تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی جی ۲ پرایم سامسونگ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی جی ۲ پرایم سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی جی ۲ پرایم سامسونگ | موبایل کمک

متاسفانه یکی دیگر از مشکلات شایعی که کاربران گوشی گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ (Samsung Galaxy J2 Prime) با آن رو به رو می‌شوند مربوط به خراب شدن دکمه هوم این گوشی است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم  گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم و دلایل خراب شدن آن

دکمه هوم گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرایم ممکن است بنا به دلایل مختلفی خراب شده و اختلال هایی در عملکرد آن به وجود آید اما در اغلب موارد دو عامل اصلی منجر به خرابی این دکمه می‌شوند. اولین عامل آب خوردگی است! متاسفانه طراحی گوشی Galaxy J2 Prime به گونه‌ای است که در برابر نفوذ آب بسیار حساس بوده و خیلی راحت کوچک ترین تماس با آب می‌تواند منجر به خراب شدن قطعات آن از جمله خرابی دکمه هوم شود. بنابراین هیچوقت با دست خیس از این موبایل استفاده نکنید و اکیدا از تماس آب با آن جلوگیری به عمل آورید. از سوی دیگر استفاده نادرست کاربر و فشارهای بی‌موردی که به دکمه هوم گوشی وارد می‌شود هم می‌تواند یکی دیگر از عوامل شایع خراب شدن این قطعه باشد.

برای اینکه دکمه هوم گوشی گلکسی J2 Prime بدون مشکل کار کند هیچ لزومی ندارد که آن را بی‌مورد و بی‌جهت فشار دهید. پس سعی کنید از دکمه هوم گوشی درست استفاده کنید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید. از دیگر دلایل رایجی که منجر به خراب شدن دکمه هوم گلکسی جی پرایم می‌شوند می‌توان به وارد شدن ضربه به گوشی اشاره کرد. بنابراین مراقب باشید در اثر سهل انگاری ضرباتی به گوشی شما وارد نشود. در برخی شرایط هم دیده شده که خرابی هایی مثل خراب شدن دکمه هوم گوشی بدون دلایل مشخص به وجود می‌آید و کاربر مستقیما در بروز این مشکل نقشی ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های سامسونگ

هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم چقدر است؟

بدون تردید اگر دکمه هوم گوشی سامسونگ Galaxy J2 Prime شما خراب شود اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد می‌گردد این است که هزینه تعمیر دکمه مذکور چقدر خواهد بود؟ خوشبختانه چون گوشی گلکسی J2 پرایم یک گوشی رده پایین است، بنابراین قطعات خیلی گران قیمتی در آن بکار نرفته‌اند و طبیعتا هزینه تعمیر و تعویض این قطعات هم گزاف نخواهد بود. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم نباشید. هزینه‌ای که باید برای تعمیر دکمه هوم این گوشی پرداخت می شود نسبت به هزینه تعمیر تاچ ال سی دی دستگاه و تعمیر مادربرد آن به مراتب کمتر خواهد بود. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و قیمت ممکن دکمه هوم سامسونگ گلکسی J2 پرایم را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم با کمترین هزینه

 

تعمیر دکمه هوم جی 2 پرایم سامسونگ

برای تعمیر دکمه هوم Galaxy J2 Prime چقدر زمان لازم است؟

عموما اگر اختلال و مشکلی در عملکرد دکمه هوم گوشی گلکسی J2 پرایم به وجود آید فقط با تعویض این قطعه برطرف می‌شود. یعنی اگر دکمه هوم گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرایم شما از کار افتاده باشد به احتمال خیلی زیاد قادر به تعمیر این قطعه نخواهید بود و فقط با تعویض آن مشکل برطرف می‌شود. خوشبختانه برای تعویض دکمه هوم این گوشی نیاز به صرف زمان طولانی وجود ندارد و اگر تعمیرکاری که قرار است گوشی شما را فیکس کند تجربه لازم را داشته و به ابزارهای مناسب هم دسترسی داشته باشد، احتمالا ظرف 45 الی 90 دقیقه دکمه هوم گوشی موبایلتان را تعویض خواهد کرد. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و حتی درگیر ترافیک شهری و مراجعه حضوری به مراکز تعمیر موبایل نشوید، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Prime

تعمیر گلکسی J2 Prime در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

متاسفانه برخلاف تصور خیلی از افراد سرویسی که نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ ارائه می‌دهند چندان کیفیت بالایی ندارد و این موضوع را می‌توان از آمار رضایتمندی نمایندگی های سامسونگ دریافت. به منظور تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم هیچ لزومی ندارد که حتما به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید و چند روز منتظر بمانید تا این تعمیر از سوی نمایندگی انجام شده و نهایتا هم بدون گارانتی گوشی به شما تحویل داده شود! بلکه در این شرایط می‌توانید با سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک خیلی راحت و بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ، دکمه هوم گلکسی J2 Prime خود را تعمیر نمایید و گوشی تعمیر شده را درب منزلتان تحویل بگیرید. عموما تعمیر این قطعه از سوی کارشناسان موبایل کمک ظرف مدت زمان 5 ساعت انجام می‌شود و گوشی به شما تحویل داده خواهد شد. فراموش نکنید که تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان انجام می‌شود شامل  گارانتی اصالت قطعه می‌ باشد. پس خیالتان از بابت کیفیت و اورجینال بودن دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم کاملا راحت خواهد بود.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ Galaxy J2 Prime را کمترین هزینه در ضمانت در موبایل کمک

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم با خدمات و سرویس شرکت موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ را با صرف کمترین هزینه و دستیابی به بهترین کیفیت انجام دهید. آمار رضایت مشتریان از خدمات موبایل کمک نشان می‌دهد که رضایت مشتری از دید این شرکت مهم ترین عامل برای سرویس دهی است. بنابراین مطمئن باشید تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم در مرکز موبایل کمک بهتر از تعمیر آن در هر نمایندگی رسمی سامسونگ انجام می‌شود. ضمنا فراموش نکنید که تمام تعمیرات انجام شده توسط کارشناسان موبایل کمک شامل گارانتی اصالت قطعه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات موبایل مرکز موبایل کمک توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی و قیمت عالی در موبایل کمکرا مطالعه کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ