معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت

کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت

کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت از کارت های معمول (Common) در بازی کلش رویال (Clash Royale) است که در آرنای 8 (Arena 8) آنلاک می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت آیس اسپریت یا Ice Spirit بازی کلش رویال

کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت یکی از کم هزینه‌ترین کارت های بازی کلش رویال (Clash Royale) است. برای استفاده از این کارت مشابه با کارت اسکلت ها (Skeletons) فقط نیاز به صرف 1 اکسیر دارید. اگرچه نام این کارت شبیه به کارت فایر اسپریت (Fire Spirit) است، اما عملکرد آن کاملا متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرکار تلفن

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم و مهمترین مسائل و نکاتی که برای استفاده از این کارت باید بدانید را بیان کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

معرفی کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت کلش رویال (Clash Royale)

پیاده کردن کارت آیس اسپریت سبب می‌شود که یک گلوله یخی احضار شده و خود را به سمت نیرو های دشمن پرتاب کند و منجر به یخ زدن آن‌ها شود. مهمترین مسائلی که باید در مورد کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت بدانید به شرح زیر است:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت

  • کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen Peak) آنلاک می‌شود.
  • گلوله یخی که با پیاده کردن این کارت احضار می‌شود، قابلیت آسیب رسانی منطقه‌ای دارد. بنابراین می‌تواند دسته‌ یا گروهی از سربازهای دشمن را دچار یخ زدگی کند.
  • گلوله یخی مورد نظر جان (Hitpoints) و دمیج پایینی دارد.
  • برای استفاده از کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت فقط به 1 اکسیر نیاز دارید.
  • کارت ایس اسپریت یک کارت معمولی یا Common در بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • زمانی که آیس اسپریت با سرباز های دشمن برخورد کند، آن‌ها را برای مدت زمان 1.5 ثانیه دچار یخ زدگی یا اصطلاحا فریز خواهد کرد.
  • کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت می‌تواند به منظور دفاع از بین و همچنین پشتیبانی از سربازهایتان مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت را می‌توان برای مقابله با نیرو های هوایی و زمینی دشمن به کار برد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

  • یکی از بهترین ترکیب هایی که با کارت Ice Spirit ایجاد می‌شود، مربوط به استفاده از آن در کنار هاگ رایدر (Hog Rider) است. زمانی که هاگ رایدر را پیاده کردید، کارت Ice Spirit را پشت سر آن پیاده کنید. در این شرایط وقتی دشمن شما هر نیرویی را برای از بین بردن هاگ رایدر پیاده کند، توسط آیس اسپریت برای مدت زمان 1.5 ثانیه یخ زده می‌شود. در این مدت زمان هاگ رایدر آسیب جدی به تاورهای دشمن وارد خواهد کرد. مشخص است که در این استراتژی، آیس اسپریت وظیفه پشتیبانی را بر عهده دارد.
  • به دلیل اینکه آیس اسپریت می‌تواند خود را از فاصله 2.5 مربع به سمت نیرو های دشمن پرتاب کند، بنابراین یک کارت ضد مناسب برای حالت شارژ بودن پرنس (Prince) و دارک پرنس (Dark Prince) محسوب می‌شود و بدون برخورد با شارژ آن‌ها می‌تواند بر روی این سرباز ها پریده و آن ها را فریز کند.
  • برای پیاده کردن کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت باید دقت زیادی شود تا گلوله یخی پیش از فریز کردن دشمنان مورد اتک قرار نگرفته و از بین نرود.
  • زمانی که سرباز هایی مثل مینیون ها (Minions) یا گوبلین ها (Goblins) دشمن در حال اتک داده به تاور هایتان هستند، می‌توانید با دقت کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت را در محل مناسبی پیاده کنید و منجر به یخ زده شدن این سرباز ها شوید. در این بازه زمانی تاورهایتان به سرباز ها اتک داده و حداقل بخشی از آن‌ها را نابود می‌کنند.
  • ترکیب کارت Ice Spirit به همراه اسپل زپ (Zap) منجر به از بین رفتن آنی سرباز هایی مثل مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، پرنسس و سایر سرباز های کم جان دیگر می‌شود.
  • کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت می‌تواند جایگزین بسیار خوبی هم برای کارت زپ (Zap) باشد. با این تفاوت که در ازای یک اکسیر کمتر، مدت زمان گیج شدن بیشتری را بر روی سرباز های دشمن ایجاد می‌کند (1.5 ثانیه یخ زدگی)، اما باید در نظر داشته که دمیج آیس اسپریت به مراتب از دمیج اسپل زپ کمتر است.
  • از آنجایی که برای استفاده از کارت Ice Spirit فقط به یک اکسیر نیاز دارید، این کارت می‌تواند منجر به گردش سریع‌تر کارت های دک شما شود و منجر شود که شما کنترل بازی را در دست بگیرید.
  • آیس اسپریت با سرعت بسیار بالایی (Very Fast) حرکت می‌کند و این موضوع از نقاط قوت آن است که در حین پیاده سازی کارت باید به آن توجه کنید.
  • با لول آپ یا ارتقاء کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت شاهد افزایش زمان فریز یا یخ زدگی نخواهید بود و فقط جان (Hitpoints) و دمیج آیس اسپریت افزایش پیدا می‌کند. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را در جدول زیر مشاهده کنید:

کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت

بنابراین با کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت کلش رویال هم آشنا شدید. این کارت که برای پیاده کردن فقط به 1 اکسیر نیاز دارد، در برخی شرایط می‌تواند فوق‌العاده عمل کند. اصلی‌ترین کاربرد این کارت در شرایطی خواهد بود که نیاز به دفاع از تاورهایتان یا به تاخیر انداختن حرکت سرباز های دشمن دارید.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Ice Spirit یا آیس اسپریت کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون ایکس اس مکس

قطعات سامسونگ جی 6 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments