آموزش ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel)

نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

حتما می‌دانید که کانال های تلگرام شامل دو دسته مختلف می‌شود که به آن‌ها کانال عمومی (Public Channel) و کانال خصوصی (Private Channel) می‌گوییم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel) آشنا کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: فناوری 5G چیست؟

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel)

ایجاد کانال در تلگرام یکی از روش های بسیار عالی است که می‌توانید به موجب آن محصول، سرویس یا خدمات خود را معرفی کنید. حتی با ایجاد کانال های سرگرمی در تلگرام هم می‌توان به کسب درآمد پرداخت! کانال های تلگرام شامل دو دسته مختلف می‌شوند که عمومی (Public) و خصوصی (Private) نام دارند. اگر تمایل دارید تا با تفاوت های مابین این دو دسته از کانال های تلگرام آشنا شوید، می‌توانید از مقاله تفاوت کانال خصوصی و عمومی تلگرام | Private vs Public Channels استفاده کنید.

اما چگونه می‌توانیم در تلگرام یک ساخت کانال عمومی تلگرام بسازیم؟ در این مقاله قصد داریم که نحوه ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel) را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس چیست؟ همه چیز درباره کلاب هاوس!

نحوه تشکیل یا ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel)

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا یک کانال عمومی را در تلگرام ایجاد کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه New Channel را انتخاب کنید.
  • نام کانال را وارد کنید و در بخش Description توضیحات کانال خود را تایپ کنید. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در همین مرحله با لمس آیکون دوربین نسبت به تغییر عکس کانال هم اقدام نمایید.
  • پس از وارد کردن مشخصات فوق باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • از آنجایی که قصد داریم کانال ما یک کانال عمومی باشد، گزینه Public Channel را انتخاب کنید.
  • در بخشی که با عنوان Link مشخص شده و درست در کنار عبارت me/ باید عبارت تکمیلی مربوط به لینک دعوت کانال عمومی خود را وارد کنید. اگر لینک ساخته شده قابل قبول نباشد، عبارت قرمز رنگی در زیر آن نمایان می‌شود، اما اگر لینک دعوت مذکور قابل استفاده باشد، یک عبارت سبز رنگ را در زیر آن مشاهده خواهید کرد.
  • پس از تعیین لینک دعوت کانال باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • اعضای مد نظرتان را انتخاب کنید و آیکون تیک را از گوشه سمت راست و بالای صفحه لمس نمایید.

به همین سادگی پروسه ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel) به پایان می‌رسد. می‌توانید با استفاده از لینک کانال خود سایر افراد را به آن دعوت کنید. اگر بنا به هر دلیل تمایل داشتید تا کانال عمومی خود را به یک کانال خصوصی تبدیل کنید، مقاله آموزش تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس راهنمای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود برنامه SHAREit برای موبایل و کامپیوتر

آموزش ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel) پرداختیم. همچنین اگر تمایل به ساخت یک کانال خصوصی یا پرایوت را دارید، می‌توانید از مقاله آموزش ساخت کانال خصوصی تلگرام (Private Channel) استفاده کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (65)

guest
65 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اکسسوری شیما
اکسسوری شیما
1 سال گذشته

سلام من میخوام تو تلگرام کانال نزنم ولی گزینه ساخت کانال نداره ایجاد گروه چیکار کنم؟

لاله
لاله
1 سال گذشته

سلام . من یه کانال دارم از ۵سال پیش ، خودبخود پرایوت شده و افراد غیر عضو نمیتونن کانال ببینن ، تو آپدیت جدید گزینه تغییر از پرایوت ب عمومی نداره ، چکار کنم😢

mmli
mmli
1 سال گذشته

داش تو اپدیت جدید فقط ساخت گپ داره چنل ندازه

پارسا
پارسا
1 سال گذشته

سلام من هرکاری میکنم لینک رو قبول نمیکنه خیلی اسم های مختلف هم امتحان کردم

محمد
محمد
1 سال گذشته

سلام تلگرام پیام پیام میده بیش از ۵۰۰ گروه عضو شده‌اید لطفاً بعضی از گروهای یا کانال را پاک کنید اما من ۵ تا کانال گروه عضو من چرا

مسعود
مسعود
1 سال گذشته
پاسخ به  محمد

از تلگرام غیر رسمی استفاده کردی کانال ها پنهان هستند
تنها راه دیلت اکانت هست