تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون ۷ تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون ۷

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون ۷

بروز مشکل و اختلال در عملکرد دکمه هوم آیفون 7 اپل می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. با سرویس شرکت تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دلایلی که منجر به خرابی دکمه هوم آیفون 7 می‌شوند کدامند؟

دلایل زیادی ممکن است منجر به بروز مشکل و اختلال در عملکرد دکمه هوم آیفون 7 اپل شوند. همانطور که می‌دانید این دکمه علاوه بر اینکه نقش دکمه هوم گوشی را ایفاء می‌کند، قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم به همراه دارد و کاربر با قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه هوم می‌تواند قفل نمایشگر گوشی خودش را باز کند. به همین دلیل به دکمه هوم آیفون ها اصطلاحا تاچ آیدی (Touch ID) هم گفته می‌شود. در برخی شرایط ممکن است دکمه هوم آیفون 7 به طور کامل از کار بیفتد و در برخی شرایط دیگر ممکن است فقط قابلیت اسکن انگشت آن مختلف شود که در ادامه بیشتر در مورد این دو موضوع صحبت می‌کنیم.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون 7

 

یکی از اصلی ترین دلایلی که منجر به خراب شدن دکمه هوم آیفون 7 می‌شود، وارد شدن ضربه به گوشی است. اگر آیفون 7 از دست شما بیفتد و به بدنه آن ضربه وارد شود، ممکن است دکمه هوم گوشی از کار بیفتد. دلیل بعدی فشارهای بیش از اندازه‌ای خواهد بود که کاربر با انگشت بر روی دکمه هوم اعمال می‌کند. دکمه هوم آیفون 7 قطعه ظریفی است که بید با ملایمت با آن برخورد شود. یکی دیگر از رایج ترین دلایل خرابی دکمه هوم آیفون 7 مربوط به آب خوردگی می‌شود. اگر آیفون 7 اپل از استاندارد ضد آب IP67 بهره می‌برد، اما توصیه می‌کنیم هیچ وقت با دست خیس به دکمه هوم آیفون 7 اپل دست نزنید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۷ اپل  

تعویض دکمه هوم آیفون 7 و از دست رفتن قابلیت اسکن انگشت!

اپل در طراحی آیفون 7 و دیگر آیفون های یک بستر امنیتی خاصی را ایجاد کرده که به موجب آن دکمه هوم (اسکنر انگشت گوشی) به شکل خاصی با برد گوشی در ارتباط خواهد بود و از این ارتباط برای رمزنگاری مشخصات اثر انگشت کاربر و آنلاک صفحه نمایش استفاده می‌کند. به همین سبب اگر دکمه هوم آیفون 7 تعویض شود، دکمه هوم جدید امکان اسکن انگشت کاربر را نخواهد داشت! بنابراین با تعویض دکمه هوم آیفون 7 دیگر نمی‌توانید از قابلیت اسکن انگشت آن استفاده کنید، مگر اینکه مادربرد گوشی را هم تعویض نمایید و یک پک اورجینال برد و اسکنر انگشت آیفون 7 را در موبایل نصب کنید تا دکمه هوم تعویضی دستگاه قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم ارائه کند.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل چقدر است؟

اگر تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل بسنده کنید و تمایلی به راه اندازی مجدد قابلیت اسکن انگشت گوشی نداشته باشید، هزینه تعمیر نسبتا کم خواهد بود چون در این حالت فقط باید دکمه هوم آیفون 7 تعویض شود. اما اگر بخواهید قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم هم به کار بیفتد، به دلیل اینکه علاوه بر دکمه هوم باید مادربرد گوشی هم تعویض شود، مطمئنا هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل افزایش پیدا می‌کند و به مراتب زیاد می‌شود. بنابراین هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل با توجه به تصمیمی که شما می‌گیرید متفاوت خواهد بود اما در حالت عادی چندان هزینه زیادی را شامل نمی‌شود.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون 7

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

آیا شخصا قادر به تعویض دکمه هوم آیفون 7 اپل خواهیم بود؟

با کمی دقت و توجه به نکات خاص می‌توانید شخصا دکمه هوم آیفون 7 اپل را تعویض کنید. بدین منظور لازم است ابزارهای و قطعات مورد نیاز برای انجام این پروسه را از فروشگاه موبایل کمک تهیه نمایید. سپس از مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 7 اپل برای تعویض دکمه هوم گوشی کمک بگیرید (مراحلی که باید برای تعویض ال سی دی آیفون 7 طی شوند مشابه با مراحلی هستند که باید برای تعویض دکمه هوم این گوشی طی کنید). اگر تمایل داشتید که علاوه بر دکمه هوم، مادربرد آیفون 7 را هم تعویض کنید، می‌توانید از مقاله آموزش تعویض برد آیفون 7 اپلکمک بگیرید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل را به موبایل کمک بسپارید!

اگر تمایل دارید تعمیر دکمه هوم آیفون 7 خود را به مرجعی قابل اعتماد واگذار کنید که تعمیر مورد نظر را با ضمانت و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین هزینه انجام دهد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین ابزارها و روش های تعمیرات موبایل، تعمیر دکمه هوم آیفون 7 اپل را با ضمانت برایتان انجام می‌دهند. برای ثبت سفارش تعمیر آیفون 7 اپل توسط موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات iPhone 7

قطعات موبایل

قطعات آیفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل