فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟

چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید بفهمید چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را چک می‌کند! اصلا آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟ با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

یکی از عادت های عجیب ما این است که عکس پروفایل کاربران تلگرام را چک می‌کنیم! باور کنید هر ایرانی بخش عظیمی از زمان خود را صرف چک کردن و دیدن عکس پروفایل دوستانش در تلگرام می‌کنند. اما در این بین یک سوال در ذهن بسیاری از ما ایجاد شده است! آیا می‌توانیم متوجه شویم که چه کسی پروفایل تلگرام ما را چک کرده است؟

به بیان دیگر آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات تکمیلی در مورد این مسئله خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟

متاسفانه این امر امکانپذیر نیست! یعنی شما حداقل تا به امروز هیچ راهی برای فهمیدن این مسئله که چه کسی پروفایل تلگرامتان را چک کرده است ندارید! بنابراین تمام افرادی که بنا به هر دلیل مدعی هستند این کار را برایتان امکانپذیر می‌کنند قابل اعتماد نخواهند بود. از آنجایی که تلگرام API اختصاصی برای توسعه دهندگان منتشر نکرده است، این امکان وجود ندارد که هیچ ابزار ثانویه‌ای امکان فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران را فراهم کند!

با این وجود افراد زیادی در حال سوء استفاده از این مسئله و تمایل کاربران هستند. برای مثال دیده شده که اپلیکیشن ها یا ابزارهای خاصی در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند و فروشنده آن ها مدعی می‌شود که آن ابزار امکان فهمیدن و نمایش لیست افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده‌اند را ارائه می‌کند. حال شاید ابزار مورد نظر لیستی از مخاطبین شما را نمایش دهد، اما مطمئن باشید که این لیست هیچ ارتباطی با افرادی که پروفایل تلگرامتان را چک کرده‌اند ندارد! پس به فروشندگان این ابزار ها اعتماد نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در مورد فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران پرداختیم و گفتیم که انجام این کار در تلگرام امکانپذیر نیست. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون ایکس

قطعات آیفون 6 اس پلاس

گلس آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Ali
Ali
2 سال گذشته

باسلام _راستش من الان خودم دوس دارم بدونم کی چکم میکنه ولی به جایی نرسیدم ولی خدایی سال ۲۰۱۷یه برنامه بود تا پروفم چک میشد برام پیام میومد که فلانی با فلان آیدی ساعت فلان چک کرد منتها هر چی میگردم پیداش نمیکنم 😶

Mina
Mina
2 سال گذشته
پاسخ به  Ali

منم می‌خوامش

شكيب
شكيب
1 سال گذشته
پاسخ به  Ali

عاره واسه من اینجور میشد اما یادم نمیاد چطور بود

س.
س.
3 سال گذشته

سلام ببخشیدکسی میدونه ازکجابدونیم چه تاریخی ی مخاطبی رو مسدودکردیم؟

Agrin b
Agrin b
3 سال گذشته

سلام خسته نباشین.
توی آپدیت جدید تلگرام که میتونیم عکس یا گیف برای پروفایل بزاریم نشون میده که چه کسایی اونو دیدن؟!

یونس
یونس
3 سال گذشته

به نظر من تلگرام حق داره که نزاره کسی متوجه شما بشه که پروفایلشو چک کردید…اگه شما خودتم جای سازنده تلگرام یا یک برنامه پیام رسان باشی , نمیزاری امنیت مخاطبینت زیر سوال بره…

B
B
3 سال گذشته

سلام، من از تلگرام اصلی استفاده میکنم اگه پروفایل کسیرو که شمارشو تو تلگرام ذخیره دارم چک کنم طرف متوجه میشه؟

کیان رویا
کیان رویا
3 سال گذشته
پاسخ به  B

والا؟

سوگند ایمانی
سوگند ایمانی
2 سال گذشته
پاسخ به  B

نه اصلا