تعویض ال سی دی گوشی موبایل با قطعات اصلی در موبایل کمک

تعویض ال سی دی موبایل

تعمیرات موبایل

برای استعلام قیمت تعویض LCD اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

اگر ال سی دی موبایل شما شکسته نگران نباشید و خونسردی خود را حفظ کنید. حتما قبل از تعویض ال سی دی موبایل خود به نکاتی که در این مقاله شرح می‌دهیم توجه کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

نگران هزینه تعویض ال سی دی شکسته گوشی نباشید!

اگر خدای نکرده ال سی دی موبایل شما بنا به هر دلیل از دستتان افتاد و شکست نگران هزینه آن نباشید. همیشه شکستن ال سی دی گوشی نمی‌تواند یک تعمیر هزینه بردار باشد و در برخی موارد ممکن است تعمیر گوشی هایی که ال سی دی آن ها می‌کشند با صرف هزینه باورنکردنی و ناچیزی قابل انجام باشد. اگر بعد از اینکه گوشی از دستتان افتاد و ال سی دی آن شکست، مشاهده کردید که همچنان صفحه نمایش دستگاه محتوای مورد نیاز را ارائه می‌کند و تاچ گوشی هم در حال کار کردن است، به احتمال خیلی زیاد نیازی به صرف هزینه گزاف برای تعویض ال سی دی گوشی خود نخواهید داشت و مشکل با صرف هزینه ناچیز برطرف می‌شود.

تعویض ال سی دی موبایل

اما چطور تعویض ال سی دی شکسته گوشی با صرف هزینه ناچیز چگونه امکانپذیر خواهد بود؟ برای درک این مسئله باید کمی وارد جزئیات شوید و توضیحاتی را خدمتتان ارائه کنیم. پیش از اینکه به شرح این توضیحات بپردازید، توصیه می‌کنیم چند دقیقه زمان بگذارید و مقاله چگونه از شکستن صفحه نمایش گوشی جلوگیری و از آن محافظت کنیم؟ را مطالعه کنید. در آن مقاله به روش هایی اشاره کرده‌ایم که با در نظر گرفتن آن ها تا حدی می‌توانید از شکستن ال سی دی گوشی جلوگیری به عمل آورید.

صفحه نمایش گوشی شامل چه اجزایی می‌شود؟

برای درک بهتر مسئله باید حتما بدانید که صفحه نمایش گوشی های موبایل شامل چه اجزایی می‌شود! شاید برایتان عجیب باشد اما صفحه نمایش هر گوشی عموما شامل 4 بخش می‌شود که در عکس زیر آن ها را مشاهده می‌کنید:

تعویض ال سی دی گوشی

بخش اول گلسی است که روی صفحه نمایش گوشی نصب می‌شود. دقت داشته باشید که این گلس با گلس محافظی که شما در حین خرید گوشی تهیه کرده و برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ال سی دی دستگاه نصب می‌کنید تفاوت دارد. این گلس یک شیشه مقاومت (عموما از جنس گوریلاگلس) است که روی ال سی دی دستگاه نصب شده و از تماس مستقیم دست کاربر با ال سی دی و تاچ جلوگیری کرده و از آن در برابر عوامل خارجی مختلف محافظت می‌کند. در اغلب مواردی که صفحه نمایش یک گوشی دچار شکستگی شده باشد اما تاچ و ال سی دی آن درست کار کنند، گلس آن شکسته و فقط با تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی مشکل برطرف می‌شود. این دقیقا همان مواقعی است که تعویض ال سی دی شکسته گوشی برای شما هزینه بالایی نخواهد  داشت.

عضو بعدی که در صفحه نمایش گوشی های موبایل بکار رفته فریم ال سی دی است که درواقع نقش یک قاب را ایفاء می‌کند و منجر به کیپ و یکپارچه نگه داشتن اجزای صفحه نمایش در کنار هم می‌شود. عضو بعدی این مجموعه تاچ گوشی است که وظیفه دریافت اطلاعات از لمس های کاربر را بر عهده دارد. اگر بر اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده، صفحه نمایش آن محتوای لازم را نشان می‌دهد اما در برابر لمس شما هیچ عکس‌العملی از خود بروز ندهد، احتمالا تاچ گوشی (قطعه شماره 3) خراب شده است. آخرین قطعه در مجموعه صفحه نمایش گوشی ها هم ال سی دی است که زیر تاچ نصب می‌شود و وظیفه نمایش محتوا را بر عهده دارد. اگر بعد از وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش آن کاملا سیاه شد و دیگر روشن نشد، احتمال ال سی دی دستگاه سوخته و بدترین شرایط برای تعویض ال سی دی شکسته گوشی برقرار خواهد بود.

تعمیرات اپل

برای استعلام قیمت تعویض LCD اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

چگونه تحت هر شرایط تعویض ال سی دی شکسته گوشی را با کمترین هزینه انجام دهیم؟

اما اگر در هر شرایط نیاز به تعویض ال سی دی شکسته گوشی داشتید، نگران نباشید چون موبایل کمک و برد تخصصی این شرکت آماده است تا بهترین خدمات را برای شما ارائه کند. موبایل کمک سرویس تعویض ال سی دی شکسته گوشی های موبایل را با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام می‌دهد. تمام ال سی دی گوشی های سامسونگ، اپل یا سایر برند ها و قطعاتی که موبایل کمک در تعمیر گوشی مشتریانش از آن ها استفاده می‌کند کاملا اورجینال و اصل هستند و همراه با ضمانت اصالت قطعه در گوشی مشتری نصب می‌شوند. به دلیل اینکه موبایل کمک بدون واسط و به عنوان یک تامین کننده قطعات موبایل، گوشی مشتریانش را تعمیر می‌کند، طبیعی است که هزینه تهیه قطعات مورد نیاز دستگاه کاهش یافته و بدین ترتیب هزینه‌ای که باید از جانب مشتری برای تعویض ال سی دی شکسته گوشی پرداخت شود هم کاهش یابد. همچنین با سرویس موبایل کمک دیگر نیازی به پرداخت دستمزد از جانب مشتری به تعمیرکار وجود ندارد و این امر هم سبب می‌شود تا تعویض ال سی دی شکسته گوشی با کمترین هزینه ممکن توسط تیم موبایل کمک انجام گیرد.

 

تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل

تعمیرات موبایل

برای اسعلام قیمت تعویض LCD اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

در سمت مقابل تعمیراتی که کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌دهند همگی شامل گارانتی خواهند بود. بنابراین اگر تعویض ال سی دی شکسته گوشی خود را به موبایل کمک بسپارید، از ضمانت بهره‌مند خواهید شد و در صورت بروز هر مشکل می‌توانید از ضوابط گارانتی برای تعویض رایگان و دوباره LCD استفاده به عمل آورید. ضمنا فراموش نکنید که سرویس های موبایل کمک در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. تعویض ال سی دی شکسته گوشی های مشتریان عموما ظرف 1 الی 5 ساعت انجام می‌شود. این موضوع بدان معناست که شما ظرف حداکثر 5 ساعت گوشی خود را با تاچ ال سی دی جدید و گارانتی درب منزل خویش از موبایل کمک تحویل خواهید گرفت.  برای آشنایی بیشتر با سرویس تعویض ال سی دی موبایل کمک به مطالعه مقاله تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل را با کمترین هزینه انجام دهید بپردازید.

 

جمع‌بندی

بنابراین همانطور که مشاهده کردید همیشه تعویض ال سی دی شکسته گوشی موبایل یک تعمیر هزینه بردار نخواهد بود و در خیلی از موارد می‌توان این کار را با صرف هزینه ناچیز انجام داد. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران موبایل بنا به دلایلی همچون ناآگاهی یا سوء استفاده از شرایط به جای تعویض گلس ال سی دی گوشی به مشتری می‌گویند که باید ال سی دی دستگاه کاملا تعویض شود و بدین صورت  هزینه گزافی از آن ها دریافت می‌کنند. بنابراین اگر قصد دارید تعویض ال سی دی شکسته گوشی خود را با بهترین کیفیت ممکن و در سریع ترین زمان انجام دهید، سرویس موبایل کمک بهترین مرجعی است که قادر به استفاده از خدمات آن خواهید بود. پس در صورت تمایل میتوانید سفارش تعمیر و تعویض ال سی دی شکسته خود را از طریق شماره‌ی 75147-021 و یا صفحه ثبت سفارش در سایت موبایل کمک به ثبت برسانید. همچنین نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (37)

guest
37 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسام کرمی
حسام کرمی
1 سال گذشته

عرض درود فراوان خداقوت
چندمدت پیش ال سی دی گوشیم شکست و مجبور به تعویض ال سی دی شدم(قبل از اینکه با صفحه شماآشنا بشم)
الان همه چی خوب و اکی هست و مثل حالت عادی و قبلش هست ولی فقط تنهاچیزی که اذیتم میکنه
وقتی بازی یا گیم میزنم مولتی تاچ یا چندنقطه حساس تاچ مثل قبل نیست به محض اینکه انگشت دوم یاسوم میزنم جای اون تاچ قبلیه ازکار میفته و دوباره باید دستمو بردارم و صفحه لمس گوشیمو لمس کنم تاعمل کنه
توروخدا میشه راهنمایی و کمکم کنید و ی راه حل بهم بدید که چجور درست میشه
گوشیم سامسونگ گالکسی m10

Matin English
Matin English
1 سال گذشته
پاسخ به  حسام کرمی

سلام. اگر برای تعویض ال سی دی بهتون ضمانت اصالت قطعه ندادن ممکنه ال سی دی اورجینالی روی گوشیتون نصب نباشه و علتش این باشه. اگر خیلی اذیتتون میکنه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن

علی
علی
1 سال گذشته

سلام .خسته نباشید. گوشی سامسونگ من یکدفعه ای سیاه شده و زمانی که دکمه را نگه میدارم صفحه داغ میشه . علت چی میتونه باشه. ال سی دی سوخته یا مشکل از باطری هست؟

Matin English
Matin English
1 سال گذشته
پاسخ به  علی

سلام. گوشیتون باید چک بشه. حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن. ۰۲۱۷۵۱۴۷

هستی
هستی
1 سال گذشته

سلام وقتتون بخیر من یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ دارم که به تازگی دچار شکستگی روی ناحیه گوشه بالای صفحه نمایش شده اما LCD و touch عملکرد طبیعی دارند . به نظرم باید گلس گوشی شکسته. با توجه به اینکه صفحه نمایش این مدل گوشی از نوع edge می باشد میخواستم بپرسم امکان تعویض فقط گلس اون وجود داره؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید.

شایان قنواتی
شایان قنواتی
1 سال گذشته

سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگ ام ۳۰ ال سی دی گوشیم قسمت بالاش جدا شده و الان صفحه گوشی و تاچ کار میکنن فقط نور کم میشه هیچ شکستگی هم نداره این قابل درست شدن هست

احسان
احسان
1 سال گذشته

سلام من یک گوشی A01 خریدم دست دوم هسته اونی که ازش خریدم گفت که گوشی ال‌سی‌دیش شکسته جدید واسش خریدم گفتن اصل الان که با گوشیم کار میکنم هیچ مشکلی نداره فقد بعضی از وقتا مثالا
۲ یا ۳ ثانیه دکمه های کیبورد کار نمیکنه یا تو بازی بعضی وقتا دکمه ها گیر می‌کنه بنظرتون واسه گوشیم مشکلی بر نمیاد