تعمیر گلکسی اس ۹ پلاس آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی اس ۹ پلاس آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی اس ۹ پلاس آب خورده | موبایل کمک

گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus) از طراحی ضد آب بهره می‌برد اما این مسئله بدان معنا نیست که هیچوقت در اثر آب خوردگی دچار مشکل و خرابی نمی‌شود! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ S9 Plus آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ و طراحی ضد آب

گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند که به موجب آن عملا باید بتواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با استانداردهای ضد آب سری IP در گوشی های موبایل به مطالعه مقاله استاندارد ضد آب بودن گوشی IP67 و IP68 Certificate چیست؟ بپردازید. در خیلی از ویدئو های مختلف دیده‌ایم که مقاومت گوشی گلکسی اس 9 پلاس در برابر آب خوردگی توسط افراد مختلف مورد ارزیابی قرار داده شد‌ه‌اند و گوشی به واقع در آب برای مدت زمان های طولانی دوام می‌آورد.

اما با این حال و با وجود اینکه گلکسی اس 9 پلاس ضد آب طراحی شده و از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند، باز هم در برخی شرایط دیده می‌شود که اثر آب خوردگی دچار مشکل شده است. بنابراین پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 بدان معنا نیست که گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus هیچوقت در اثر آب خوردگی دچار مشکل نمی‌شود. فراموش نکنید که اگر گلکسی S9 Plus به تعمیر برود کلا خاصیت ضد آب آن از بین خواهد رفت. پس همیشه در حین استفاده از تمام گوشی های موبایل مراقب باشید که خیس نشوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 Plus

 

تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده

 

خرابی ناشی از تماس با آب و گارانتی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

شرکت سامسونگ علیرغم اینکه خیلی بر سر ضد آب بودن پرچمدارانش از جمله گوشی گلکسی S9 Plus پافشاری می‌کند، اما خرابی ناشی از این عامل را جزو گارانتی دستگاه محسوب نخواهد کرد! البته هیچ شرکتی این نوع گارانتی را تا به امروز ارائه نکرده و انتظار هم نداریم که سامسونگ آن را ارائه کند. بنابراین خرابی ناشی از آب خوردگی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس شامل گارانتی نمی‌شود، یعنی اگر شما یک نسخه Galaxy S9 Plus بخرید و فردا در اثر تماس با آب خراب شود، نمی‌توانید تحت ضوابط گارانتی و به طور رایگان آن را تعمیر کنید. متاسفانه در این شرایط مجبور خواهید شد که هزینه تعمیر گوشی را خودتان شخصا پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

هزینه تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده

متاسفانه تا قبل از اینکه موبایل آب خورده باز شود و وضعیت اجزای سخت افزاری آن مورد بررسی قرار گیرند، نمی‌توان در مورد هزینه تعمیر آن صحبت به عمل آورد و به طور دقیق آماری ارائه کرد. زمانی که یک گوشی در اثر آب خوردگی خاموش و خراب می‌شود باید ابتدا باز شده و سپس تمام قطعات سخت افزاری آن مورد بررسی قرار گیرند و قطعات معیوب شناسایی شوند. سپس تعمیرکار باید این قطعات را تعویض و مجددا عملکرد دستگاه را تست نماید. طبیعتا هرچقدر تعداد قطعاتی که در گوشی خراب شده بیشتر باشد، هزینه تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده هم بیشتر می‌شود. متاسفانه در اغلب موارد مدارهای الکترونیکی برد Galaxy S9 Plus و قطعات روی آن در اثر آب خوردگی دچار خرابی می‌شوند که این مسئله می‌تواند هزینه تعمیرات را افزایش دهد.

 

برای تعمیر سامسونگ S9 Plus آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر سامسونگ گلکسی S9 Plus آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما برای اینکه گوشی گلکسی اس 9 پلاس آب خورده تعمیر شود باید چند روز منتظر بمانید. تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده به هیچ عنوان کار آسانی نیست و نباید با عجله انجام شود چون در این صورت نتیجه لازم را برایتان به همراه نخواهد داشت. تعمیر هر گوشی که در اثر تماس با آب دچار مشکل شده شامل سه مرحله اصلی می‌شود. مرحله نخست عیب یابی و شناسایی قطعات معیوب است و مرحله دوم مربوط به تعمیر آن قطعات معیوب می‌شود. مرحله سوم هم شامل نصب قطعات و تست عملکرد آن ها خواهد بود. بنابراین طبیعی است که برای تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده حداقل چند روز زمان لازم باشد. اگر می‌خواهید گوشی شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. برای آشنایی با سرویس فوری تعمیرات موبایل مرکز موبایل کمک به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

 

تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده

 

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیر Glaxy S9 Plus آب خورده!

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم شرکت سامسونگ خرابی ناشی از آب خوردگی را در گوشی های خود گارانتی نمی‌کند. بنابراین اگر گوشی گلکسی اس 9 پلاس شما حتی یک روز بعد از خرید گوشی هم در اثر آب خوردگی دچار خرابی شود، راهی برای تعمیر آن تحت گارانتی نخواهید داشت و باید شخصا هزینه تعمیر موبایل خود را پرداخت کنید. بنابراین در این شرایط لزومی مبنی بر مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ وجود ندارد و شما باید به فکر استفاده از سرویس مرجعی باشید که قیمتی مناسب و کیفیت مطلوب را در ازای تعمیر موبایل سامسونگ ارائه می‌کند. یکی از بهترین مراجعی که می‌توانید به منظور  تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده از سرویس آن استفاده کنید موبایل کمک است.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس

 

برای تعمیر سامسونگ S9 Plus آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر گوشی آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک

بنابراین با توجه به اینکه تعمیر تحت گارانتی گوشی های سامسونگی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشند در نمایندگی های رسمی این شرکت انجام نمی‌شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک برای انجام این تعمیرات استفاده کنید. کارشناسان تعمیر شرکت موبایل کمک برای تعمیر گوشی های آب خورده مشتریان از جمله گوشی گلکسی اس 9 پلاس که یک گوشی بسیار حساس است، از جدیدترین روش ها و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کنند. این مسئله سبب می‌شود که کیفیت تعمیر نهایی صورت گرفته به حداکثر مقدار ممکن برسد.

بنابراین توصیه ما این است که به منظور تعمیر گلکسی اس 9 پلاس آب خورده حتما از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. برای ثبت سفارش تعمیر در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

گوشی سامسونگ اس 9 پلاس

قطعات گوشی S9 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ