تعمیر برد S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک تعمیر برد S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعمیر برد S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

مادربرد یا اصطلاحا برد گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus) از مهمترین قطعاتی است که در این گوشی بکار رفته و متاسفانه تعمیر آن می‌تواند دردسرساز باشد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چه عواملی منجر به خراب شدن مادربرد گوشی می‌شوند؟

پیش از اینکه در رابطه با تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ صحبت کنیم می‌خواهیم مرور خیلی کوتاهی بر عواملی داشته باشیم که در خراب شدن برد این گوشی موثر هستند. در خیلی از موارد دیده شده که متاسفانه خراب شدن مادربرد سامسونگ Galaxy S9 Plus و بروز اختلال در عملکرد آن بنا به دلایل نامعلوم و خود به خود ایجاد شده که طبیعتا در این شرایط کاربر دخالتی در امر ندارد و خوشبختانه اگر گوشی سامسونگ تحت ضوابط گارانتی باشد می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر برد دستگاه را انجام دهید. اما در خیلی از موارد دیگر هم خرابی برد بنا به دلایل دیگر اتفاق می‌افتد و کاربر در آن ها دخیل است!

برای مثال وارد شدن ضربه یا حتی فشار به گوشی یکی از شایع ترین عواملی است که می‌تواند منجر به خراب شدن مادربرد گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ یا قطعات سخت افزاری روی آن شود. آب خوردگی هم یکی دیگر از عوامل شایع بروز این مشکل خواهد بود، البته گلکسی S9 Plus  ضد آب طراحی شده و کمتر در قبال این مسئله دچار مشکل می‌شود اما در موارد خاصی دیده شده که خرابی برد، ناشی از آب خوردگی در این گوشی می باشد. بنابراین برای اینکه با مشکل خراب شدن مادربرد سامسونگ Galaxy S9 Plus رو به رو نشوید، سعی کنید نهایت دقت را در نگهداری صحیح دستگاه به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

تفاوت تعویض و تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس چیست؟

دقت داشته باشید که تعویض برد گوشی با تعمیر برد تفاوت دارد. در حالتی که از تعویض برد صحبت شود، منظور تعویض کردن کامل مادربرد و قطعات روی آن خواهد بود. در این روش برد و تمام مدارهای الکترونیکی و قطعاتی که روی آن نصب هستند به طور یکپارچه تعویض می‌شوند (البته در برخی شرایط ممکن است چند قطعه از برد قدیمی به جدید منتقل شود). اما زمانی که از تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس صحبت می‌کنیم، مسئله بدان معناست که باید قطعات و مدارهای روی برد فعلی تعمیر شوند و خبری از تعویض کامل برد نیست! طبیعتا تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس به مراتب از تعویض برد این موبایل دشوارتر است چون در این حالت باید برد گوشی از آن خارج شده و عملکرد تک تک قطعات و مدارهای آن مورد ارزیابی قرار گیرد و سپس قطعات و بخش های معیوب شناسایی و تعمیر شده و دوباره عملکرد برد بررسی شود.  بنابراین تعویض و تعمیر مادربرد دو مقوله کاملا متفاوت هستند و تعمیر مادربرد گوشی از تعویض آن سخت تر خواهد بود و نیازمند تجربه و دانش بالایی است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

هزینه تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس و تعویض برد آن چقدر خواهند بود؟

علیرغم اینکه تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس از تعویض برد این گوشی سخت تر است، هزینه تعمیر برد از هزینه تعویض برد کمتر خواهد بود! یعنی اگر قرار باشد تعمیرکاری مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس شما را کاملا تعویض کند و دردسر خاصی هم به خود ندهد، هزینه تعمیراتی که از شما دریافت خواهد شد بیشتر از شرایطی خواهد بود که وی بخواهد برد گوشی شما را به طور دقیق بررسی و عیب یابی و تعمیر کند! به همین دلیل است که در اغلب مراجع تعمیرات برد گوشی های موبایل انجام نمی‌شود و اصلا نیمی از تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد با نحوه تعمیر برد و مدارهای الکترونیکی آشنا نیستند و خود را محدود به تعویض قطعات کرده‌اند، چون هم کاری ساده تر است و هم دستمزد خوبی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

تعمیر برد گوشی s9 plus سامسونگ

 

بنابراین هزینه تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس از هزینه تعویض آن کمتر خواهد بود. اما به طور کلی هر زمان صحبت از تعمیرات مادربرد گوشی به عمل آید با یکی از گران قیمت ترین و حساس ترین تعمیرات موبایل رو به رو خواهیم بود. برای گوشی گلکسی اس 9 پلاس هم همین شرایط وجود دارد. تعمیر مادربرد این گوشی یکی از پر هزینه‌ترین تعمیرات آن محسوب می‌شود و در برخی شرایط حتی ممکن است هزینه آن از هزینه‌ای که برای تعویض تاچ ال سی دی گوشی پرداخت می‌شود هم بیشتر باشد. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس شما با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

 

برای تعمیر برد سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر مادربرد Galaxy S9 Plus در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس شما گارانتی دارد و بدون دلیل در عملکرد مادربرد آن اختلال ایجاد شده، حتما به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید چون در این شرایط نمایندگی موظف است تحت گارانتی گوشی شما را تعمیر و مشکلش را به طور رایگان رفع نماید. دقت داشته باشید که اگر مشخص شود اختلال در عملکرد مادربرد ناشی از ضربه یا آب خوردگی یا هر عامل دیگری که کاربر در آن دخیل باشد است، دیگر نمی‌توانید از ضوابط گارانتی برای تعمیر برد استفاده کنید و باید هزینه تعمیر مادربرد گوشی را پرداخت نمایید. در اینگونه شرایط یا در مواردی که گارانتی گلکسی اس 9 پلاس شما تمام شده، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک به  منظور تعمیر مادربرد گوشی استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها و روش های تعمیر، تعمیرات لازم را روی مادربرد گوشی شما انجام می‌دهند و کمترین هزینه را هم در قبال تعمیرات صورت گرفته دریافت خواهند کرد (ضمنا این قطعات را میتوانید به صورت جداگانه از فروشگاه خرید قطعات موبایل شرکت موبایل کمک خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در بازار موبایل

تعمیر مادربرد Galaxy S9 Plus چقدر زمان می‌برد؟

تعویض برد سامسونگ گلکسی S9 Plus پروسه زمانگیری نیست و شاید نهایتا در 3 ساعت انجام شود اما تعمیر برد روندی متفاوت دارد و حداقل 2 روز طول می‌کشد. در حالتی که قرار است برد گوشی تعمیر گردد، تعمیرکار باید بعد از جداسازی برد قطعات و مدارهای معیوب آن را شناسایی و عیب های آن ها را برطرف سازد یا قطعات معیوب را تعویض کند. سپس گوشی باید حداقل برای 24 ساعت در حالت تست مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اینکه مشخص شد گوشی هیچ مشکلی ندارد می‌توان آن را جمع کرد و در اختیار مشتری قرار داد. بنابراین تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس یک تعمیر زمانگیر است اما تعویض برد این گوشی خیلی زمانگیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گلکسی اس ۹ پلاس آب خورده 

تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر برد و کلیه تعمیرات گلکسی اس 9 پلاس خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک بهره بگیرید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر برد گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین روش ها و مدرن ترین متدها استفاده می‌کنند و تک تک تعمیرات صورت گرفته را با بررسی و تست دقیق انجام خواهند داد تا هیچ مشکلی بعد از تعمیر گوشی برای کاربر به وجود نیاید. بدین ترتیب شما بهترین کیفیت تعمیر را با صرف کمترین هزینه دریافت خواهید کرد. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی اس 9 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ S9 Plus

قطعات S9 Plus 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ