آموزش جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

اگر افراد ناشناس شما را به گروه تلگرام عضو می‌کنند و شما تمایلی مبنی بر انجام این عمل ندارید، می‌توانید تنظیمات تلگرام را به گونه‌ای تغییر دهید که فقط مخاطبین اکانتتان قادر به دعوت شما به گروه باشند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس

تنظیمات پی فرض تلگرام به گونه‌ای اعمال شده که تمام کاربران این مسنجر قادر هستند تا شما را به گروه های مختلف تلگرام دعوت کنند. هنگامی که یک فرد غریبه یا ناشناس شما را به گروه تلگرام دعوت کند، به طور اتوماتیک در آن گروه اضافه می‌شوید و این موضوع در برخی شرایط بسیار آزاردهنده است. بنابراین شاید تمایل داشته باشید که از دعوت شدن خودکار به گروه های تلگرام از سوی افراد ناشناس جلوگیری کنید!

خوشبختانه انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم که نحوه جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نحوه جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس

اگر تمایل دارید تا دیگر افراد ناشناس قادر به دعوت شما به گروه های تلگرام نباشند، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Groups را انتخاب کنید.
  • گزینه My Contacts را انتخاب نمایید.
  • آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند.

به این صورت دیگر افراد ناشناس نمی‌توانند شما را به گروه های تلگرام دعوت یا اصطلاحا جوین کنند. فقط افرادی که در لیست مخاطبین اکانتتان حضور دارند، قادر به انجام این عمل هستند. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با استفاده از دو گزینه Always Allow و Never Allow برای تنظیمات این بخش استثنا هم ایجاد نمایید.

به عنوان مثال می‌توانید با وجود انتخاب گزینه My Contacts که فقط سبب می‌شود مخاطبین اکانت شما قادر به دعوتتان به گروه های تلگرام باشند، برخی از مخاطبین را از انجام این کار منع کنید. بدین منظور:

  • گزینه Never Allow را لمس کنید.
  • مخاطب مد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.
  • بار دیگر آیکون تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

بنابراین به شکلی که شرح دادیم می‌توانید نسبت به جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس وارد عمل شوید. اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا به کل از جوین شدن خودکار به گروه های تلگرام جلوگیری کنید، می‌توانید از مقاله آموزش جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام استفاده نمایید. همچنین اگر با مشکل جوین شدن خودکار به کانال های تلگرام مواجه شده‌اید، از مقاله جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌ها کمک بگیرید.

آموزش ویدئویی جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام از سوی افراد ناشناس پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6s Plus

قطعات گوشی آیفون اس ای 2020

تاچ ال سی دی سامسونگ A3

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments