تعویض باتری S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک تعویض باتری S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعویض باتری S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) مربوط به تعویض باتری این گوشی می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلیل خالی شدن زود به زود شارژ باتری گلکسی S9 Plus چیست؟

باتری که در گوشی های موبایل امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع لیتیوم یونی است. این باتری ها در حال حاضر بهترین نوع باتری های قابل شارژ برای گجت های الکترونیکی محسوب می‌شوند. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس هم از یک باتری لیتیوم یونی بهره‌مند است، اما خیلی از کاربران این گوشی با مشکل زود خالی شدن شارژ آن رو به رو می‌شوند. عموما زود خالی شدن شارژ باتری به میزان و نوع استفاده کاربر از دستگاه بستگی دارد و در گوشی هایی که صفحه نمایش و پردازنده قوی تری دارند، سرعت شارژ باتری هم به مراتب بیشتر است. با توجه به کیفیت بالا و اندازه بزرگ صفحه نمایش سامسونگ Galaxy S9 Plus و بستر سخت افزاری قدرتمندی که دستگاه دارد جای تعجبی نیست که مصرف شارژ باتری دستگاه هم زیاد باشد و خیلی از کاربران آن با مشکل خالی شدن زود به زود باتری رو به رو شوند.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

چطور از زود خالی شدن باتری گلکسی S9 پلاس جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری کردن از خالی شدن زود هنگام شارژ باتری سامسونگ گلکسی اس 9 توصیه می‌کنیم از ترفندها و راه حل هایی استفاده کنید که در مقاله آموزش جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی موبایل (اندروید و آیفون) به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر با در نظر گرفتن راه حل ها و روش های ذکر شده باز هم مشکل زود خالی شدن شارژ باتری وجود داشت، بهترین راه پیش رویتان مربوط به تعویض باتری می‌شود. تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس عموما بعد 1 الی 2 سال استفاده از این موبایل باید انجام شود چون باتری لیتیوم یونی دستگاه بعد از این بازه زمانی تقریبا کارایی اصلی خود را از دست داده و بخش عظیمی از ظرفیت آن تلف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

تعویض باتری s9 plus

هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس چقدر است؟

مطمئنا اگر قرار باشد باتری گوشی گلکسی S9 پلاس شما تعویض شود، اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد این است که هزینه تعویض باتری این گزینه چقدر خواهد بود؟ خوشبختانه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با هزینه دیگر تعمیرات این گوشی نظیر تعویض و تعمیر ال سی دی، تعمیر مادربرد و غیره بالا نیست. اگرچه هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با هزینه تعویض باتری خیلی از گوشی های دیگر بیشتر خواهد بود اما در مقایسه با سایر تعمیرات خودش خیلی بالا نیست. برای اینکه بتوانید با کمترین قیمت و هزینه ممکن باتری سامسونگ Galaxy S9 Plus خود را تعویض کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

تعویض باتری گلکسی S9 Plus سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب افراد، تعویض باتری گلکسی S9 Plus سامسونگ خیلی زمانگیر نیست اما طبیعتا به دلیل ظرافت خاصی که دستگاه دارد نیاز به دقت بالایی خواهد داشت. شاید تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای تعویض باتری این گوشی از شما چند روز زمان بخواهند، اما در موبایل کمک اینطور نیست و تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی (عموما زیر 3 الی 5 ساعت) انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال روش سریعی برای تعویض باتری Samsung Galaxy S9 Plus هستید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس 

چگونه از اورجینال بودن باتری تعویض شده مطمئن شویم؟

متاسفانه بعد از تعویض باتری گوشی راهی برای شناسایی و اطمینان از اینکه باتری بکار رفته در دستگاه اورجینال باشد وجود ندارد، بنابراین شما باید قبل از اقدام به منظور تعویض باتری به فکر این مسئله باشید. برای اینکه خیالتان از بابت اورجینال بودن باتری که قرار است در Galaxy S9 Plus نصب شود راحت باشد کافیست تعویض باتری را به مرجع قابل اعتمادی مثل موبایل کمک واگذار کنید. همچنین می‌توانید قبل از مراجعه به تعمیرکار خودتان شخصا یک باتری اورجینال گلکسی اس 9 پلاس را تهیه کنید و به نزد تعمیرکار رفته و از روی بخواهید که باتری مورد نظر را در گوشی نصب کند. برای خرید باتری اورجینال سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کنید.

همچنین میتوانید برای خرید موبایل یا استعلام قیمت گوشی به سایت موبایل کمک قسمت فروشگاه موبایل مراجعه کنید.)

آیا تعویض باتری در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ امکانپذیر است؟

با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ هم می‌توانید تعویض باتری گلکسی S9 پلاس را انجام دهید، اما عموما نمایندگی های سامسونگ برای تعویض باتری گوشی شما را چند روز معطل می‌کنند. از سمت مقابل تعویض باتری عموما تحت ضوابط گارانتی انجام نمی‌شود چون باتری قطعه مصرفی گوشی های موبایل محسوب می‌گردد. بنابراین لزومی وجود ندارد که حتما برای تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس خود به یکی از نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل شرکت سامسونگ مراجعه نمایید و می‌توانید از سرویس مراجعی همچون موبایل کمک استفاده کنید که هم سرویس سریع تر و کم هزینه تری ارائه می‌کنند و هم درصد رضایت مشتریان آن نسبت به نمایندگی سامسونگ بیشتر است.

برای تعویض باتری سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

 

تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید باتری سامسونگ گلکسی S9 Plus شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضمانت اورجینال بودن و بهترین کیفیت تعویض شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. تعویض باتری تمام گوشی ها در موبایل کمک عموما ظرف مدت زمان کمتر از 3 الی 5 ساعت انجام می‌شود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای انجام تعمیرات روی گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند.بنابراین نتیجه تعمیر بهترین کیفیت ممکن را به همراه خواهد داشت. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری و یا به طور کلی تعمیرات سامسونگ Galaxy S9 Plus خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9 پلاس

قطعات گوشی سامسونگ اس 9 پلاس

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ