تعویض گلس یا شیشه شکسته  آیفون ۶ پلاس تعویض گلس یا شیشه شکسته  آیفون ۶ پلاس

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶ پلاس

گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 6 پلاس ممکن است در اثر ضربه بشکند و بدین سبب ترک هایی روی نمایشگر دستگاه به وجود آید. در اینگونه مواقع با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 6 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس آیفون 6 پلاس در چه شرایطی قابل انجام است؟

پیش از اینکه در مورد تعویض گلس آیفون 6 پلاس و شرایط خاصی که انجام آن امکانپذیر می‌شود صحبت کنیم بهتر است منظورمان از تعویض گلس ال سی دی را بیشتر برایتان شرح دهیم. تعویض گلس پروسه‌ای است که به موجب آن شیشه‌ای که روی ال سی دی گوشی پرس شده تعویض می‌گردد. دقت داشته باشید که این شیشه توسط شرکت سازنده روی ال سی دی گوشی پرس شده است و توسط کاربر یا حتی تعمیرکار موبایل قابل جداسازی نیست، بلکه برای انجام این امر باید از تجهیزات و دستگاه های خاصی استفاده شود.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بنابراین منظور از تعویض گلس آیفون 6 پلاس عوض کردن لایه محافظی نیست که برای جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش روی صفحه نمایش این گوشی نصب می‌شود و خیلی راحت هم امکان جداسازی آن توسط کاربر وجود دارد، بلکه منظور تعویض شیشه یا گلسی است که روی ال سی دی دستگاه پرس شده و برای جداسازی آن باید از تجهیزات خاصی استفاده کرد. اما در چه شرایطی می‌توان تعویض گلس آیفون 6 پلاس را انجام داد؟ برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید حتما شرط زیر برقرار باشد:

  • تاچ و ال سی دی گوشی نباید هیچ آسیبی دیده باشد و در عملکردشان مشکلی وجود داشته باشد. یعنی تاچ گوشی باید در برابر لمس های شما از خود عکس‌العمل مناسب نشان دهد و محتوای نمایشگر هم بدون مشکل روی آن به تصویر کشیده شوند.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 پلاس

 

فقط در حالتی که شرط فوق برقرار باشد می‌توانید تعویض گلس آیفون 6 پلاس اپل را بدون تعویض کامل تاچ ال سی دی انجام دهید. دقت نمایید که در این شرایط ممکن است حتی روی صفحه نمایش گوشی شکستگی های زیادی وجود داشته باشد، اما این شکستگی های فقط روی گلس ال سی دی ایجاد شده و به تاچ و خود LCD آسیبی نرسانده باشند. بنابراین با صرف نظر از شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی ایجاد شده، صرفا به شرط سالم بودن تاچ و ال سی دی دستگاه قادر به تعویض گلس آیفون 6 پلاس خواهید بود و می‌توانید این تعمیر را جایگزین تعویض کامل تاچ ال سی دی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس

هزینه تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6 پلاس چقدر است؟

یکی از مزیت هایی که تعویض گلس آیفون 6 پلاس در مقایسه با تعویض کامل تاچ و ال سی دی دارد مربوط به کاهش هزینه تعمیر می‌شود. زمانی که بتوان به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی فقط با تعویض گلس یا شیشه روی آن مشکل گوشی را برطرف ساخت، هزینه تعمیر دستگاه تقریبا به یک دوم کاهش پیدا می‌کند. البته همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم برای اینکه بتوان تعویض گلس iPhone 6s را به جای تعویض ال سی دی و تاچ انجام داد حتما باید شرایط و ضوابط خاصی برقرار باشند که در مورد آن ها صحبت کردیم. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعویض گلس آیفون 6 پلاس را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟

برای اینکه گلس آیفون 6 پلاس شما تعویض شود حداقل باید یک روز منتظر بمانید چون این تعمیر نیازمند دقت بالایی است و باید مرحله به مرحله با استفاده از دستگاه های خاصی انجام شود. به عنوان مثال برای جداسازی گلس که روی ال سی دی گوشی پرس شده از دستگاه خاصی استفاده می‌شود که این کار را به تدریج انجام خواهد داد و بدین منظور به چند ساعت زمان نیاز دارد. در مرحله بعد گلس جدید روی ال سی دی نصب می‌شود و باز هم دستگاه خاص دیگری آن را روی LCD گوشی پرس می‌کند. در نهایت هم با دستگاه دیگری حباب زدایی از گلس ال سی دی انجام خواهد شد و بدین ترتیب تعویض گلس آیفون 6 پلاس تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

پس هر یک از مراحل نام برده شده نیاز به صرف مدت زمان خاصی دارند و با دستگاه های خاصی هم انجام می‌شوند. بنابراین طبیعی خواهد بود تعویض گلس ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل پروسه‌ای نسبتا زمانگیر باشد و حداقل 1 روز به طور بیانجامد. اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن تعویض و تعمیرات شیشه شکسته آیفون 6 پلاس شما انجام گردد، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید. در نظر داشته باشید که با استفاده از سرویس موبایل کمک هیچ نیازی به خروج از منزل برای تحویل گوشی به تعمیرکاران مجرب مرکز نخواهید داشت و گوشی درب منزل از شما تحویل و پس از تعویض گلس هم درب منزل به شما پس داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ پلاس

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 پلاس

 

برای تعویض گلس آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

تعویض گلس آیفون 6 پلاس با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهیم با کمترین هزینه ممکن تعویض گلس یا شیشه شکسته و به طور کلی تعمیرات آیفون 6 پلاس را انجام دهید و در عین حال به بهترین کیفیت ممکن هم دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آوردید. در مرکز موبایل کمک از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات برای تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل استفاده می‌شود و تمام مراحل کار با دقت و تحت نظارت کارشناسان مجرب این شرکت انجام خواهند شد. بدین سبب بهترین نتیجه ممکن از تعویض گلس گوشی حاصل می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس آیفون 6 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل