلیت ساخت استوری یا استوریز را به اپلیکیشن اختصاصی خود اضافه کرد. پیش از این در مقاله “استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن” توضیحات جامعی در مورد این قابلیت ارائه کرده بودیم. به صورت خلاصه قابلیت استوریز یا ساخت استوری قابلیتی است که به موجب آن کاربران اینستاگرام می‌توانند یک “داستان” را آغاز کرده و عکس‌ها و ویدیوهای خود را با تاریخ انقضای 24 ساعته در اینستاگرام اشتراک گذاری کنند. عکس‌ها و ویدیوهایی که به موجب این قابلیت ارسال می‌شوند پس از 24 ساعت به طور اتوماتیک حذف خواهند شد و به بخش پست‌های اکانت شما اضافه نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هنگامی که قصد استفاده از قابلیت استوریز اینستاگرام را دارید، می‌توانید عکس یا ویدیوی جدیدی و آنی ضبط کرده و آن را اشتراک گذاری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که نسبت به اشتراک گذاری مستقیم عکس‌ها و ویدیوهای نسبتا جدید ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه هم اقدام کنید. به بیان دیگر شما می‌توانید به طور مستقیم عکس و ویدیوهای گالری دستگاه را هم در استوریز اینستاگرام ارسال کنید. متاسفانه هنگامی که به منظور ارسال عکس یا ویدیو در استوریز اینستاگرام اقدام می‌کنید هیچ گزینه‌ای به منظور انتخاب عکس یا ویدیو از بخش گالری دستگاه ارائه نمی‌شود و این موضوع بسیاری از کاربران را بر این باور داشته که به منظور ارسال پست در استوریز اینستاگرام باید حتما به صورت آنی یک عکس یا ویدیو را ضبط کنند!

بنابراین ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام امکانپذیر است و انجام آن نیازمند دانستن یک ترفند است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام بپردازیم و این ترفند را برای شما عزیزان شرح دهیم. با استفاده از این ترفند می‌توانید عکس و ویدیوهای ذخیره شده در حافظه گوشی خود که قبلا ضبط کرده‌اید را در استوریز اینستاگرام اشتراک گذاری یا ارسال کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم به منظور ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام باید یک ترفند کوچک را بشناسید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز

ابتدا با لمس آیکون با نماد خانه موجود در منوی پایین و سمت چپ صفحه وارد قسمتی شوید که پست‌های اخیر فالووینگ‌هایتان نمایش داده می‌شود. سپس از منوی بالا و سمت چپ آیکون بعلاوه موجود در کنار گزینه Your Story را لمس کنید. این عمل سبب می‌شود که دوربین دستگاه فعال شود و وارد مرحله اصلی ماجرا شوید.

ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز

همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید پس از لمس آیکون “بعلاوه” دوربین دستگاه فعال می‌شود. در این شرایط هیچ گزینه یا دکمه‌ای به منظور انتخاب عکس از گالری دستگاه ارائه نشده و بسیاری از کاربران تصور دارند که این امر امکانپذیر نیست و برای ارسال عکس یا ویدیو در استوری اینستاگرام باید حتما به صورت آنی عکس یا ویدیویی را ضبط کنند. اما همانطور که اشاره کردیم، این موضوع صحت ندارد و شما می‌توانید نسبت به ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام اقدام کنید. برای انجام این عمل، کافیست که در این مرحله انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده و از بالا به سمت پایین بکشید.

ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز

با انجام این عمل عکس‌ها و ویدیوهای اخیری که توسط دوربین دستگاه ضبط کرده‌اید نمایان می‌شوند و شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به عنوان پست جدیدی در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید. دقت داشته باشید که عکس و ویدیوهایی که در این شرایط نمایش داده خواهند شد، عکس و ویدیوهایی هستند که طی 24 ساعت گذشته ضبط شده‌اند. بنابراین شما قادر به انتخاب عکس و ویدیوهای قدیمی به منظور ارسال در استوریز اینستاگرام نخواهید بود. همچنین ویدیوهایی که به منظور ارسال در استوری اینستاگرام انتخاب می‌کنید باید نهایتا 10 ثانیه‌ای باشند. در غیر این صورت ویدیو مد نظر به طور اتوماتیک برش داده شده و کوتاه می‌شود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی گوشی اپل در تهران

آموزش ویدئویی ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام پرداختیم. بنابراین ارسال مستقیم عکس و ویدیوهای ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی در استوری اینستاگرام امکانپذیر است. برای انجام این عمل باید از ترفندی که شرح داده شد استفاده کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون 6s

قیمت ال سی دی سامسونگ J7

قطعات گوشی Samsung J7 2017

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محرابی
محرابی
3 سال گذشته

سلام. من تو گوشیم این امکان رو داشتم هر عکس وفیلمی رو از گالری دوست داشتم میتونستم استوری کنم ولی جدیدن دیگه نمیتونم من هر فیلمی رو روش اشتراگذاری بود میزدم گزینه های فیت و استوری و تلگرام وواتساپ برام میومد ووقتی انتخاب استوری انیستاگرام میکردم ولی جدیدن این گزینه دیگه نیست فقط گزینه فیت انیستاگرام هست .علتش چیه؟؟؟؟؟؟؟

اسما
اسما
5 سال گذشته

چطوری از خود اینستاگرام استوری بزاریم؟ مثلا من یه فیلم تو اینستا رو بزارم تو استوری خودم؟

Maryam
Maryam
6 سال گذشته

عالی بود???

سارا
سارا
6 سال گذشته

چجوری بیشتر از ده ثانیه ویدئو بذاریم؟من دیدم بعضیا دو سه دقیقه هم میذارن

sami
sami
6 سال گذشته

سلام من این کاری که گفتید رو انجام دادم ولی وقتی صفحه رو پایین میکشم یه لیست خالی میاد واسم و هیچ عکسی نمیاد.. یه مشکل هم هست وقتی بخوام پست بزارم عکساها میان اما زود مخفی میشن و باید از گالری عکس بزارم اگه میشه کمک کنید