آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

تلگرام وب - telgram web

اگر تمایل دارید که از نمایش آنلاین بودن و آخرین زمان بازدید خود برای مخاطب یا مخاطبین خاصی ممانعت به عمل آورید، این مقاله شما را راهنمایی می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

تلگرام در حالت پیش فرض وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان بازدید شما از اکانت خود را برای سایر کاربران نمایش می‌دهد، اما شما می‌توانید از طریق منوی تنظیمات این برنامه تغییراتی در این روند ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید نمایش وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان بازدید خود از تلگرام را غیر فعال کنید. برای انجام این کار از مقاله آموزش تغییر آخرین بازدید به حالت لست سین ریسنتلی در تلگرام (Last Seen Recently) – مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن شما در تلگرام کمک بگیرید.

همچنین شما می‌توانید تنظیمات تلگرام به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که فقط کاربران یا مخاطبین خاصی قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید شما از تلگرام و وضعیت آنلاین بودن شما باشند و سایر کاربران این مسنجر نتوانند این موارد را مشاهده کنند. ما پیش از این در مقاله آموزش نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص نحوه انجام این عمل را هم برای شما عزیزان شرح دادیم. اما حالت برعکس هم امکانپذیر است! بدین معنا که شما می‌توانید نسبت به مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص اقدام کنید.

در این شرایط تمام کاربران تلگرام یا حداقل کاربرانی که در لیست مخاطبین شما وجود دارند قادر به مشاهده وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان بازدیدتان خواهند بود و فقط کاربرانی که برایشان استثنا قائل می‌شوید، نمی‌توانند آخرین زمان بازدید و وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

به منظور مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • با لمس آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه به منوی اصلی تلگرام مراجعه کنید.
  • گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy and Security را لمس نمایید.
  • در این شرایط باید گزینه Everybody یا حداقل My Contacts در بخش فوقانی صفحه انتخاب شده باشد تا زمان بازدید شما در تلگرام و آنلاین بودنتان برای تمام کاربران (Everybody) یا حداقل کاربرانی که در لیست مخاطبینتان (My Contacts) حضور دارند، نمایش داده شود. بنابراین در بخش فوقانی بنا به نیاز خود یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.
  • برای اضافه کردن یک استثنا باید در بخش زیرین صفحه که با عنوان Add exceptions موجود است، گزینه Never Share With را لمس کنید.
  • مخاطب یا مخاطبین خاص مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب مخاطبین خاص مد نظرتان باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • باز هم آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.

به همین سادگی می‌توانید نسبت به مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص اقدام کنید. با اعمال تنظیمات فوق، وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان بازدید شما فقط برای کاربرانی که با لمس گزینه Never Share With انتخاب کرده بودید نمایش داده نمی‌شود و سایر کاربران تلگرام قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید و آنلاین بودن شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 8 Plus

قطعات گوشی آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی A50 اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments