تعویض باتری S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک تعویض باتری S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

تعویض باتری S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S6 Edge) مربوط به تعویض باتری آن می‌شود. این تعمیر از تعمیرات رایج و نسبتا کم هزینه گوشی مذکور است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge ویا بطور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با صرف کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل افت کیفیت و خرابی باتری گوشی های موبایل کدامند؟

باتری که در قلب گوشی های موبایل استفاده می‌شود از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی در حال حاضر بهترین نوع از باتری های شارژی محسوب می‌شوند و نقاط قوت زیادی دارند. تا به امروز هیچ تکنولوژی جدیدی نتوانسته جایگزین استفاده از باتری های لیتیوم یونی در گوشی های موبایل شود. اما باتری های لیتیوم یونی نقاط ضعفی هم دارند. یکی از اصلی ترین نقاط ضعف آن ها مربوط به افت تدریجی ظرفیت اصلی می‌شود! برای مثال اگر باتری لیتیوم یونی گوشی شما ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، ممکن است بعد از چند سال ظرفیت آن به چیزی در حدود 2400 میلی آمپر ساعت برسد! این مسئله بدان معناست که با گذر زمان کیفیت شارژدهی باتری های لیتیوم یونی کاهش پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض بپردازید.

بنابراین یکی از اصلی ترین عواملی که منجر می‌شود کاربران بعد از گذشت مدت زمان های خاص به تعویض باتری گوشی خود روی آورند، همین موضوع افت کیفیت شارژدهی باتری است.  این مسئله در واقع اصلی ترین دلیل برای تعویض و تعمیر باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل محسوب می‌شود. البته در برخی شرایط دیگر بروز مشکلاتی همچون تورم باتری گوشی هم می‌تواند کاربر را مجبور به تعویض باتری کند. برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با ورم کردن باتری گوشی های موبایل به مطالعه مقاله دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست و برای رفع آن چه کنیم؟ بپردازید. در برخی از شرایط خاص و نادر هم دیده شده که باتری گوشی به طور ناگهانی کاملا از کار می‌افتد و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. مواردی که نام بردیم اصلی ترین دلایل تعویض باتری گوشی های موبایل امروزی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

هزینه تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge چقدر است؟

تعمیر و تعویض باتری همیشه از تعمیرات ارزان قیمت گوشی های موبایل بوده و برای انجام آن کاربر تحت فشار قرار نخواهد گرفت. برای تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge هم حالت مشابه صدق می‌کند و هزینه انجام این کار خیلی بالا نیست و هزینه آن حداقل از تعمیراتی مثل تعمیر برد و ال سی دی گوشی به مراتب کمتر خواهد بود. پس اگر باتری گوشی Galaxy S6 Edge شما با مشکل شارژدهی رو به رو شده نگران هزینه تعمیر آن نباشید. فراموش نکنید که با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری گوشی خود را با ضمانت و صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس ۶ اج 

 

قیمت باتری s6 edge

مهمترین نکته برای تعویض باتری گلکسی اس 6 اج سامسونگ

زمانی که می‌خواهید باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج را تعویض کنید باید به یک نکته بسیار مهم اهمیت ویژه‌ای بدهید. این نکته مربوط به جنس و اصل بودن باتری می‌شود که قرار است در گوشی نصب گردد. همیشه باید باتری های اورجینال و اصل را در موبایل نصب کنید، چون در غیر این صورت علاوه بر اینکه کیفیت شارژدهی باتری دستگاه کاهش پیدا می‌کند و هزینه بیخودی صرف خواهید کرد، ریسک بروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری را هم به وجود می‌آورید. به همین دلیل حتما تعویض باتری گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge یا هر گوشی دیگری را به منبعی واگذار کنید که مطمئن باشید باتری جدیدی که در گوشی نصب می‌کند کاملا اورجینال و اصل است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge چقدر زمان می‌برد؟

اگر تعمیرکاری با سرعت عمل متوسط و تجربه کافی قصد تعویض یا تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge شما را داشته باشد، احتمالا ظرف مدت زمانی در حدود 90 دقیقه این کار را انجام خواهد داد و گوشی را بدون مشکل به شما تحویل می‌دهد. البته ابزارهایی که وی به آن ها دسترسی داشته و مورد استفاده قرار می‌دهد هم تاثیر مستقیمی برای روی سرعت تعمیر باتری خواهد داشت. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge خود را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید و ظرف چند ساعت گوشی خود را با باتری تعویض شده درب منزل تحویل بگیرید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge 

آیا شخصا می‌توانید باتری گلکسی S6 Edge را تعویض کنیم؟

اگر به ابزارهای لازم برای باز کردن گوشی گلکسی اس 6 اج دسترسی داشته باشید و یک باتری اورجینال و اصل این گوشی را هم تهیه کنید، می‌توانید شخصا تعویض باتری دستگاه را انجام دهید. به منظور تهیه کردن ابزارهای لازم و همچنین باتری اورجینال گوشی گلکسی S6 Edge سامسونگ به فروشگاه موبایل کمک مراجعه داشته باشید. فراموش نکنید که تمام قطعات و ابزارهای عرضه شده در فروشگاه موبایل کمک دارای ضمانت اصالت قطعه بوده و اورجینال هستند. پس از اینکه تمام ابزارهای لازم را تهیه کردید می‌توانید از راهنمایی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض باتری گوشی گلکسی اس 6 اج ارائه شده برای تعویض باتری گوشی استفاده کنید. سعی کنید تمام مراحل کار را عینا مطابق با توضیحات ارائه شده انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود و تعویض باتری گوشی با موفقیت به دست خودتان انجام گیرد.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا استفاده از سرویس موبایل کمک را توصیه می‌کنیم؟

اگر قصد تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge را دارید، توصیه ما این است که از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعویض باتری گوشی های موبایل این شرکت به مطالعه مقاله تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ با ثبت سفارش آنلاین بپردازید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین ابزارها برای تعمیر گوشی مشتریان استفاده می‌کنند و باتری که توسط آن ها در گوشی مشتری نصب می‌شود هم شامل ضمانت اورجینال بودن خواهد بود. بنابراین با موبایل کمک تجربه یک تعمیر شیرین، بی‌دردسر، مطمئن و کم هزینه را خواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S6 Edge و کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی Samsung S6 edge

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ