آموزش تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background)

پاک کردن خودکار حافظه کش تلگرام با تنظیم گزینه

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که تلگرام ارائه می‌کند، مربوط به امکان تغییر دادن یا تعویض عکس پس زمینه چت ها می‌شود. انجام این کار به سادگی امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background)

شاید از این مسئله با خبر نباشید، اما برنامه تلگرام امکان تعویض عکس پس زمینه پنجره های گفتگو یا همان چت ها را ارائه می‌کند. شما می‌توانید عکس های پیش فرض تلگرام یا عکس های مد نظرتان از گالری دستگاه را به عنوان پس زمینه گفتگوهای خود در تلگرام انتخاب کنید. این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نحوه تعویض عکس پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background)

اگر تمایل دارید تا عکس پس زمینه پنجره های گفتگوی تلگرام خود را تغییر دهید، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Chat Background را انتخاب کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که در بخش زیرین صفحه منویی از عکس های پیش فرض تلگرام ارائه می‌شوند. با لمس هر یک از این عکس ها می‌توانید پیش نمایشی از آن به عنوان عکس پس زمینه چت های تلگرام مشاهده کنید. اما اگر تمایلی نسبت به استفاده از عکس های پیش فرض تلگرام ندارید، کافیست که اولین گزینه موجود در منوی زیرین صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه From gallery را از پنجره پاپ آپ انتخاب نمایید. در نهایت باید عکس مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید.
  • پس از اینکه عکس مد نظرتان را یافتید، کافیست که آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

به همین سادگی عکس پس زمینه چت های اکانت تلگرام شما تغییر داده می‌شود.

آموزش ویدئویی تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background)

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر پس زمینه چت در تلگرام (Chat Background) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 7

دوربین پشت آیفون 6s Plus

قطعات آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments