آموزش غیر فعال کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا دانلود پخش خودکار ویدیو مسیج (Video Message) را غیر فعال کنید. بدین صورت هر بار باید با لمس ویدیو مسیج دستور دانلود و پخش آن را بدهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه غیر فعال سازی دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

تلگرام به تازگی در نسخه 4.0 مسنجر محبوب خود قابلیتی تحت عنوان ویدیو مسیج (Video Message) را ارائه کرده است. به موجب این قابلیت شما می‌توانید مانند ارسال ویس (Voice) نسبت به ارسال پیام های ویدیویی کوتاه و نهایتا 60 ثانیه‌ای اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال اینگونه پیام به مطالعه مقاله آموزش ارسال ویدیو مسیج در تلگرام – Video Message بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تنظیمات پیش فرض تلگرام به گونه‌ای اعمال شده‌اند که ویدیو مسیج ها به طور خودکار در آن دانلود و پخش می‌شوند، اما خوشبختانه این امکان وجود دارد که کاربران این عمل را متوقف کنند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه غیر فعال کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه غیر فعال کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

اگر تمایل دارید که از دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج های (Video Messages) تلگرام ممانعت به عمل آورید، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.

دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

  • گزینه Data and Storage را انتخاب نمایید.

دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

  • از قسمت با عنوان Automatic media download شرایط مد نظرتان را انتخاب کنید. اگر تمایل دارید که از دانلود خودکار ویدیو مسیج در حالت استفاده از اینترنت وای فای جلوگیری شود، باید گزینه When connected on Wi-Fi را انتخاب کنید و اگر تمایل دارید تا از دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در حالت موبایل دیتا ممانعت به عمل آورید، گزینه When using mobile data را انتخاب کنید.
  • به محض لمس گزینه یا حالت مد نظرتان، یک منوی کشویی در زیر صفحه ایجاد می‌شود. در این قسمت تیک گزینه Video/Video Messages را بردارید.

دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

  • گزینه Save را از زیر صفحه لمس کنید.

به همین سادگی قابلیت کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام غیر فعال می‌شود.

آموزش ویدئویی غیر فعال کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن دانلود و پخش خودکار ویدیو مسیج در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس آر

شیشه آیفون 6 پلاس

شیشه آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments