آموزش فوروارد بدون نقل قول پیام در موبوگرام

آموزش مخفی کردن وضعیت در حال تایپ در موبوگرام

در موبوگرام به شیوه های مختلفی می‌توانید از نمایش نقل قول (From) پیام ها در حین فوروارد کردن جلوگیری به عمل آورید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه فوروارد بدون نقل قول پیام در برنامه موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با فوروارد بدون نقل قول پیام ها در موبوگرام

در نسخه اصلی برنامه تلگرام هنگامی که کاربر یک پیام را از پنجره گفتگوی خاصی برای مخاطبین دیگر فوروارد کند، دریافت کنندگان پیام قادر به مشاهده نام ارسال کننده اصلی آن پیام خواهند بود. نام فرستنده اصلی آن پیام در این شرایط در کنار عبارت From نمایش داده می‌شود که ما اصطلاحا در زبان فارسی آن را نقل قول می‌نامیم.

خوشبختانه موبوگرام قابلیتی را ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توانید از نمایش نام ارسال کننده اصلی پیام در حین فوروارد کردن ممانعت به عمل آورید. به این قابلیت اصطلاحا فوروارد بدون نقل قول پیام گفته می‌شود و در این مقال ما قصد داریم تا روش های استفاده از آن در موبوگرام را برایتان شرح دهیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه فوروارد بدون نقل قول پیام در موبوگرام

به منظور فوروارد کردن پیام ها در برنامه موبوگرام بدون نمایش نقل قول می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. روش اول به شرح زیر است:

  • برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگویی شوید که پیام مد نظرتان در آن قرار دارد و قصد فوروارد کردن آن را دارید.
  • پس از یافتن پیام مورد نظرتان، یک بار آن را لمس کنید.
  • گزینه فروارد بدون نقل قول را انتخاب کنید.
  • مقصد مد نظرتان را مشخص کنید.
  • در صورت نیاز متن یا توضیح به پیام اضافه کنید.
  • با لمس آیکون “ارسال پیام” پیام مورد نظر بدون نقل قول در پنجره گفتگوی انتخاب شده ارسال می‌شود.

این روش ساده‌ترین روش فوروارد کردن پیام ها بدون نقل قول در موبوگرام است، اما متاسفانه استفاده از این روش مشکاتی دارد. برای مثال اگر آن پیام دارای توضیحات باشد، توضیحات آن ارسال شده و قابل ویرایش نخواهند بود. اگر قصد دارید که از نمایش این توضیحات هم جلوگیری کنید یا حتی توضیحات مورد نظر خودتان را جایگزین آن نمایید باید از قابلیت فروارد پیشرفته موبوگرام استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت و نحوه استفاده از آن، می‌توانید به مطالعه مقاله فوروارد پیشرفته موبوگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ بپردازید.

علاوه بر فوروارد پیشرفته که می‌تواند روش دومی برای فوروارد پیام بدون نقل قول باشد، شما می‌توانید از گزینه فروارد چندگانه و غیر فعال کردن اسلایدرهای “نقل قول” و “عنوان” به منظور فوروارد کردن پیام ها بدون نمایش عنوان و نام ارسال کننده اصلی هم استفاده کنید. همچنین در کانال‌ها هم آیکون فوروارد در کنار هر پیام ارائه می‌شود که با لمس آن و غیر فعال کردن دو گزینه “نقل قول” و “عنوان” قادر به انجام عمل مشابه خواهید بود.

آموزش ویدئویی فوروارد بدون نقل قول پیام در موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فوروارد بدون نقل قول پیام در موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 اس

دوربین پشت آیفون SE

دوربین پشت آیفون 6

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments