تعمیر یا تعویض دوربین S5 سامسونگ – G900 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S5 سامسونگ – G900 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S5 سامسونگ – G900 | موبایل کمک

دوربین گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ (Samsung Galaxy S5) یکی از قطعات بسیار با کیفیت و خوب این محصول است که احتمال دارد بنا به دلایل مختلف در عملکرد آن اختلال به وجود آید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 5 را با کیفیتی فراتر از تعمیر گوشی در نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن دوربین Galaxy S5 کدامند؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که می‌تواند منجر به خراب شدن دوربین اصلی یا سلفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 شود، مربوط به آب خوردگی خواهد بود. طراحی گوشی گلکسی S5 به گونه‌ای است که در برابر آب خوردگی مقاومتی ندارد و بسیار حساس خواهد بود. در خیلی از مواقع نفوذ آب به داخل این گوشی و تماس آن با ماژول دوربین دستگاه منجر به خراب شدن دوربین گلکسی اس 5 می‌شود. وارد شدن ضربه و فشار هم از دیگر دلایل اصلی خراب شدن دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S5 هستند. در برخی موارد به وجود آمدن خط و خش روی لنز دوربین اصلی گلکسی S5 هم سبب می‌شود که کاربر نیازمند انجام تعمیرات روی دوربین این موبایل شود. به طور کلی دلایل و عوامل زیادی ممکن است کاربر را ملزم به تعمیر دوربین گلکسی اس 5 کنند، اما اصلی ترین این دلایل آب خوردگی و ضربه هستند.

چرا نباید برای تعمیر دوربین گلکسی اس 5 را به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کرد؟

به نظر ما بهتر است برای تعمیر دوربین گلکسی اس 5 به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نکنید اما چرا؟ عموما نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل های سامسونگ فقط قطعات گوشی هایی را به طور آنی در اختیار دارند که جدیدتر هستند و برای تامین قطعات گوشی های قدیمی تر خیلی عملکرد مناسبی نخواهند داشت. از آنجایی که Galaxy S5 یک گوشی قدیمی است، زمانی که تعمیر دوربین آن را به نمایندگی سامسونگ واگذار کنید، عموما انجام تعمیرات لازم با تاخیر زیادی انجام می‌شود. ضمن اینکه این تعمیرات شامل گارانتی هم نمی‌شوند. بنابراین شاید بهتر باشد تعمیر دوربین گلکسی اس 5 را به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ واگذار نکنید و از سرویس مرجع بهتری برای انجام این تعمیر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ s5

 

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 5 چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین اصلی سامسونگ گلکسی S5 از دوربین سلفی گلکسی S5  آن بیشتر است. البته در این میان نوع خرابی که در دوربین گوشی به وجود آمده هم تاثیر مستقیمی بر روی هزینه تعمیرات دارد. برای مثال ممکن است در برخی شرایط شل شدن کانکتور یا سوکت دوربین منجر به از کار افتادن آن شده باشد که در این حالت به راحتی می‌توان با سفت کردن و جا زدن کانکتور مشکل دوربین را برطرف کرد. طبیعتا در این شرایط هزینه تعمیر دوربین گوشی به شدت کاهش می‌یابد. اما در برخی شرایط که مشکل از ماژول دوربین بوده و باید این ماژول به طور کلی تعویض شود، هزینه تعمیر گوشی به حداکثر می‌رسد.

در اینگونه شرایط که باید ماژول دوربین تعویض شود، هزینه تعمیر دوربین اصلی گلکسی اس 5 سامسونگ از دوربین سلفی آن بیشتر خواهد بود. با این حال با توجه به قدیمی بودن گوشی گلکسی اس 5 هزینه تعمیرات آن به مراتب در مقایسه با هزینه تعمیر گوشی های جدید و مدرن امروزی کمتر است. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گلکسی اس 5 سامسونگ شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

آیا تعمیر فوری گوشی سامسونگ گلکسی S5 امکانپذیر است؟

شرکت موبایل کمک اولین شرکتی است که در ایران خدمات تعمیر فوری گوشی موبایل را ارائه می‌کند. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید ظرف چند ساعت گوشی خراب و معیوب شده خود را در این مرکز تعمیر و با گارانتی تحویل بگیرید. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری تلفن همراه شرکت موبایل کمک توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانتبپردازید. متاسفانه در اغلب مراجعی که سرویس تعمیرات موبایل ارائه می‌کنند یا حتی نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ هم برای تعمیر دوربین گلکسی S5 باید چند روز منتظر بمانید، اما با سرویس موبایل کمک ظرف چند ساعت گوشی شما تعمیر شده و صحیح و سالم به شما تحویل داده می‌شود.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض دوربین سامسونگ گلکسی S5 خواهیم بود؟

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که برای تعویض دوربین سامسونگ گلکسی اس 5 باید چه مراحلی طی شوند و اصلا تعویض دوربین اصلی و سلفی این گوشی چگونه انجام می‌گیرد؟ بدین منظور می‌توانید به مطالعه دو مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین اصلی گوشی گلکسی اس 5 و آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین سلفی گوشی گلکسی اس 5 بپردازید. در این دو مقاله به صورت کامل مراحل تعویض دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ Galaxy S5 شرح داده شده است. شما حتی با تهیه ابزارهای لازم برای انجام تعمیرات روی گوشی سامسونگ  همچنین قطعات مورد نیازتان و پیروی از مراحلی که در این مقاله ها شرح داده شده‌اند می‌توانید شخصا هم تعمیر دوربین گلکسی اس 5 را انجام دهید. برای تهیه قطعات و ابزارهای مورد نیازتان می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ s5

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5 

با موبایل کمک تعمیر دوربین گلکسی اس 5 را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید!

اگر به دنبال این هستید که تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 5 شما با بهترین کیفیت ممکن، در کمترین زمان ممکن و همچنین به همراه گارانتی اصالت قطعه انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید. سرویس تعمیرات موبایلی که توسط این شرکت ارائه می‌شود به مراتب از سرویسی که در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ ارائه شده کیفیت بالاتری دارد و درصد رضابت مشتریان از سرویس این شرکت ضامن این ادعا محسوب می‌شود.

به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی اس 5 سامسونگ توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

خرید موبایل

قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ