آموزش ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

حتما می‌دانید که اینستاگرام تقریبا به تازگی قابلیت ارسال استوری را ارائه می‌کند. این قابلیت پیش از این در برنامه اسنپ چت (Snapchat) ارائه شده بود. حال به نظر شما آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانیم پست‌های ارسالی در استوریز اسنپ چت را در استوریز اینستاگرام هم ارسال کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابط با ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

پیش از هر چیز باید شما را با واژه استوری یا استوریز (Stories) آشنا کنیم. استوری یا Story به معنای داستان است و استوریز یا Stories جمع این واژه در زبان انگلیسی محسوب می‌شود. سال‌هاست که برنامه پیام رسان اسنپ چت (Snapchat) قابلیتی تحت این عنوان را ارائه می‌کند و کاربران این شبکه اجتماعی کاملا با آن آشنا هستند. به موجب این قابلیت کاربر می‌تواند نسبت به ارسال پست‌هایی با تاریخ انقضای 24 ساعته اقدام کند. به عنوان مثال تصور کنید که امروز به کوهنوردی می‌روید. در این شرایط می‌توانید در اکانت اینستاگرام خود یک استوری ایجاد کنید و عکس‌ها و ویدیوهایی را با تاریخ انقضای 24 ساعته اشتراک گذاری نمایید. این پست‌ها پس از گذشت 24 ساعت به طور اتوماتیک حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

چند پیش قابلیت استوریز به اینستاگرام هم اضافه شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع و قابلیت استوریز اینستاگرام، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن” بپردازید. بنابراین کاربران اینستاگرام هم قادر شدند تا نسبت به ساخت استوری و ارسال پست‌های با تاریخ انقضای 24 ساعته وارد عمل شوند. حال اگر کاربری باشید که هم از اینستاگرام و هم از اسنپ چت استفاده کند و تمایل داشته باشید که پست‌های یک استوری را به طور همزمان در هر دو اپلیکیشن نامبرده استفاده کنید، تکلیف چیست؟ آیا این امکان وجود دارد که مابین استوریز اسنپ چت و استوریز اینستاگرامتان تعامل ایجاد کنید و پست‌های ارسالی در استوری اسنپ چت را در استوری اینستاگرام هم اشتراک گذاری نمایید؟

ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

متاسفانه روش کاملا مستقل و اختصاصی به منظور ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام وجود ندارد اما شما می‌توانید برای انجام این عمل از یک ترفند جالب استفاده کنید. این ترفند مربوط به دانلود سریع پست‌های خود در اسنپ چت و ارسال آن‌ها در استوری اینستاگرام می‌شود. حتما می‌دانید که به منظور ارسال عکس یا ویدیو در استوری اینستاگرام باید حتما آن عکس یا ویدیو طی 24 ساعت گذشته ضبط شده باشد. بنابراین دانلود استوری خود از اسنپ چت این محدودیت را دور می‌زنید. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه انجام این عمل و ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون اپل

آموزش ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام به طور مستقیم و مستقل امکانپذیر نیست. شما باید برای انجام این کار پس از ارسال پست خود در اسنپ چت آن را دانلود و سپس در استوری اینستاگرام ارسال کنید. مراحل مورد نیاز برای انجام این عمل به شرح زیر است. تصور کنید که پستی را در استوری اسنپ چت (Snapchat) ارسال کرده‌اید و حال قصد دارید آن را در استوری اینستاگرام هم ارسال کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت (Snapchat) را اجرا کنید. انگشت خود را بر روی نمایشگر دستگاه قرار داده و به سمت چپ بکشید تا به بخش استوریز (Stories) هدایت شوید.
  • در بخش فوقانی می‌توانید استوری خود را بیابید. آیکون فلش موجود در گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید. این آیکون مربوط به دانلود پست مورد نظر است.
  • در این شرایط پست شما (ویدیو یا عکس) در حافظه داخلی یا خارجی گوشی ذخیره می‌شود.
  • حال برنامه اینستاگرام را اجرا کنید. آیکون دوربین وجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید یا با کشیدن انگشت خود به سمت راست وارد بخش استوریز شوید.
  • انگشت خود را بر روی بخش فوقانی صفحه نمایش قرار دهید و به سمت پایین بکشید. حال باید نسبت به انتخاب پست مد نظرتان برای ارسال در استوری اقدام کنید. بنابراین پستی را انتخاب می‌کنید که لحظاتی پیش از استوری اسنپ چت خود دانلود کرده بودید.
  • تغییرات مد نظرتان را بر روی پست اعمال کنید و نهایتا آن را ارسال نمایید.

با طی کردن مراحل فوق به سادگی می‌توانید نسبت به ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام اقدام کنید. بدین صورت استوری شما در اسنپ چت دقیقا به صورت یک استوری در اینستاگرام هم اشتراک گذاری می‌شود. بدون تردید ترفند یاد شده کمی زمانبر خواهد بود اما در هر صورت بهترین روش ممکن به منظور ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ترفندی به منظور ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 11 پرو

قیمت ال سی دی سامسونگ A3

قطعات گوشی Samsung A5 2017

تعمیرات موبایل

منبع daveyandkrista

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
3 سال گذشته

سلام چرا من نمیتوانم در اسنپ چت در پیام خصوصی بدون اینکه لایک بزنه ارسال کنم ولی ان شخص بدون اینکه من لایک بزنم هکس خود را برای من ارسال میکند ولی من که بخوام ارسال کنم حتما باید اون یکی لایک بزند تا بتوانم ارسال کنم

unknown
unknown
4 سال گذشته

سلام من با اسنپ چت یه فیلم کوتاه گرفتم و سیو کردم و همونو گذاشتم استوری اینستا،اما کیفیتش تغییر میکنه و رنگاش قاطی میشه،چیکار باید کرد که با همون کیفیت اسنپ چت،فیلم رو بذارم استوری اینستاگرام…مرسی از شما