غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications)

تفاوت سوپر گروه تلگرام با معمولی

تلگرام از نمایش اعلان پاپ آپ یا همان Popup Notifications پشتیبانی می‌کند، اما ممکن است شما تمایلی به ارائه این نوع اعلان نداشته باشید. خوشبختانه امکان غیر فعال کردن آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

تلگرام از ارائه اعلان یا نوتیفیکیشن پاپ آپ پشتیبانی می‌کند. اعلان پاپ آپ منجر می‌شود تا به محض دریافت هر پیام جدید در تلگرام، پنجره پاپ آپی بر روی نمایشگر دستگاهتان نمایان شود و پیام مورد نظر را ارائه کند. این موضوع ممکن است در برخی شرایط آزاردهنده باشد، بنابراین شاید تمایل داشته باشید که آن را غیر فعال کنید!

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

به منظور غیر فعال کردن نمایش اعلان پاپ آپ در تلگرام خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که پیش رویتان قرار گرفته است دو بخش مختلف را مشاهده می‌کنید که با عناوین Message notifications و Group notifications مشخص شده‌اند. اگر قصد دارید ارائه اعلان پاپ آپ برای پیام های انفرادی را غیر فعال کنید باید در بخش Message notifications گزینه Popup Notifications را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید که اعلان پاپ آپ را برای گفتگوهای گروهی تلگرام غیر فعال کنید باید در بخش Group notifications گزینه Popup Notifications را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه No popup را انتخاب نمایید.

به این صورت قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ در تلگرام برای هر یک از گفتگوهای مد نظرتان (فردی و گروهی) غیر فعال می‌شود.

آموزش ویدئویی غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام Popup Notificatio

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون X

قیمت گلس آیفون 6 اس

قیمت تاچ ال سی دی A70s

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
4 سال گذشته

متاسفانه بااینکه اونایی که گفتین و انجام دادم ولی بازم از این پیامهای تبلبغاتیه مزاحم میاد

elnazfoughi
elnazfoughi
5 سال گذشته

میشه به من آموزش بدهید از طریق پاپ نوتیفیکیشن چگونه می توانم از طریق پاپ نوتیفیکیشن چگونه باید تبلیغات کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

elnazfoughi
elnazfoughi
5 سال گذشته

میشه به من راهنمایی و مشاوره بدهید که چگونه می توانم از طریق پاپ نوتیقیکیشن تبلیغات انجام بدهم ؟ من کانال تلگرام و پیج اینستاگرامی دارم که می خواهم از طریق پاپ نوتیفیکشن تبلیغات کنم ولی اصلا هیچی در مورد پاپ نوتیقیکیشن نمی دونم

Sadi
Sadi
5 سال گذشته

سلام. تمام پاپ آپ هارو غیر فعال کردم ولی بازم نشون میده

Moein
Moein
5 سال گذشته

سلام من یه مشکل دارم هرجا گشتم پیدا نکردم راه حلشو مشکل اینه وسط کاربا گوشی تلگرام طلایی باز میشه و پیغام میاد می خواهید عضو کانال(کانال های مختلف) شوید و این خیلی رویه اعصابه راه حلی دارید؟ ممنون میشم کمک کنید با تشکر