تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون ۵c تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون ۵c

تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون ۵c

شاید شما هم با مشکل ویبره نخورده آیفون 5C مواجه شده باشید. در این شرایط گوشی هیچ هشدار یا فیدبک لرزشی ارائه نمی‌کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر ویبره آیفون 5C را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا مشکل ویبره نخوردن آیفون 5C نمایان می‌شود؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر به ایجاد مشکل ویبره نخوردن آیفون از جمله آیفون 5 سی اپل شوند. در تمام شرایط این مسئله یا به دلایل نرم افزاری به وجود آمده و یا ناشی از یک مشکی سخت افزاری است. اگر مشکل نرم افزاری باشد نیازی به باز کردن موبایل و تعویض یا تعمیر قطعات سخت افزاری آن وجود نخواهد داشت. زمانی باید در پی تعمیر ویبره آیفون 5C باشید که مطمئن شوید دلیل ویبره نخوردن گوشی نرم افزاری نیست، یعنی تمام تنظیمات آن به گونه‌ای هستند که باید گوشی هشدار لرزشی ارائه کند اما این امر توسط آیفون ارائه نمی‌شود.

 

برای تعویض ویبره آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

سعی کنید ویبره گوشی را در زمانی که به آن نیاز دارید فعال کنید چون غیر فعال کردن ویبره آیفون می تواند به هرچه سالم ماندن این قسمت از گوشی کمک شایانی کند.

برای اینکه گوشی های موبایل از جمله آیفون 5C بتوانند هشدار لرزشی ارائه کنند یک موتور کوچک لرزشی با نام ویبراتور یا موتور ویبره در آن ها نصب شده است. اگر بنا به هر دلیل این موتور دچار مشکل شود و در عملکرد آن اختلال ایجاد گردد، مشکل ویبره نخوردن نمایان خواهد شد. در این شرایط باید به فکر تعمیر ویبره آیفون 5C باشید اما چطور می‌توانید این تعمیر را با صرف کمترین هزینه و اطمینان از کیفیت آن انجام دهیم؟ در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل 

آیا تعویض یا تعمیر ویبره آیفون 5C اپل سخت است؟

تعویض یا تعمیر ویبره آیفون 5C اپل کار خیلی سختی نیست و اگر شما هم به ابزارهای لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشید می‌توانید تعمیر ویبره آیفون 5C را با موفقیت به اتمام برسانید. بدین منظور ابتدا به مقاله راهنمای آموزش تعویض موتور ویبره (ویبراتور) آیفون 5C اپل مراجعه کنید. تمام مراحل کار برای تعویض موتور ویبره آیفون 5 سی در این مقاله شرح داده شده است. با طی کردن این مراحل می‌توانید بدون مشکل موتور ویبره آیفون خود را تعمیر کنید. در ابتدا همان مقاله به لیست ابزارها و قطعاتی اشاره شده که باید به منظور تعویض یا تعمیر ویبره آیفون 5C به همراه داشته باشید. برای تهیه کردن این ابزارها و قطعات می‌توانید به فروشگاه قطعات اورجینال آیفون وبسایت موبایل کمک مراجعه نمایید و موارد مورد نیاز را خریداری کنید. سپس شخصا تعمیر ویبره آیفون 5C را انجام دهید. انجام این کار سخت نیست و منجر می‌شود که شما نیازی به پرداخت اجرت تعمیر آیفون نداشته باشید و بدین صورت در هزینه تعمیرات موبایل صرفه‌جویی به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵c 

 

تعمیر ویبره آیفون 5C

هزینه تعویض و تعمیر ویبره آیفون 5 سی چقدر است؟

خوشبختانه برای تعویض و تعمیر ویبره آیفون 5C اپل نیاز به صرف هزینه گزاف وجود ندارد و شما می‌توانید با صرف هزینه نه چندان زیادی این تعمیر را انجام دهید. عموما بخش اصلی هزینه تعمیر ویبره آیفون 5 سی مربوط به تهیه موتور ویبره آن می‌شود که قطعه خیلی گرانی نیست. بنابراین اگر با مشکل ویبره نخوردن آیفون 5C اپل مواجه شده‌اید، نگران هزینه آن نباشید. با استفاده از سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض یا تعمیر ویبره آیفون 5C اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

 

برای تعویض ویبره آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی ایفون در تهران

تعمیر ویبره آیفون 5C را به موبایل کمک بسپارید و از ضمانت بهره‌مند شوید!

موبایل کمک این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تعمیر موتور ویبره آیفون 5 سی را با صرف کمترین هزینه انجام دهید و از ضمانت تعمیر صورت گرفته هم بهره‌مند شوید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک به منظور تعویض یا تعمیر ویبره آیفون 5C شما از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین روش های تعمیر موبایل استفاده می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده گوشی خود را به دست کارشناسان موبایل کمک بسپارید. به منظور ثبت سفارش تعمیر ویبره آیفون 5C اپل خود کافیست با شماره های 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات گوشی در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت ویبره آیفون 5C

قطعات گوشی اپل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل