آموزش تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام (تمام اعلان ها)

لفت دادن از کانال تلگرام

تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت تمایل رنگ چراغ LED اعلان را برای نوتیفیکیشن های این برنامه تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام (تمام اعلان ها) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر رنگ چراغ LED اعلان در تلگرام

اغلب دستگاه های اندرویدی از چراغ LED اختصاصی بهره می‌برند که در صورت وجود نوتیفیکیشن یا اعلان خوانده نشده به حالت چشمک زن در خواهد آمد. این چراغ به طور پیش فرض برای نوتیفیکیشن های تلگرام به رنگ سبز است. اما آیا می‌دانید که شما قادر به تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام هستید؟

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت های مختلف نحوه تغییر دادن رنگ چراغ اعلان برای چت های خاص تلگرام را به شما آموزش داده بودیم، اما روشی که در این مقاله شرح می‌دهیم منجر به تغییر رنگ چراغ اعلان برای تمام نوتیفیکیشن های تلگرام می‌شود.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام (تمام اعلان ها)

اگر قصد دارید که به کل رنگ چراغ اعلان تلگرام را تغییر دهید، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید، دو بخش مختلف با عناوین Message notifications و Group notifications ارائه شده است. بخش اول (Message notifications) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های شخصی تلگرام است و بخش دوم (Group notifications ) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های گروهی تلگرام می‌شود.
  • رنگ مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه SET را لمس نمایید.

به همین سادگی قادر به تغییر دادن رنگ چراغ LED اعلان برای نوتیفیکیشن های تلگرام می‌شوید. شما حتی در صورت تمایل می‌توانید چشمک زدن چراغ LED دستگاه برای نوتیفیکیشن های تلگرام را غیر فعال هم بکنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید، دو بخش مختلف با عناوین Message notifications و Group notifications ارائه شده است. بخش اول (Message notifications) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های شخصی تلگرام است و بخش دوم (Group notifications) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های گروهی تلگرام می‌شود.
  • گزینه DISABLED را انتخاب نمایید.

به این صورت دیگر برای اعلان های تلگرام، چراغ LED دستگاه به حالت چشمک زد در نخواهد آمد.

آموزش ویدئویی تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام (تمام اعلان ها)

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه  تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام (تمام اعلان ها) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون SE 2020

قیمت گلس iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی A11

 

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments