معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Musketeer یا تفنگدار

کارت Musketeer یا تفنگدار

یکی دیگر از کارت های خوبی که در بازی کلش رویال (Clash Royale) در اغلب دک ها یا عرشه های آن (حداقل در لول های پایین تر) دیده می‌شود، کارت Musketeer یا تفنگدار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Musketeer یا تفنگدار کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Musketeer یا تفنگدار بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت تفنگدار یا Musketeer از کارت هایی است که در بازی کلش رویال زیاد از آن استفاده می‌شود. این کارت به ویژه در دک یا عرشه های مراحل ابتدایی بازی همواره نقش بسیار مهمی را ایفاء می‌کند و یک کارت ضد برای بسیاری از سرباز های قدرتمند کلش رویال است. پس بهتر است که تفنگدار را به خوبی بشناسید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Musketeer یا تفنگدار در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 کارت Musketeer یا تفنگدار

معرفی کارت Musketeer یا تفنگدار بازی کلش رویال

تفنگدار یا Musketeer یک سرباز دور زن است که رنج اتک خوبی دارد. از آنجایی که می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد، کارت بسیار عالی در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) خواهد بود. برای آشنایی بهتری با این کارت باید مسائل و موضوعات زیر را بدانید:

کارت Musketeer یا تفنگدار

  • کارت Musketeer یا تفنگدار در همان کمپ تمرینی (Training Camp) آنلاک می‌شود.
  • تفنگدار یک سرباز دور زن است که می‌تواند به یک هدف اتک دهد. محدوده یا رنج اتک آ متوسط و برابر با 6 مربع خواهد بود. خون و قدرت آسیب رسانی یا دمیج تفنگدار متوسط است.
  • تاخیر مابین اتک های Musketeer یا تفنگدار برابر با 1.1 ثانیه است و این سرباز می‌تواند به نیرو های زمینی و پرنده دشمن اتک دهد. سرعت حرکت آن هم متوسط (Medium 60) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

  • کارت Musketeer یا تفنگدار از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال محسوب می‌شود.
  • برای استفاده از کارت Musketeer یا تفنگدار ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود.
  • تفنگدار می‌تواند در پشت سرباز های تنکی مثل جاینت (Giant) قرار بگیرد و به این ترتیب آسیب جدی به تاور های دشمن وارد و یک جمله موثر را شکل دهد. البته باید در نظر داشت که این ترکیب در قبال کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) ضعف دارد.
  • کارت Musketeer یا تفنگدار یک جایگزین بسیار عالی برای کارت آرچر ها (Archers) محسوب می‌شود.
  • رنج یا محدوده اتک تفنگدار برابر با 6 مربع است. این موضوع سبب می‌شود که بتواند بدون قرار گرفتن در محدوده اتک برخی سرباز های دور زن دیگر قادر به اتک دادن آن‌ها باشد. همچنین این محدوده سبب می‌شود که تفنگدار در حین اتک دادن به پرنسس تاور (Princess Tower) توسط کینگ تاور (King Tower) مورد هدف قرار نگیرد.
  • کارت Musketeer یا تفنگدار می‌تواند به راحتی کنون (Cannon) را از بین ببرد و حتی در محدوده اتک آن هم قرار نگیرد. علیرغم اینکه محدوده اتک تفنگدار از تسلا (Tesla) هم بیشتر است، به دلیل پنهان شدن تسلا در زیر زمین قادر به اتک دادن به آن در خارج از محدوده‌اش نخواهد بود.
  • کارت Musketeer یا تفنگدار یک کارت ضد عالی برای بی بی دراگون (Baby Dragon) است که عدم توجه به آن می‌تواند در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال بسیار آزاردهنده و مخرب باشد.
  • کارت هایی مثل گاردز (Guards) و مینیون ها (Minions) و به ویژه مینیون هورد (Minion Horde) به راحتی می‌توانند تفنگدار (Musketeer) را زا بین ببرند.
  • از کارت هایی مثل مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، شوالیه (Knight)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره هم می‌توانید برای از بین بردن تفنگدار استفاده کنید. اما دفت داشته باشید که اگر از این کارت ها استفاده می‌کنید، حتما آن‌ها را بر روی تفنگدار و بدون فاصله با آن بیاندازید. در غیر این صورت آن‌ها در طول مسیری که برای رسیدن به تفنگدار طی می‌کنند بخشی از خون خود را از دست خواهند داد.
  • کارت بربرین ها (Barbarians) هم یک کارت ضد خوب برای تفنگدار (Musketeer) است.
  • یکی از اصلی ترین کاربردهای کارت Musketeer یا تفنگدار مربوط به قدرت مقابله آن در برابر بالون (Balloon) می‌شود. تفنگدار پتانسیل بسیار خوبی برای از بین بردن بالون دارد.
  • ترکیب سه کارت هوگ رایدر (Hog Rider)، والکری (Valkyrie) و تفنگدار (Musketeer) می‌تواند یک استراتژی اتک مرگبار را به همراه داشته باشد، اما همانطور که حدس می‌زنید این استراتژی پر هزینه بوده و پیاده کردن آن در شرایط خاص کمی دشوار است. در این ترکیب والکری از هوگ رایدر در برابر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) محافظت می‌کند و تفنگدار هم از هوگ رایدر و والکری در برابر کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) دفاع به عمل می‌آورد. به این استراتژی اصطلاحا تریفکتا (Trifecta) گفته می‌شود.
  • استفاده از کارت Musketeer یا تفنگدار در کنار کارت آیس اسپریت (Ice Spirit) می‌تواند ترکیب مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و فایر اسپریت (Fire Spirit) را مختل کرده و از بین ببرد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ پاساژ علاالدین  

  • با ارتقاء کارت Musketeer یا تفنگدار شاهد افزایش خون و دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت Musketeer یا تفنگدار

پس کارت Musketeer یا تفنگدار یک کارت حمله‌ای، پشتیبان و دفاعی است. استفاده از این کارت در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) تقریبا در اغلب دک ها یا عرشه ها صورت می‌گیرد و کمتر عرشه ای را پیدا می‌کنید که در مراحل ابتدایی بازی از کارت تفنگدار (Musketeer) استفاده نکند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Musketeer یا تفنگدار بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات آیفون 11 Pro

قطعات سامسونگ A70 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments