آموزش تصویری منشن کردن در استوریز اینستاگرام

منشن کردن در استوریز اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در پست‌های استوریز (Stories) خود سایر کاربران مورد نظرش را منشن کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه منشن کردن در استوریز اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با منشن کردن در استوریز اینستاگرام

بدون تردید با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی دارید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که طی چند وقت اخیر محبوبیت فوق‌العاده یافته و روز به روز تعداد کاربران آن در حال افزایش است. اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون در اغلب گوشی‌های هوشمند نصب شده و تقریبا تمام کسانی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند یک اکانت اینستاگرام هم دارند. اینستاگرام دائما در حال به روز رسانی یا اصطلاحا آپدیت است و روز به روز شاهد افزایش قابلیت‌های آن هستیم. یکی از قابلیت‌هایی که تقریبا به تازگی در اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده است، اینستاگرام استوریز (Instagram Stories) نام دارد.

اینستاگرام استوریز (Instagram Stories) شباهت بسیار زیادی به قابلیت استوریز ارائه شده در اپلیکیشن اسنپ‌چت (Snapchat) دارد. به طور خلاصه با استفاده از قابلیت اینستاگرام استوریز (Instagram Stories)، کاربر می‌تواند مجموعه‌ای از عکس‌های مورد نظر خود را با تاریخ انقضای 24 ساعته در اکانت خود اشتراک گذاری کند. چنانچه تمایل دارید که در رابطه با قابلیت استوریز اینستاگرام و نحوه استفاده از آن اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید، توصیه می‌کنیم که از مقاله “استوری اینستاگرام (Instagram Stories)” استفاده نمایید.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که باید پیش از شروع موضوع اصلی مقاله به آن اشاره کنیم، قابلیت منشن کردن اینستاگرام است. منشن کردن در اصطلاح به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن در اینستاگرام، می‌توانید در کامنت‌های خود به کاربری خاصی اشاره کنید و وی را در جریان موضوع قرار دهید. این عمل با تاپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن کامنت انجام می‌شود. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این قابلیت، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “هر آنچه باید در مورد تگ و منشن کردن در اینستاگرام بدانید” بپردازید.

اما موضوع اصلی که قصد داریم در این مقاله به شرح و آموزش آن بپردازیم مربوط به قابلیت منشن کردن در استوریز اینستاگرام می‌شود! شاید بسیاری از شما از وجود این امکان باخبر نباشید اما باید بدانید که در حین ارسال پست به صورت استوریز می‌توانید کاربر خاصی را منشن کنید. در ادامه این مقاله نحوه انجام این عمل و منشن کردن در استوریز اینستاگرام به صورت تصویری به شما عزیزان آموزش داده می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده در این مقاله نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

با منشن کردن در استوریز اینستاگرام چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

هنگامی که شما شخص یا کاربر خاصی را در استوریز اینستاگرام منشن کنید، وی یک اعلان یا نوتیفیکیشن شبیه به دریافت دایرکت را مشاهده می‌کند. اگر فرد مد نظر در لیست فالوورهای شما وجود داشته باشد، نوتیفیکیشن نامبرده شده سریعا به همراه یک پیش‌نمایش از استوریز شما برای وی ارائه می‌شود. اگر فرد مد نظر در لیست فالوورهای شما وجود نداشته باشد، ابتدا برای او یک درخواست ارائه می‌شود و پس از قبول این درخواست قادر به مشاهده محتوای استوریز شما خواهد بود.

دقت داشته باشید که اگر شما با استفاده از قابلیت منشن کردن در استوریز اینستاگرام یک کاربر را منشن کنید، هیچ تغییری در بخش پروفایل یا تصاویر تگ شده وی ایجاد نمی‌شود چرا که قابلیت استوریز اینستاگرام و پست‌های آن موقت هستند و تاریخ انقضای 24 ساعته دارند. همچنین فردی که در استوریز شما منشن می‌شود قادر به حذف خود از آن پست نخواهد بود. بنابراین پیش از منشن کردن در استوریز اینستاگرام به موارد فوق و نکات نامبرده شده دقت کنید.

آموزش منشن کردن در استوریز اینستاگرام

در این بخش نحوه منشن کردن در استوریز اینستاگرام به صورت تصویری به شما عزیزان آموزش داده می‌شود. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
  • آیکون “بعلاوه” موجود در بخش بالا و سمت چپ رابط کاربری برنامه اینستاگرام را لمس کنید.

منشن کردن در استوریز اینستاگرام

  • با استفاده از دکمه لمسی شاتر نسبت به ضبط عکس یا ویدیوی کوتاه مد نظرتان اقدام کنید.
  • پس از ضبط ویدیو یا عکس مد نظرتان باید آیکون با نماد “Aa” موجود در بخش فوقانی و سمت راست صفحه را لمس کنید. این آیکون به شما اجازه می‌دهد تا متنی را در عکس یا ویدیویی ارسال خود تایپ کنید.
  • در متنی که باید بنویسید، نماد @ را تایپ کرده و سپس نام کاربری یا اکانت فردی که قصد دارید منشن شود را تایپ کنید.

منشن کردن در استوریز اینستاگرام

  • در حین تایپ اکانت مد نظر، پیشنهاداتی با توجه به حروف الفبای تایپ شده نمایش داده می‌شوند. پروفایل یا اکانت مد نظرتان را انتخاب کنید.
  • حال یک بخش از صفحه نمایش که خارج از کیبورد و محدوده تایپ باشد را لمس نمایید.
  • نهایتا آیکون تیک موجود در بخش زیرین و وسط صفحه را لمس کنید.

با طی کردن مراحل فوق فرآیند منشن کردن در استوریز اینستاگرام به اتمام رسیده است. پست مد نظرتان در قالب یک استوری ارسال می‌شود و فردی که وی را منشن کرده‌اید یک نوتیفیکیشن در قبال این موضوع و منشن شدن خود دریافت می‌کند. دقت داشته باشید که شما برای هر یک از پست‌های استوریز اینستاگرام، نهایتا قادر به منشن کردن 10 کاربر خواهید بود. روش انجام عمل مشابه است و باید همین مراحل را بار دیگر به منظور منشن کردن کاربران دیگر طی کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ 

آموزش ویدئویی منشن کردن در استوریز اینستاگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری منشن کردن در استوریز اینستاگرام پرداختیم. انجام این عمل بسیار ساده است اما با این حال ممکن است بسیاری از افراد از وجود این قابلیت نامطلع باشند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده در این مقاله نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت دوربین جلو آیفون 11 پرو مکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 20 پلاس

قطعات گوشی S20 Plus

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
یلدا
یلدا
2 سال گذشته

ممنون از مقاله خوبتون
اسم آهنگ ویدئوتون چیه ؟

ساغر
ساغر
2 سال گذشته

سلام
اگه بخوایم استوری یه شخصی رو توی پیج مکن منشن کنیم باید چیکار کنیم؟
ممنون

Parmis
Parmis
3 سال گذشته

سلام من تد سایت sign in کردم نمیشه منشین کنم ؟؟ اپ رو دانلود نکردم
پست چی؟پست ویدیو نمی تونم بزارم؟

مهدي
مهدي
6 سال گذشته

سلام
من وقتی کسی رو منشن میکنم نمیدونم چرا میره دایرکتش مشکل چیه به نظرتون ؟

sara
sara
6 سال گذشته

سلام.ببخشید من تو استوری میخوام منشن کنم پیج یه شخصیو ولی حتی@ ام میزنم بازم نمیشه…تو حالت عادیش تایپ میشه منشن نمیشه…میشه راهنمایی کنید لطفا