آموزش فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص

نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

اگر تمایل داشته باشید می‌توانید نمایش نوتیفیکیشن ها به صورت پاپ آپ از سوی تلگرام را برای مخاطبین خاصی فعال کنید. انجام این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص

پیش از هر چیز باید بگوییم که منظور از اعلان پاپ آپ تلگرام چیست؟ اعلان پاپ آپ در واقعی نوعی از نوتیفیکیشن است که با ایجاد یک پنجره میانبر ناگهانی بر روی نمایشگر دستگاه ارائه می‌شود. این قابلیت در تلگرام هم ارائه شده است. برای مثال اگر شما قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ را برای مخاطب خاصی در تلگرام فعال کنید، هر زمان که آن مخاطب از طریق تلگرام پیامی برایتان ارسال کند، یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر دستگاهتان ارائه خواهد شد که امکان پاسخگویی مستقیم به آن پیام دریافتی را بدون نیاز به اجرای برنامه تلگرام می‌دهد.

شما با استفاده از منوی Settings تلگرام می‌توانید به کل قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ از سوی این اپلیکیشن پیام رسان را فعال یا غیر فعال کنید. به منظور آشنایی با نحوه انجام این عمل به مطالعه مقاله غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) بپردازید. اما علاوه بر این موضوع، تلگرام امکان ایجاد قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ برای برخی از مخاطبین خاص را هم ارائه کرده است! به عنوان مثال شما می‌توانید ارائه اعلان پاپ آپ را فقط برای یک مخاطب خاص خود در تلگرام فعال کنید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

فعال سازی اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص

اگر قصد دارید که نمایش اعلان پاپ آپ تلگرام را برای مخاطب خاصی فعالی کنید، باید به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگو یا چت مورد نظر شوید.
  • نام مخاطب را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه اطلاعات آن نمایان شود.
  • گزینه Notifications را لمس کنید.
  • گزینه Customize را در پنجره پاپ آن نمایان شده انتخاب کنید.
  • تیک گزینه Enable Custom Notifications را از بخش فوقانی صفحه بزنید.
  • در زیرشاخه‌ای که با عنوان Popup notifications ارائه شده است، گزینه Enabled را انتخاب کنید تا نمایش نوتیفیکیشن پاپ آپ برای پنجره گفتگو یا مخاطب مد نظر فعال شود.

با طی کردن مراحل فوق، هر زمان که پیام جدیدی در پنجره گفتگوی مذکور ارسال شود، شما یک نوتیفیکیشن یا اعلان پاپ آپ هم دریافت می‌کنید.

آموزش ویدئویی فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه  فعال سازی نمایش اعلان پاپ آپ تلگرام برای مخاطبین خاص پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XR

قیمت گلس آیفون 6 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی A41

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments