آموزش انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز

انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قابلیتی تحت عنوان انتقام گیری یا Revenge وجود دارد که پاسخی در قبال حملات دشمنان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در بازی کلش اف کلنز قابلیتی تحت عنوان Revenge یا انتقال گیری ارائه شده که با استفاده از آن می‌توانید به دهکده هایی که به شما اتک داده‌اند حمله کنید و اصطلاحا از آن‌ها انتقال بگیرید. اما چگونه می‌توانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

آموزش انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

به منظور انتقام گیری در بازی کلش اف کلنز باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را اجرا کنید.
  • از گوشه سمت چپ و بالای صفحه، آیکون پاکت نامه را انتخاب کنید.
  • در تب Defense Log لیست اتک های دریافت شده نمایان می‌شود. گزینه Revenge را از کنار نام هر یک از موارد مد نظرتان انتخاب کنید.
  • سربازهایتان را پیاده و پروسه اتک را انجام دهید.

انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز

به همین سادگی می‌توانید از دهکده هایی که به شما اتک داده‌اند انتقام گیری نمایید. در رابطه با انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز به موارد زیر توجه کنید:

  • زدن دکمه Revenge به معنای شروع نبرد نیست! شما با زدن این دکمه فقط به مپ دشمن هدایت می‌شوید و می‌توانید با انتخاب گزینه End Battle بدون هیچ مشکلی از آن خارج شوید.
  • انتقال گرفتن یا Revenge در بازی کلش اف کلنز هیچ لوت بیشتری را به عنوان بوناس (Bonus) یا پاداش برایتان به همراه نخواهد داشت.
  • برای هر اتک دریافتی می‌توانید فقط یک بار شانس انتقال یا Revenge را امتحان کنید.
  • در برخی شرایط با زدن دکمه Revenge ارور قرمز رنگی نمایان می‌شود. این ارور به آن معناست که به دلیل آنلاین بودن صاحب اکانت یا فعال بودن شیلد (Shield) دهکده او، فعلا قادر به حمله و انتقال نخواهید بود.
  • در کنار برخی از اتک ها، گزینه Revenge وجود ندارد. این موضوع به آن معناست که شما ابتدا به آن بیس حمله کرده بودید و حمله فرد مقابل یک انتقام یا Revenge بوده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ بازار موبایل ایران

انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش انتقام گیری یا Revenge در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

باتری آیفون 6 اس پلاس

تاچ ال سی دی جی 7 پرایم 2

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments