تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گلکسی جی ۲ (۲۰۱۵) سامسونگ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گلکسی جی ۲ (۲۰۱۵) سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گلکسی جی ۲ (۲۰۱۵) سامسونگ | موبایل کمک

یکی از رایج ترین تعمیراتی که در گوشی گلکسی جی 2 مدل 2015 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2015) انجام می‌گیرد، مربوط به تعمیر سوکت شارژ این گوشی است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات گلکسی جی 2 2015 را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ J2 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مقدمه

سوکت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی J2 2015 یکی از قسمت هایی است که در این موبایل زیاد دچار مشکل می‌شود اما مشکل ساز شدن آن در اغلب موارد ربطی به کیفیت پایین سوکت شارژ گوشی ندارد، بلکه با استفاده نادرست کاربر از سوکت شارژ رابطه خواهد داشت. متاسفانه اغلب کاربران در حین اتصال و جداسازی شارژر به سوکت شارژ گوشی اصلا توجهی به این مسئله ندارند که سوکت شارژ گوشی آن ها یک قطعه بسیار ظریف و حساس است و با اعمال نیروهای نامناسب ریسک شکستن، از کار افتادن و بروز مشکل در عملکرد آن وجود دارد. جالب است بدانید در 90 درصد موارد بروز مشکل در عملکرد سوکت شارژ گوشی های موبایل ناشی از استفاده نادرست کاربر از گوشی است.

با این حال همیشه مشکلاتی که در روند شارژ گوشی به وجود می‌آیند ناشی از سوکت شارژ نیستند و ممکن است در برخی موارد به مسائل دیگری مربوط شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکلاتی که می‌توانند در شارژ شدن گوشی اختلال ایجاد کنند و راه حل آن ها توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله آموزش رفع مشکل شارژ نشدن گوشی بپردازید.  اما اگر کار از کار گذشته باشد و نیازمند تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 باشیم تکلیف چیست؟ انجام این تعمیر چقدر هزینه دارد؟ بهترین مرجع برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 کدام است؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوعات صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر گلکسی J2 2015 آب خورده 

 

تعمیر سوکت شارژ j2 2105 سامسونگ

 

هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 چقدر است؟

هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 با توجه به علت خرابی که در این بخش از گوشی رخ داده متفاوت خواهد بود. برای مثال ممکن است خرابی به وجود آمده ناشی از شل شدن سوکت شارژ گوشی باشد که با یک تعمیر ساده قابل رفع است و طبیعتا هزینه بالایی را به همراه نخواهد داشت، اما در سمت مقابل ممکن است در برخی شرایط دیگر مشکل به وجود آمده عمیق تر باشد و به مدار پاور، فلت شارژ و غیره گوشی مرتبط شود. طبیعتا در اینگونه شرایط هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 افزایش پیدا می‌کند. اما به طور کلی باید بگوییم که خوشبختانه تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 2015 سامسونگ از تعمیرات کم هزینه این گوشی است. بنابراین خیلی نگران هزینه انجام این تعمیر نباشید. اگر می‌خواهید سوکت شارژ گوشی گلکسی J2 2015 خود را با کمترین هزینه و قیمت ممکن تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

 تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 2015 در نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

در صورتی که به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ دسترسی دارید، می‌توانید به منظور تعمیر سوکت شارژ گوشی خود به این نمایندگی ها هم مراجعه داشته باشید. دقت داشته باشید که تعمیر سوکت شارژ گوشی های موبایل در نمایندگی های سامسونگ عموما بیشتر از حد معمول طول می‌کشد. برای مثال اگر در حالت عادی تعمیرکاری سوکت شارژ Galaxy J2 2015 شما را ظرف 1 روز تعمیر کند، نمایندگی رسمی سامسونگ در اغلب موارد برای انجام این کار زمان بیشتری (مثلا 2 روز) را در نظر می‌گیرد. پس اگر در تعمیر موبایل عجله دارید، بهتر است به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2  

تعمیر سوکت شارژ سامسونگ Galaxy J2 2015 چقدر زمان می‌برد؟

تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 آنقدرها که خیلی از افراد تصور می‌کنند هم ساده نیست! برای دسترسی به این قطعه باید گوشی کاملا باز شود و فلت شارژ از لبه زیرین قاب گوشی خارج گردد. سپس جزئیات فلت مورد بررسی قرار گرفته و تعمیرات لازم انجام گیرند. حتی اگر سوکت شارژ گوشی شل شده و نیاز به سفت کردن داشته باشد هم باز باید گوشی کاملا باز شود و فلت شارژ از آن خارج گردد. عموما انجام این کار چیزی در حدود 90 دقیقه زمان لازم دارد. یعنی یک تعمیرکار مجرب با در اختیار داشتن ابزارهای لازم می‌توانید ظرف 90 دقیقه تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015  سامسونگ را تکمیل کند. با این وجود اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد بدین منظور حداقل 1 روز زمان از مشتری می‌خواهند. اگر در تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 خود عجله دارید و می‌خواهید هرچه سریع تر گوشی شما تعمیر شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت بپردازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ J2 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چگونه از خراب شدن سوکت شارژ گوشی جلوگیری کنیم؟

شما با توجه کردن و در نظر گرفتن دو عامل می‌توانید از خراب شدن سوکت شارژ گوشی خود جلوگیری کنید. عامل اول مربوط به استفاده درست از سوکت شارژ و نصب و جداسازی با دقت سوکت می‌شود. همانطور که قبلا گفتیم در 90 درصد موارد آسیب دیدن و بروز اختلال در عملکرد سوکت شارژ گوشی های موبایل ناشی از استفاده نادرست کاربر از آن می‌شود. بنابراین با دقت در این مسئله می‌توانید تا حد زیادی از خراب شدن سوکت شارژ گوشی خود جلوگیری کنید. دومین عامل مربوط به محافظت از گوشی در برابر آب خوردگی می‌شود. در خیلی از موارد نفوذ آب از طریق سوکت شارژ به داخل بدنه گوشی گلکسی J2 2015 منجر به بروز اختلال در عملکرد سوکت شارژ آن و سوختن فلت شارژ می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن این دو موضوع و رعایت کردن آن ها می‌توانید تا حد زیادی از خراب شدن سوکت شارژ گوشی گلکسی J2 مدل 2015 خود جلوگیری به عمل آورید.

 

تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 2015 سامسونگ

تعمیر سوکت شارژ Galaxy J2 2015 را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 (2015) شما با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر، سوکت شارژ گلکسی J2 2015 شما را تعمیر خواهند کرد و گوشی را با ضمانت در اختیارتان قرار می‌دهند. به منظور ثبت سفارش تعمیر سوکت شارژ گلکسی جی 2 (2015) سامسونگ خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعات موبایل

 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ