تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ پلاس تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ پلاس

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ پلاس

متاسفانه یکی از رایج ترین تعمیراتی که روی آیفون 6 پلاس اپل انجام می‌شود مربوط به تعویض تاچ ال سی دی آن است. اگر ال سی دی آیفون 6 پلاس شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد، نگران نباشید! با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل

دلایل متعددی ممکن است منجر شوند که شما به تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس نیاز پیدا کنید. یکی از اصلی ترین این دلایل مربوط به شکستن ال سی دی می‌شود. متاسفانه هر روز آیفون های زیادی به مرکز موبایل کمک ارجاع داده می‌شوند که دارای ال سی دی شکسته هستند و کاربر تقاضای تعویض ال سی دی آن ها را ارائه می‌کند. افتادن گوشی از دست کاربر یا وارد شدن فشار به آن می‌تواند منجر به شکستن تاچ ال سی دی گوشی شود. دراین میان انداختن یک قاب آیفون 6 پلاس می تواند در بسیاری موارد مناسب باشد.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آب خوردگی هم از دیگر عواملی است که می‌تواند به تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس آسیب بزند. از آنجایی که این گوشی از استاندارد ضد آب بودن IP67 و IP68 برخوردار نیست، به مراتب در برابر آب خوردگی حساس خواهد بود. بنابراین عوامل زیادی می‌توانند منجر شوند که کاربر به تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل نیاز پیدا کند.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل

بدون تردید اگر ال سی دی آیفون شما دچار مشکل شده و از کار بیفتد، اولین سوالی که در ذهنتان می‌شود این خواهد بود که چه مقدار هزینه باید برای تعمیر LCD گوشی پرداخت کنید! متاسفانه همیشه تاچ ال سی دی گوشی یکی از گران قیمت ترین اجزای سخت افزاری آن ها بوده و این مسئله برای آیفون 6 پلاس اپل هم صادق است. اما با این حال به دلیل اینکه آیفون 6 Plus کمی گوشی قدیمی شده،  از این نظر شانس با شما یار بوده و قیمت تاچ ال سی دی آن به قدری زیاد نیست که قابل پرداخت نباشد! اگر ال سی دی آیفون 6 پلاس شما نیاز به تعمیر داشت، سعی کنید انجام آن را به یک تعمیرکار موبایل باتجربه و قابل اعتماد بسپارید و حتما یک ال سی دی اورجینال را در گوشی نصب کنید. اگر می‌خواهید هزینه تعمیرات موبایل خود را به کمترین مقدار ممکن برسانید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس

 

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد که ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل تعویض گردد، انجام این پروسه خیلی زمان‌گیر نخواهد بود. اما اگر قرار باشد که تاچ ال سی دی گوشی و متعلقات پنل جلوی آن به طور دقیق مورد تست قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر شوند، این پروسه زمانگیر خواهد شد. عموما تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل در کمتر از 2 ساعت انجام می‌شود اما تعمیر ال سی دی این گوشی ممکن است چند روز طول بکشد. لازم به اشاره است که در اغلب موارد که وارد شدن ضربه به LCD منجر به از کار افتادن آن می‌شود، مشکل فقط با تعویض مجموعه تاچ ال سی دی گوشی قابل رفع خواهد بود. اگر قصد دارید ال سی دی آیفون 6 پلاس خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعویض کنید توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس را شخصا انجام دهید!

اگر به ابزارهای اولیه‌ای که برای تعمیرات موبایل لازم است دسترسی دارید، می‌توانید شخصا تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس را انجام دهید. بدین منظور کافیست ابتدا با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک در قسمت قطعات آیفون 6 پلاس یک عدد تاچ ال سی دی آیفون 6 Plus اپل را خریداری کنید و سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل شرح داده شده‌اند را به ترتیب طی نمایید. بدین صورت شخصا قادر به تعویض ال سی دی آیفونتان خواهید بود. سعی کنید تمام مراحل تعمیر را به طور دقیق و منطبق با توضیحات ارائه شده طی کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون 6 پلاس را ظرف کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه انجام دهید و از ضمانت تعمیرات صورت گرفته هم بهره‌مند شوید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین متد ها و ابزارهای تعمیر برای انجام تعمیرات بر روی آیفون مشتریان عزیز استفاده به عمل می‌آورند تا تمام استانداردهای لازم رعایت شوند. به منظور ثبت سفارش تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6 Plus

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

قیمت ال سی دی iPhone 6 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل