راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

کار با Xmodgames

اگر تمایل دارید که با نحوه استفاده از ربات ایکس مود گیم (Xmodgames) در کلش اف کلنز (Clash of Clans) آشنا شوید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مود گیمز) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

ایکس مود گیم یا گیمز (XmodGames) یکی از ربات هایی است که امکان انجام برخی از اقدامات خاص مشابه هک را برای برخی از بازی های آنلاین فراهم می‌کند. این ربات از بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و این موضوع سبب شده که به شدت مورد توجه کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

در این مقاله قصد داریم به آموزش جامع نحوه کار با Xmodgames در کلش اف کلنز بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز)

پیش از اینکه بحث اصلی و نحوه استفاده از ربات ایکس مود گیمز (Xmodegame) در بازی کلش اف کلنز را شرح دهیم، باید اشاره کنیم که برای نصب این بازی حتما باید دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد. اگر قصد دارید xmodgames را بر روی آیپد یا آیفون خود نصب کنید، باید حتما دستگاه جیلبریک شده باشد. همچنین ربات ایکس مود گیمز در شبیه سازهایی نظیر بلو استکس (BlueStacks) قابل اجرا نیست.

راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

ابتدا لازم است که جدیدترین نسخه ربات ایکس مود گیمز یا همان Xmodgames را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. دقت داشته باشید که در اندروید حتما باید به آن دسترسی روت داده شود. بعد از اینکه xomdgames را اجرا کردید، صفحه‌ای شبیه به عکس فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد. در این بخش لیستی از بازی های قابل پشتیبانی توسط ربات ایکس مود گیمز نمایش داده خواهد شد. بازی Clash of Clans را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

پس از انتخاب بازی Clash of Clans به صفحه آن در ربات ایکس مود گیمز منتقل می‌شوید. از منوی زیرین صفحه گزینه Install را لمس کنید تا مود بازی نصب شود.

راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

کمی صبر کنید تا پروسه نصب مود بازی کلش به پایان برسد. پس از اتمام این پروسه، پیغام Installed Successful نمایان می‌شود. می‌توانید آیکون “ضربدر” را از گوشه سمت راست و بالای پنجره هشدار ارائه شده لمس کنید.

 

 کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

پس از اینکه نصب مود بازی تمام شد، گزینه Launch را انتخاب می‌کنید تا بازی کلش اف کلنز از طریق ربات ایکس مود گیمز (Xmodgame) اجرا شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ

کار با Xmodgames

بعد از اینکه بازی کلش اف کلنز اجرا شد، به لبه سمت راست صفحه نمایش نگاه کنید. باید آیکون یک ربات در این بخش نمایش داده شود. اگر این آیکون را مشاهده نکردید از بازی خارج شوید و هم ایکس مود گیمز و هم کلش اف کلنز را فورس استاپ (Force Stop) کنید. سپس بار دیگر از طریق ربات xmodgames بازی کلش را اجرا کنید (دیگر نیازی به نصب مود نیست).

راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز

هر زمان که در بازی کلش اف کلنز آیکون ربات xmodgames را لمس کنید، منوی نمایش داده شده در عکس بالای پیش رویتان قرار می‌گیرد. گزینه‌های موجود در منوی اصلی ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) به شرح زیر هستند:

  • گزینه Capture: منجر به ضبط عکس از محیط بازی می‌شود.
  • گزینه Record: منجر به ضبط ویدیو از محیط بازی می‌شود.
  • گزینه Forum: شما را به انجمن یا فرویم پرسش و پاسخ کاربران هدایت می‌کند.
  • گزینه Recommend: توصیه ها و پیام های تبلیغاتی ربات در این بخش نمایان می‌شوند.
  • گزینه Xmod: با لمس این گزینه بخش مود بازی فعال می‌شود و قابلیت های اصلی ربات xmodgames در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

بنابراین برای کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) گزینه Xmod را انتخاب می‌کنیم. در این شرایط گزینه های مختلفی در اختیارتان قرار خواهند گرفت که در ادامه عملکرد هر یک را برایتان شرح می‌دهیم.

کار با Xmodgames

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

  • گزینه Copy Player Layout: با این گزینه می‌توانید چینش مپ سایر گیمرها را کپی و در صورت تمایل بدون هیچ دردسری از آن‌ها استفاده کنید.
  • گزینه Real Time Trap/Tesla: با استفاده از این گزینه می‌توانید تمام بمب ها و تله های موجود در مپ یا نقشه حریف‌هایتان را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای عملکرد این گزینه لازم است که پس از فعال سازی آن از بازی کلش اف کلنز خارج شوید و بار دیگر آن را از طریق ربات xmodgames اجرا کنید.

کار با Xmodgames

  • گزینه Sandbox Attack: با استفاده از این گزینه امکان اتک دادن تستی یا آزمایشی به دهکده های مورد نظرتان فراهم می‌شود. دهکده مورد نظر می‌تواند در کلن خودتان یا در هر کلن دیگری باشد.
  • گزینه Sandbox from Replay: با استفاده از این گزینه تمام تله ها و ترپ ها در ریپلی های بازی نمایش داده می‌شوند.
  • گزینه Set targets castle troops: با استفاده از این قسمت می‌توانید نیرو های کلن کسل (Clan Castle) حریف را تعیین یا انتخاب کنید. این گزینه برای انجام حملات آزمایشی در حین کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) کاربرد دارد.
  • گزینه Set My castle troops: با استفاده از این گزینه نیرو های کلن کسل خودتان قابل شخصی سازی و انتخاب می‌شوند. این گزینه برای انجام حملات تستی در حین کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) کاربرد دارد.
  • گزینه Set my troops: با استفاده از این گزینه سرباز ها یا نیرو های خودتان در جمله آزمایشی را مشخص می‌کنید.
  • گزینه Set Spells: از طریق این گزینه هم می‌توانید اسپل هایی که تمایل دارید از آن‌ها استفاده شود را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9 Plus

کار با Xmodgames

  • گزینه Gold More Than: با استفاده از این بخش باید حداقل مقدار طلا یا گلدی را مشخص کنید که تمایل دارید ربات xmodgames در جستجوهایش به دنبال دهکده های مطابق با آن شرایط باشد.
  • گزینه Elixir More Than: با استفاده از این بخش باید حداقل مقدار اکسیر مد نظرتان را مشخص کنید که تمایل دارید ربات xmodgames در جستجوهایش به دنبال دهکده های مطابق با آن شرایط باشد.
  • گزینه Dark Elixir More Than: با استفاده از این بخش باید حداقل مقدار اکسیر سیاه یا دارک اکسیر مد نظرتان را مشخص کنید که تمایل دارید ربات xmodgames در جستجوهایش به دنبال دهکده های مطابق با آن شرایط باشد.
  • گزینه Gold Mine Production: با استفاده از این بخش می‌توانید مقدار طلایی را مشخص کنید که توسط معدن های طلای دهکده مورد نظر تولید شده‌اند اما هنوز به منابع ذخیره سازی منتقل نگردیده‌اند. استفاده از این گزینه هم برای پیدا کردن بیس های مرده (Dead Bases) مطلوب بسیار مناسب است.
  • گزینه Elixir Collector Production: با استفاده از این بخش می‌توانید مقدار اکسیری را مشخص کنید که توسط معدن های اکسیر دهکده مورد نظر تولید شده‌اند اما هنوز به منابع ذخیره سازی منتقل نگردیده‌اند. استفاده از این گزینه هم برای پیدا کردن بیس های مرده (Dead Bases) مطلوب بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:  گارانتی آیفون

  • گزینه Dark Elixir Drill Production: با استفاده از این بخش می‌توانید مقدار اکسیر دارکی را مشخص کنید که توسط معدن های تولید کننده اکسیر دارک بیس مورد نظر تولید شده‌اند اما هنوز به منابع ذخیره سازی منتقل نگردیده‌اند. استفاده از این گزینه هم برای پیدا کردن بیس های مرده (Dead Bases) بسیار مناسب است.
  • گزینه Get Trophy More Than: در این بخش می‌توانید حداقل مقدار ترافی (Trophy) یا کاپ دهکده های مورد نظرتان برای پیدا شدن در جستجو را مشخص کنید.
  • گزینه Max Town Hall Level: با استفاده از این بخش می‌توانید مشخص کنید که تاون هال دهکده هایی که در بخش جستجو انتخاب می‌شوند، حداکثر لول چند باشد.
  • گزینه Max Town Hall Distance from Edge: با استفاده از این گزینه می‌توانید مشخص کنید که تاون هال مپ هایی که در بخش جستجو ارائه می‌شوند نهایتا از لبه مپ چه مقدار فاصله داشته باشند. فاصله را باید به میزان تعداد مربع ها یا تایل ها در مپ وارد کنید.
  • گزینه Meet All the Conditions: با فعال کردن این گزینه، جستجو در تمام شرایط مختلف صورت می‌گیرد.
  • گزینه Search Switch: با استفاده از این گزینه، جستجو فقط با توجه به مقادیری که شما تعیین کرده‌اید انجام می‌شود. به بیان دیگر حالت جستجو با توجه به معیارها مد نظر کاربر فعال می‌شود.
  • گزینه Sound Switch: با فعال کردن این گزینه، به محض اینکه مپ یا بیسی مطابق با شرایط مورد نظرتان توسط ربات پیدا شود، صدایی ارائه خواهد شد و به این صورت به شما اطلاع رسانی می‌کند.
  • گزینه Keep Active: با فعال کردن این گزینه شما همواره در بازی آنلاین خواهید بود و دیگر کسی نخواهد توانست که به شما اتک دهد. دقت کنید که برای عملکرد صحیح این گزینه باید حتما حالت خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایش را هم از بین ببرید یا حداقل زمان آن را از منوی تنظیمات دستگاه، طولانی کنید.

بنابراین با گزینه های اصلی موجود در ربات ایکس مود گیمز (XmodGames) آشنا شدید. درک عملکرد این گزینه ها برای کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) الزامی خواهد بود. در ادامه به شرح تعدادی از اقدامات اصلی که با استفاده از ربات ایکس مود گیمز قادر به انجام آن‌ها هستید می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه با ایکس مود گیمز (Xmodgames) حمله آزمایشی بدهیم؟

یکی از اصلی ترین قابلیت های ربات ایکس مود گیمز مربوط به امکان انجام اتک های آزمایشی یا تستی می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه انجام این کار به مطالعه مقاله “آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز)” بپردازید.

چگونه تله ها و نیرو های کلن کسل دشمن را با ایکس مود گیمز ببینیم؟

از دیگر قابلیت هایی که ربات ایکس مود گیمز (XmodGames) در اختیارتان قرار می‌دهد، این است که می‌تواند تله ها و ترپ های مپ دشمنان را مشخص کند. برای آشنایی با نحوه انجام این کار به مطالعه مقاله “آموزش دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames” بپردازید.

چگونه نقشه یا مپ دیگران را کپی کنیم؟

یکی دیگر از قابلیت های جالبی که xmodgame در اختیارتان قرار می‌دهد، مربوط به امکان کپی کردن مپ یا نقشه سایر گیمر ها می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار به مطالعه مقاله “کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames)” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A50 سامسونگ 

چگونه بیس های مرده را با ایکس مود گیمز (Xmodgames) بیابیم؟

برای یافتن دهکده های مرده از طریق ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) کافیست که در حین تنظیم شرایط جستجوی آن، به آپشن های خاصی توجه داشته باشید. به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames” استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون ایکس اس

تاچ ال سی دی A10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (12)

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مرتضی
مرتضی
2 سال گذشته

مطمعنین که هک میکنه اگه هک نمیکنه گوشی رو روت نکنم

محمدحافظی
محمدحافظی
3 سال گذشته

سلام کسی هس ک ایکس مود رو اندروید۹اجرا کرده باشه من هرکاری میکنم هر ترفندی بلدبودم زدم هنو موفق تشدم

ابوالفضل ولی اوغلی
ابوالفضل ولی اوغلی
3 سال گذشته

چرا ایکس مود گیم برای من که واردش میشم عکس وای فای میاد از چیست

Amirabbas
Amirabbas
4 سال گذشته

من از این ربات دو روزم نشد که استفاده کردم بلافاصله اکانتم مسدود شد و سوپرسل بنم کرد

taha
taha
4 سال گذشته

سلام
این برنامه رو بلواستکسم جوا می ده و اگه جواب میده باید روت باشه؟