تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام (Repeat Notifications)

آموزش غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

شما می‌توانید بازه زمانی مد نظرتان را به منظور تکرار نوتیفیکیشن های تلگرام و یادآوری مجدد آن‌ها تعیین کنید. همچنین می‌توانید به کل این ویژگی را برای اکانت خود غیر فعال نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام (Repeat Notifications) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام (Repeat Notifications)

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Repeat Notifications را ارائه می‌کند که به موجب آن می‌توان بازه زمانی مشخصی را برای تکرار اعلان ها یا همان نوتیفیکیشن های تلگرام در نظر گرفت یا به کل این ویژگی را غیر فعال کرد. انجام این عمل به سادگی از طریق منوی تنظیمات تلگرام صورت می‌پذیرد.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام این عمل و تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

نحوه تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام (Repeat Notifications)

همانطور که اشاره کردیم، تغییر زمان تکرار اعلان های تلگرام به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در بخشی که با عنوان Other ارائه شده است، گزینه‌ای تحت عنوان Repeat Notifications را مشاهده می‌کنید. این گزینه را لمس کنید.
  • بازه زمانی مد نظرتان را به منظور یادآوری یا تکرار نوتیفیکیشن ها از سوی تلگرام انتخاب کنید. اگر تمایل به غیر فعال سازی این ویژگی دارید، کافیست که گزینه Off را انتخاب نمایید.

به این صورت می‌توانید زمان تکرار یا یادآوری نوتیفیکیشن های اپلیکیشن تلگرام را تغییر دهید یا با انتخاب گزینه Off به کلی این قابلیت را غیر فعال کنید.

آموزش ویدئویی تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن در تلگرام (Repeat Notifications) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی S10e

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments