معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت لامبرجک یا Lumberjack

کارت لامبرجک یا Lumberjack

یکی دیگر از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) کارت لامبرجک یا Lumberjack است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت لامبرجک یا Lumberjack کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه کارت لامبرجک یا Lumberjack بازی کلش رویال

کارت لامبرجک یک سرباز نزدیک زن و تبر به دست را احضار می‌کند که یک بطری حاوی اسپل ریج (Rage) را حمل می‌نماید. زمانی که لامبرجک از بین برود، بطری حاوی این اسپل بر روی زمین می‌افتد و سرباز های خودی موجود در آن ناحیه با افزایش سرعت حرکت و سرعت اتک مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت دقیق به معرفی کارت لامبرجک یا Lumberjack در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 کارت لامبرجک یا Lumberjack

معرفی کارت لامبرجک یا Lumberjack کلش رویال

لامبرجک فقط سرباز نیست، بلکه نقش یک اسپل را هم در بازی ایفاء می‌کند! استفاده صحیح از این کارت می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش فشار بر روی دشمن داشته باشد. برای استفاده صحیح از این کارت باید به نکات و مسائل زیر توجه کنید:

 کارت لامبرجک یا Lumberjack

  • کارت لامبرجک یا Lumberjack در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen Peak) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است و امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest0 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

  • لامبرجک یک سرباز نزدیک زن با سرعت حرکت بسیار زیاد (Very Fast 120) است که جان متوسط و دمیج اتک بالایی دارد.
  • تاخیر مابین هر یک از اتک های لامبرجک (Lumberjack) برابر با 0.47 ثانیه است.
  • قابلیت ویژه کارت لامبرجک یا Lumberjack مربوط به این می‌شود که همواره در حال حمل یک بطری از اسپل ریج (Rage) است. زمانی که لامبرجک از بین برود، بطری به زمین افتاده می‌شکند و اسپل ریج در ناحیه فعال خواهد شد. این مسئله سبب می‌شود که سرعت اتک و حرکت سرباز هایی که در ناحیه تحت تاثیر اسپل قرار دارند برای مدت زمان مشخصی (با توجه به لول لامبرجک) تا 35 درصد افزایش یابد. ضمنا این اسپل بر روی ساختمان های خودی هم اثر می‌گذارد.
  • برای استفاده از کارت لامبرجک یا Lumberjack ملزم به صرف 4 اکسیر هستید که دو برابر مقدار مورد نیاز برای استفاده مستقیم از اسپل ریج (Rage) است.
  • برای استفاده از کارت لامبرجک یا Lumberjack مسئله زمانبندی صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید همیشه سعی داشته باشید که بعد از مرگ لامبرجک، اسپل ریج آن بیشترین سرباز خودی را در محدوده خود قرار دهد.
  • با توجه به سرعت حرکت بسیار بالایی که لامبرجک یا Lumberjack دارد، می‌توانید از آن در اتک هایتان به عنوان یک سرباز سریع استفاده کنید. ضمنا اسپل ریج (Rage) او هم سبب می‌شود تا سایر سرباز هایتان با قدرت بیشتری به دشمن آسیب بزنند.
  • از کارت لامبرجک یا Lumberjack می‌توانید به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کنید. در این شرایط علاوه بر اینکه خود او تا آخرین نفس نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء خواهد کرد، بعد از مرگش هم با اسپل ریج با تاور و سایر سرباز هایتان کمک می‌کند تا سریع‌تر و موثرتر از محدوده شما محافظت کنند.
  • استفاده از کارت لامبرجک یا Lumberjack به همراه کارت مینیون هورد (Minion Horde) یک استراتژی بسیار عالی است. در این شرایط لامبرجک (Lumberjack) باید نقش سرباز تنک را ایفاء کند. البته این استراتژی در برابر سرباز هایی مثل آیس گولم (Ice Golem) و فایر اسپریت (Fire Spirits) ضعف دارد.
  • استفاده ترکیبی از کارت های تنکی مثل جاینت (Giant)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant)، گولم (Golem)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره هم به همراه کارت لامبرجک یا Lumberjack یک استراتژی عالی خواهد بود. در این استراتژی کارت لامبرجک یا Lumberjack باید به عنوان پشتیبان این کارت ها پیاده شود و اسپل ریج (Rage) آن در این میان اهمیت بسیار بالایی دارد.
  • استفاده ترکیبی از کارت لامبرجک یا Lumberjack به همراه کارت آیس اسپریت (Ice Spirits) می‌تواند سبب شود که تاور دشمن بخش عظیمی از خون خود را از دست دهد.
  • اگر بتوانید از ترکیب کارت لامبرجک یا Lumberjack به همراه سه تفنگدار (Three Musketeer) به گونه‌ای استفاده کنید که بعد از مرگ لامبرجک، اسپل ریج آن بر روی سه تفنگدار اثر بگذارید، شاهد ایجاد فشار سنگینی در لاین خواهید بود.
  • استفاده از کارت Lumberjack (لامبرجک) به همراه کارت بالون (Balloon) هم می‌تواند یک حرکت موثر باشد.
  • اگر دشمن شما اسپلی مثل زپ (Zap)، ارو (Arrows) یا سرباز هایی مثل ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و غیره را برای دفاع در برای کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) آماده نداشته باشد و بتوانید ارتش اسکلت ها را در پشت سر لامبرجک (Lumberjack) به تاور دشمن برسانید، خواهید دید که چه دمیج سنگینی به تاور وارد می‌شود و اسپل ریج چه تاثیری بر روی این مسئله خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

  • استفاده ترکیبی از کارت لامبرجک یا Lumberjack به همراه کارت پرنس (Prince)، دارک پرنس (Dark Prince)، والکری (Valkyrie)، هوگ رایدر (Hog Rider)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و غیره هم می‌تواند آسیب جدی به تاورهای دشمن وارد کند. دقت داشته باشید که زمانبندی صحیح برای استفاده ترکیبی از این کارت های از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • با لول آپ کارت لامبرجک یا Lumberjack شاهد افزایش جان، دمیج و همچنین لول اسپل ریج (Rage) بعد از بین رفتن لامبرجک خواهید بود. جزئیات بیشتر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

 کارت لامبرجک یا Lumberjack

پس کارت لامبرجک یا Lumberjack می‌تواند به عنوان یک کارت دفاعی و حمله ای مورد استفاده قرار گیرد. مهم‌ترین مسئله برای استفاده صحیح از این کارت مربوط به زمانبندی درست و بهره‌گیری از ماکسیمم توان اسپل ریج (Rage) آن می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت لامبرجک یا Lumberjack بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

iPhone 6s Plus قطعات

قطعات سامسونگ نوت 20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آرتین ایوطن
آرتین ایوطن
3 سال گذشته

لامبر جک خیلی کارت عالی هست و اکسیره کمی هم میخواد