تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده | موبایل کمک تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده | موبایل کمک

تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده | موبایل کمک

آب دشمن گوشی های موبایل و گجت های الکترونیکی است و گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرایم (Samsung Galaxy J2 Prime) هم از این موضوع مستثنا نیست. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Prime آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا آب دشمن گوشی های موبایل است؟

گوشی های موبایل از قطعات الکترونیکی کوچک و بسیار حساسی ساخته شده‌اند که برخورد آب با آن ها می‌تواند مشکل ساز شود. از آنجایی که آب رسانای الکتریکی است می‌تواند در قطعات الکترونیکی و مدارهای آن ها اتصال کوتاه ایجاد کرده و بدین ترتیب منجر به سوختن قطعات و آسیب دیدن مدارهای روی مادربرد شود. به همین دلیل همیشه باید مراقب بود که آب به درون گوشی های موبایل نفوذ نکند و به ویژه با مادربرد دستگاه تماس مستقیم نداشته باشد. تماس حتی یک قطره آب با برد و دیگر قطعات سخت افزاری گوشی های موبایل می‌تواند منجر به سوختن چند قطعه شده و حتی کل مادربرد دستگاه را از کار بیاندازد. بنابراین آب به دلیل رسانا بودن نباید با قطعات الکترونیکی بکار رفته در قلب گوشی های موبایل در تماس مستقیم قرار گیرد.

 

تعمیر سامسونگ J2 پرایم آب خورده

 

اگر گوشی در آب افتاد چه کنیم؟

حادثه خبر نمی‌کند و همیشه باید برای مقابله با آن آماده باشید. تماس گوشی با آب یا اصطلاحا آب خوردگی گوشی ها یکی از شایع ترین حوادثی است که منجر به خراب شدن این گجت ها و نیاز کاربر به مراجعه برای تعمیر موبایل می‌شود. اگر گوشی شما بنا به هر دلیل در آب افتاد، باید ها و نبایدهایی وجود دارند که توجه به آن ها می‌تواند شما را از مخمصه به وجود آمده نجات دهد و حتی منجر به جلوگیری از خراب شدن گوشی شود. توصیه می‌کنیم برای آشنایی دقیق با این باید ها و نبایدها و اقداماتی که می‌بایست در صورت افتادن گوشی در آب انجام شوند به مطالعه مقاله نجات و تعمیر گوشی آب خورده در ۱۰ مرحله ساده بپردازید. زمانی که شما آمادگی لازم برای مقابله با شرایط این چنینی را داشته باشید، می‌توانید بهتر با مشکل به وجود آمده مقابله کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم  

هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده چقدر است؟

گوشی های مدرن و رده بالای امروزی اغلب به صورت ضد آب طراحی می‌شوند و آب خوردگی های سطحی نمی‌تواند در عملکرد آن ها اختلال ایجاد کند اما گوشی های قدیمی تر و رده پایین اینطور نیستند و برخورد کوچک ترین قطرات آب با آن ها می‌تواند منجر به بروز مشکل در عملکردشان شود. گوشی گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ یک نمونه از همین گوشی هاست که به شدت در برابر آب خوردگی حساس بوده و باید از آن مراقبت به عمل آورده شود. اما اگر بنا به هر دلیل گوشی گلکسی J2 Prime در اثر آب خوردگی خراب شود، هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود؟

هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده تا پیش از باز کردن موبایل و بررسی دقیق اجزای سخت افزاری آن و شناسایی قطعات معیوب قابل تشخیص نیست. طبیعتا هرچقدر قطعات بیشتری در گوشی دچار اختلال شده باشند و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشند، هزینه نهایی تعمیر هم افزایش می‌یابد و طبیعتا هرچه تعداد این قطعات کمتر باشد، هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده هم کمتر می‌شود. به طور کلی در اغلب موارد در اثر آب خوردگی های سطحی فقط یک قطعه در گوشی دچار مشکل خواهد شد و در آب خوردگی های عمیق احتمال سوختن مادربرد وجود دارد که تعمیر آن نسبتا هزینه بردار است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

تعمیر گلکسی جی 2 پرایم آب خورده در نمایندگی های سامسونگ

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ عموما تمایلی مبنی بر تعمیر گوشی های آب خورده ندارند و بیشتر تمرکز سرویس خود را بر روی تعویض قطعات معطوف می‌کنند. طبق آمار عموما کیفیت تعمیراتی که در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ روی گوشی مشتریان انجام می‌گیرد هم چندان زیاد نیست. بنابراین اگر نیازمند تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده شدید، توصیه می‌کنیم خیلی حساب ویژه‌ای روی سرویس نمایندگی های سامسونگ باز نکنید و به دنبال سرویس مراجع و مراکزی باشید که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت دارند. یکی از بهترین گزینه هایی که در این شرایط قادر به استفاده از سرویس آن خواهید بود، موبایل کمک است. تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده و دیگر گوشی های مشابه در مرکز موبایل کمک با بهترین کیفیت و در سریع ترین مدت زمان ممکن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Prime 

 

تعمیر سامسونگ گوشی J2 پرایم آب خورده

 

تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

بهتر است برای تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده عجله‌ای در کار نباشد چون تعمیر یک گوشی آب خورده خیلی حساسیت بالایی دارد و شامل سه مرحله مختلف می‌شود که باید هر یک از آن ها با دقت کافی انجام شوند. مرحله اول مربوط به عیب یابی و شناسایی قطعات معیوب می‌شود. مرحله دو مربوط به تعمیر این قطعات بوده و مرحله سوم مربوط به تست آن ها می‌شود. هر یک از این مراحل باید با دقت کامل و صبر و حوصله انجام گیرند تا بهترین نتیجه ممکن از تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده حاصل شود. به طور متوسط باید گفت که عموما تعمیرات گوشی های آب خورده نظیر Galaxy J2 Prime ظرف مدت زمانی در حدود 2 روز انجام می‌شود.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Prime آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

با موبایل کمک گلکسی J2 Prime آب خورده خود را با بهترین کیفیت تعمیر کنید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده خود را با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین مدت زمان انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی های آب خورده از متدهای روز و جدیدترین تجهیزات ممکن استفاده به عمل می‌آورند که بدین سبب بهترین نتیجه از تعمیر گوشی حاصل خواهد شد. بنابراین با سرویس موبایل کمک می‌توانید شانس تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید. برای ثبت سفارش تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ