آموزش دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

یکی دیگر از قابلیت هایی که با استفاده از ربات ایکس مود گیمز (XmodGmaes) در بازی کلش اف کلنز در اختیارتان قرار می‌گیرد، مربوط به امکان دیدن تله ها و نیرو های کلش کسل می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه  دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

این روزها استفاده از ربات Xmodgames یا همان ایکس مود گیم به شدت در بین کاربران بازی کلش اف کلنز رواج یافته است. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از این ربات، به مطالعه مقاله راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مود گیمز) بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

در منوی Xmode ربات ایکس مود گیمز گزینه‌ای تحت عنوان Sandbox from Replay ارائه شده است که با فعال کردن آن در ریپلی تمام اتک هایی که انجام داده‌اید، بمب ها و تله های دشمن نشان داده می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه مشاهده ریپلی های اتک در کلش اف کلنز (Clash of Clans) از مقاله “آموزش مشاهده ریپلی اتک ها در کلش اف کلنز (Replay)” استفاده کنید.  مراحل کلی دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames به شرح زیر است:

  • از طریق xmodgames بزی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • آیکون ربات را از لبه سمت راست صفحه نمایش انتخاب کنید تا منوی ایکس مود گیم نمایان شود.

دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

  • گزینه Xmod را انتخاب کنید.
  • گزینه های Sandbox Attack و Sandbox From Replay را فعال کنید.
  • به کلن وار مراجعه کنید.

دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames

  • گزینه Replay مربوط به اتک مورد نظرتان را لمس کنید.
  • ریپلی را تماشا و جای تله ها را به خاطر بسپارید.
  • گزینه War Map را انتخاب کنید.
  • حال با انتخاب گزینه Sandbox Attack به فرد مورد نظر حمله کنید.

در این شرایط قادر به دیدن تله های مپ می‌شوید. توصیه می‌کنیم که حتما در کنار این مقاله، مقاله آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز) را هم مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دیدن تله های مپ کلش اف کلنز با xmodegames پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی A7 2018

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments