استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با Parallel Space

پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز

اگر به دنبال روش یا ترفندی هستید که از طریق آن بتوانید دو اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) را به طور همزمان در تبلت یا گوشی اندرویدیتان اجرا و مدیریت کنید، اپلیکیشن Parallel Space این امکان را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با برنامه Parallel Space بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده همزمان از دو اکانت کلش با برنامه Parallel Space

بسیاری از کاربران و علاقمندان بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) تمایل دارند که دو یا چند اکانت کلش را به طور همزمان در گوشی اجرا و مدیریت کنند. با وجود تغییراتی که در سیستم گوگل استور (Google Play Store) و سرویس‌های آن (Google Play Services) ایجاد شده، در شرایط عادی امکان استفاده همزمان از دو اکانت کلش در یک گوشی اندرویدی وجود ندارد. اما با استفاده از برنامه Parallel Space (پارالل اسپیس) می‌توانید این مشکل را برطرف کنید!

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

برنامه Parallel Space (پارالل اسپیس) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید در تبلت یا گوشی اندرویدی خود هر برنامه مورد نظرتان از جمله کلش اف کلنز را دو بار نصب و بدین سبب دو اکانت متفاوت را در یک دستگاه راه اندازی کنید. استفاده از این اپلیکیشن هیچ نیازی به روت بودن دستگاهتان ندارد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با برنامه Parallel Space بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش نصب دو اکانت کلش در یک گوشی با اپلیکیشن Parallel Space

استفاده از برنامه Parallel Space (پارالل اسپیس) هیچ پیچیدگی ندارد. ابتدا این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن Parallel Space (پارالل اسپیس) را اجرا کنید.

استفاده همزمان از دو اکانت کلش

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

  • در لیست ارائه شده، برنامه‌ یا بازی که تمایل دارید دو نمونه از آن در گوشی شما نصب شود و قادر به مدیریت دو اکانت آن برنامه باشید را انتخاب کنید. برای نمونه ما بازی کلش رویال را انتخاب کرده‌ایم.
  • حال با لمس آیکون میانبر نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظر وارد آن شوید و مشخصات اکانت دوم خود را وارد نمایید.

 

استفاده همزمان از دو اکانت کلش

به همین سادگی قادر به استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با برنامه Parallel Space خواهید بود. بار دیگر اشاره می‌کنیم که برنامه مذکور نیازی به روت بودن دستگاهتان ندارد و با استفاده از آن می‌توانید برای هر برنامه یا گیم مورد نظرتان یک اکانت دوم بسازید. پس فقط محدود به بازی کلش اف کلنز نیستید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با برنامه Parallel Space پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6 Plus

تاچ ال سی دی جی 5 پرایم

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ماهان جم
ماهان جم
1 سال گذشته

کد برام نمیاد چیکار کنم

King
King
2 سال گذشته

سلام من اکانت مو به سوپر سول وصل
چند بار اکانت دیگر زدم میرم تو اکانت اصلی
بعد میخوام برم تواکانت دوم میپره اکانت دوم
چکارم

خانم ف
خانم ف
2 سال گذشته

من وقتی میخوام به سوپرسل وصل کنم کلشمو کد واسم نمیاد..میشه منو راهنمایی کنید

shahzade
shahzade
2 سال گذشته
پاسخ به  خانم ف

نشانی جیمیل درست وارد کن

Alipoor
Alipoor
2 سال گذشته
پاسخ به  خانم ف

جمیلو درست زدی

آریا مینائی
آریا مینائی
1 سال گذشته
پاسخ به  Alipoor

من درست زدم ولی بازم نیومد

اقای ایکس
اقای ایکس
3 سال گذشته

سلام ممکنه برای دومی نسخه بی نهایت نصب کنم؟

احسان دودانگه
احسان دودانگه
4 سال گذشته

فقط خواستم ازت تشکر کنم بابت راهنمایی که کردی. ممنونم.