ساخت اموجی اختصاصی با برنامه imoji

ساخت اموجی اختصاصی

این اپلیکیشن به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. در این مقاله به آموزش ساخت اموجی با استفاده از برنامه imoji می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

هم اکنون در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اموجی‌های متنوعی ارائه شده که به واقع می‌توان گفت تمام احساسات و عواطف کاربر را در بر می‌گیرند. با این حال در برخی از شرایط مشاهده شده که کاربران تمایل به استفاده از اموجی‌های خاصی داشته‌اند که به طور پیش فرض توسط دستگاه ارائه نمی‌شود. به منظور رفع این مشکل اپلیکیشن یا برنامه‌هایی توسعه داده شده‌اند که قابلیت ساخت اموجی اختصاصی را ارائه می‌کنند. یکی از این برنامه‌ها imoji نام دارد که به طور رایگان عرضه شده و دارای نسخه آی او اسی و اندرویدی است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

استفاده از برنامه imoji به منظور ساخت اموجی اختصاصی برای سیستم عامل اندروید و آی او اس چندان دشوار نیست. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش این امر بپردازیم و به نوعی ساخت اموجی در اندروید و آی او اس را با استفاده از اپلیکیشن imoji به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس

همانطور که اشاره داشتیم، ساخت اموجی با استفاده از برنامه imoji امر چندان دشواری نبوده و برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید امکان‌پذیر است. اگر دستگاه شما یک محصول آی او اسی است نسخه آی او اسی برنامه imoji را دانلود و از آن استفاده کنید و اگر دستگاهتان محصولی اندرویدی است، نسخه اندرویدی این برنامه را دانلود و برای ساخت اموجی از آن استفاده کنید.

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس با استفاده از برنامه imoji

تعمیرات موبایل

پس از نصب برنامه imoji آن را اجرا کرده و آیکون بعلاوه یا + موجود در رابطه کاربری این اپلیکیشن را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که دوربین دستگاه فعال شده و امکان عکسبرداری توسط آن فراهم می‌شود. در این مرحله باید از شی‌ء، شخص یا هر موجودی که قصد دارید اموجی از آن بسازید یک عکس مناسب تهیه کنید. به کادر و محدوده‌هایی که توسط برنامه imoji در حین عکسبرداری نمایش داده می‌شود دقت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر

لازم به اشاره است که اپلیکیشن imoji امکان استفاده از عکس‌های قبلی موجود در بخش گالری دستگاه را هم ارائه می‌کند. بدین منظور در گوشه سمت چپ و پایین رابط کاربری برنامه گزینه‌ای را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این گزینه به بخش عکس‌های گالری دستگاهتان منتقل خواهید شد و می‌توانید عکسی را به منظور ساخت اموجی انتخاب کنید. در این شرایط امکان جابه‌جایی و همچنین تغییر سایز عکس مد نظر ارائه می‌شود.

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس با استفاده از برنامه imoji

برنامه imoji به طور خودکار بخش‌های نامناسب عکس انتخاب شده کاربر را حذف می‌کند. با این حال امکان انتخاب دستی این بخش‌ها هم وجود دارد.

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس با استفاده از برنامه imoji

به طور پیش فرض برنامه imoji به گونه‌ای طراحی شده که اموجی‌های اختصاصی هر کاربر را در لیست اموجی‌های خود ذخیره کرده و هر کاربر دیگری را قادر به مشاهده و استفاده از آن می‌کند. اگر با این موضوع مشکل ندارید به مراحل پیش رو ادامه دهید. برای اموجی مورد نظرتان یک نام تعریف کرده و توضیح کوتاهی برای آن ارائه کنید تا سایر کاربران با جستجو قادر به مشاهده این اموجی باشند. اما اگر تمایل ندارید که اموجی اختصاصی شما توسط سایر کاربران برنامه imoji قابل مشاهده و استفاده باشد باید آیکون قفل با عنوان Lock موجود در برنامه imoji را انتخاب نمایید. در این شرایط اموجی شما به طور اختصاصی و خصوصی طراحی شده و تنها شما قادر به استفاده از آن خواهید بود.

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس با استفاده از برنامه imoji

تعمیرات موبایل

به منظور اشتراک‌گذاری اموجی مورد نظر باید نام اپلیکیشنی که قصد دارید اموجی ساخته شده را در آن استفاده کنید، انتخاب نمایید. اینستاگرام توییتر، فیسبوک و … همگی قابلیت پشتیبانی از اموجی ساخته شده در اپلیکیشن imoji را دارند. شما همچنین قادر هستید تا اموجی ساخته شده را به عنوان آواتار یا تصویر پروفایل خود انتخاب نمایید. ما در این مثال برنامه iMessage را انتخاب کردیم و قصد داریم که اموجی ساخته شده خود را در این اپلیکیشن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

آموزش ساخت اموجی اختصاصی در اندروید و آی او اس با استفاده از برنامه imoji

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، اموجی مورد نظر به شکل یک تصویرک نمایان شده و قابل استفاده خواهد بود. دقت کنید که این اموجی یک اموجی حقیقی و اصطلاحا یونیکد (Unicode) نبوده و در واقع یک تصویر کوچک محسوب می‌شود که در ابعاد و اندازه اموجی تغییر حالت یافته است. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده سوالی داشتید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 6s Plus

ال سی دی A7 2018

قطعات سامسونگ Note 8

تعمیرات موبایل

منبع cnet

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی
مهدی
2 سال گذشته

عالی بود. ولی یکم پیدا کردن نرم افزار سخت بود. کاش دقیق تر معرفی میکردید

محسن محمدی مطهر
محسن محمدی مطهر
3 سال گذشته

سلام.من نتونستم اپلیکیشن را پیدا کنم.لطفا کمک کنید از کجا باید دنبال کنم.تشکر

محسن محمدی مطهر
محسن محمدی مطهر
3 سال گذشته

با سلام.من هر چی گشتم نتونستم این اپلیکیشن را پیدا کنم.لطف می کنید راهنمایی کنید از کجا این اپلیکیشن را دانلود کنم.آیکون این اپلیکیشن چگونه است.تشکر

میلاد
میلاد
4 سال گذشته

سلام..بعد نصب اخطار میده که اینترنت و قطع کنید..در صورتی که اصلا اینترنت فعال نیست…اصلا وارد برنامه نمیشه..

صادق
صادق
5 سال گذشته

سلام،لینک دانلود این برنامه ایموجی سازو برای من میفرستین یا تو سایت خوبتون هم بزارین ممنون میشم