چگونه مخاطبین خود را از سیم کارت به ویندوزفون انتقال دهیم

انتقال مخاطبین به ویندوزفون windows phone contact

یکی از امکانات سیستم عامل ویندوزفون بازیابی لیست مخاطبین شما از سرویس Outlook است. اما در صورتی که بخواهید از موبایلی با پلتفرمی که توانایی همگام سازی مخاطبین با Outlook را ندارد به ویندوزفون مهاجرت کنید، قابلیت ذکر شده کاربردی نخواهد داشت. اما روش دیگری نیز برای انتقال لیست مخاطبین به ویندوزفون وجود دارد و آن انتقال آن‌ها از طریق سیمکارت است که در این مقاله با آن آشنا خواهیم شد. با موبایل کمک همراه باشید.

انتقال مخاطبین سیم کارت به ویندوزفون

در ابتدا موبایل ویندوزفون خود را خاموش کنید و سیم کارت حاوی مخاطبین را درون آن بگذارید و دستگاه را روشن کنید.
کلید Start را بر روی تلفن لمس و People را انتخاب کنید. علامت سه نقطه (More) را لمس و به تنظیمات (Settings) بروید. حال Import SIM Contacts را انتخاب کنید.
کافیست گزینه Import را بزنید تا مخاطبین شما از سیم کارت وارد تلفن شوند.
اگر می خواهید فقط موارد خاصی را به تلفن ویندوزفون خود وارد کنید نیز باید Clear را زده و قبل از لمس Import هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

نکات و هشدارها

  • اگر گزینه Import SIM Contacts غیر فعال بود، احتمالا موبایل شما در حال انتقال مخاطبین به حافظه موبایل است. چند دقیقه صبر کنید و سپس لیست مخاطبین خود را چک کنید. غیر فعال بودن آن یک احتمال دیگر نیز دارد که آن عدم وجود مخاطبین بر روی سیم­ کارت است. برای اطمینان از این مورد سیم کارت را در تلفن دیگری با سیستم عامل دیگری مانند اندروید بگذارید که به شما امکان مشاهده مخاطبین موجود در سیم کارت را می دهد.
  • اطلاعات ارائه شده در این آموزش بر اساس ویندوزفون 8 هستند. امکان وجود تفاوت هایی جزئی یا قابل توجه در دیگر نسخه های ویندوزفون وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تعمیرات موبایل

منبع ehow

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments