تعمیر یا تعویض ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم | موبایل کمک

مثل دیگر گوشی های موبایل، گلکسی جی 2 پرایم سامسونگ (Samsung Galaxy J2 Prime) هم زیاد با مشکل شکستن و از کار افتادن ال سی دی مواجه می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خراب شدن ال سی دی گلکسی J2 Prime سامسونگ

مثل دیگر گوشی های موبایل دو عامل اصلی هستند که می‌توانند منجر به خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی J2 Prime شوند. اولین عامل ضربه و فشارهایی است که بنا به دلایل مختلف می‌تواند به گوشی وارد شود. در این بین افتادن موبایل از دست کاربر و زمین خوردن آن یکی از شایع ترین عواملی است که منجر به شکسته شدن ال سی دی و نیاز به تعمیر آن می‌شود. عامل بعدی آب خوردگی است. متاسفانه گوشی های موبایل و به ویژه گوشی های رده پایین و قدیمی تر به شدت در برابر نفوذ آب حساس هستند و این مسئله می‌تواند در آن ها منجر به بروز خرابی هایی همچون خراب شدن تاچ ال سی دی شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از گوشی خود مراقبت کنید تا نیازمند تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم یا هر گوشی دیگری که در اختیار دارید نشوید.

 

تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم با کمترین هزینه

 

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم

خیلی از کاربران تصور دارند که تعمیر گوشی های آن ها در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ نسبت به سایر مراکز و مراجعی که سرویس تعمیرات موبایل ارائه می‌کنند با کیفیت بیشتری انجام می‌شود اما به واقع در عمل اینطور نیست. اگر به آمار رضایت مشتریان از سرویس تعمیرات مراکز و نمایندگی های سامسونگ نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که نمایندگی های سامسونگ اغلب وضعیت چندان قابل قبولی ندارند. بنابراین تصور نکنید که تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم شما فقط در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌گیرد و سایر مراکز تعمیرات گوشی نمی‌توانند کیفیت مشابه را ارائه کنند. موبایل کمک یکی از مراکز تعمیرات موبایلی است که با استفاده از خدمات آن می‌توانید تعویض ال سی دی و کلیه تعمیرات گلکسی جی 2 پرایم خود را با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

هزینه تعمیر LCD گلکسی J2 Prime سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم در مقایسه در هزینه تعمیر تاچ ال سی دی دیگر گوشی های موبایل و به ویژه گوشی های مدرن امروزی به مراتب ناچیز است. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر LCD گلکسی J2 Prime خود نباشید. اگر می‌خواهید تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی شما با کمترین هزینه ممکن انجام شود و از ضمانت اصالت قطعه هم بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک در تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین ابزارها و با کیفیت ترین قطعات اورجینال استفاده می‌کنند و در عین حال کمترین هزینه تعمیر را از شما دریافت خواهند کرد.

روش های تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم

به طور کلی تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل از جمله گوشی گلکسی J2 Prime به دو روش مختلف امکانپذیر است. در روش نخست که در 80 درصد مواقع از آن برای تعمیر استفاده می‌شود، مجموعه تاچ ال سی دی گوشی به طور کامل و یکپارچه تعویض خواهند شد. در این روش هزینه تعمیر در بالاترین سطح خود قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید که در اینگونه موارد شما می‌توانید بنا به تمایل و وضعیت خودتان انتخاب کنید که می‌خواهید ال سی دی اورجینال در گوشی شما نصب شود یا از ال سی دی های غیر اورجینال استفاده به عمل آید که قیمت پایین تری دارند. برای آشنایی با تفاوت مابین ال سی دی های اورجینال و غیر اورجینال توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده مقاله شرح تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی آیفون های اپل را مطالعه کنید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اما در روش دوم مشکل ال سی دی ممکن است با تعمیر برطرف شود. برای مثال اگر سوکت کانکتور ال سی دی یا تاچ گوشی در اثر ضربه شل شده باشد می‌توان با محکم کردن این سوکت مشکل را برطرف ساخت و غیره. عموما هزینه تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم در حالتی که مشکل تاچ ال سی دی گوشی با تعمیر برطرف شود به مراتب از شرایطی که نیازمند تعویض کامل تاچ ال سی دی باشید کمتر خواهد بود. دقت داشته باشید که خیلی از مراکز تعمیر موبایل و تعمیرکاران در بازار آزاد دانش کافی برای تعمیر کردن ال سی دی و دیگر قطعات گوشی های موبایل را ندارند و ممکن است به دلیل نا آگاهی خودشان به شما بگویند که تنها راه تعمیر LCD گوشی شما در تعویض این قطعه خلاصه می‌شود. پس همیشه برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از خدمات شرکت ها و مراجع قابل اعتماد و مجرب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Prime  

تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم با کمترین هزینه

با کمترین هزینه ال سی دی Galaxy J2 Prime را در موبایل کمک تعمیر کنید!

با سرویس و خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی گلکسی جی 2 پرایم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از ضمانت اصالت قطعه بهره‌مند شده و در عین حال کمترین هزینه را هم صرف انجام این کار نمایید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین متدها استفاده می‌کنند که به موجب آن بهترین نتیجه ممکن حاصل خواهد شد. قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان بکار می‌برند کاملا اورجینال و درجه یک بوده و شامل گارانتی اصالت قطعه خواهند بود.

بنابراین زمانی که از سرویس موبایل کمک استفاده می‌کنید، خیالتان از بابت کیفیت تعمیری که روی گوشی انجام شده راحت است. به منظور ثبت سفارش تعمیر ال سی دی و به طور کلی تعمیرات گلکسی جی 2 پرایم خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ