تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵c تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵c

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵c

از این پس نگران کیفیت تعویض گلس آیفون های اپل و همچنین هزینه انجام تعمیرات بر روی این دسته از گوشی های موبایل نباشید! با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 5c اپل را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیرات آیفون بزرگ ترین دغدغه کاربران این گوشی ها!

آیفون های اپل گوشی های با کیفیت، ظریف و گران قیمتی هستند که برای تعمیر آن ها باید دقت زیادی صرف شود. متاسفانه به دلیل اینکه نمایندگی رسمی اپل در ایران وجود ندارد، بنابراین تعمیر آیفون ها می‌تواند کمی دردسرساز باشد چون اولا مشخص نیست چه قطعاتی از سوی تعمیرکار در گوشی استفاده می‌شود و از سمت دیگر کیفیت کار تعمیرکار هم خود جای ابهام دارد! گران قیمت بودن و با ارزش بودن تک تک قطعات آیفون ها هم در این میان منجر به حساس تر شدن موضوع می‌شوند.

تمام این عوامل در مجموع منجر خواهند شد که تعمیرات آیفون های اپل برای کاربران به یک معضل و مشکل بزرگ تبدیل گردد. اگر از کاربران آیفون های اپل باشید و خدای نکرده موبایل شما نیازمند تعمیر شود خیلی سریع سوالاتی از قبیل به کدام تعمیرکار مراجعه کنم؟ هزینه تعمیر آیفون من چقدر خواهد بود؟ چطور از کیفیت تعمیر انجام شده مطمئن شوم؟ تعمیر آیفون من چقدر زمان می‌برد؟ از کجا مطمئن باشم از اطلاعات من سوء استفاده نمی‌شود و غیره در ذهنتان ایجاد خواهد شد. خوشبختانه از این پس تمام این دغدغه با استفاده از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک رفع می‌شوند!

 

تعویض گلس آیفون 5C

 

منظور از تعویض گلس آیفون 5c چیست؟

ال سی دی گوشی های موبایل از قطعات خاصی ساخته شده که تمام آن ها در قالب یک پکیج متراکم به عنوان تاچ ال سی دی فروخته می‌شوند. برای آشنایی دقیق تر با قطعات تشکیل دهنده تاچ ال سی دی گوشی های موبایل توصیه می‌کنیم یک بار مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه کنید. گلس ال سی دی هم یکی از قطعات تشکیل دهنده این مجموعه است و درواقع بخشی از مجموعه تاچ ال سی دی خواهد بود که کاربر مستقیما با آن در ارتباط است و به عنوان لایه خارجی روی ال سی دی نصب می‌شود. وظیفه این گلس محافظت از ال سی دی خواهد بود. در برخی شرایط ممکن است فشار و ضربه‌ای که به گوشی وارد می‌شود منجر گردد که این گلس بشکند اما تاچ و ال سی دی گوشی سالم بمانند. در اینگونه موارد شما به تعویض گلس آیفون 5c خود نیاز پیدا می‌کنید و باید به فکر مرجعی باشید که تعویض گلس آیفون 5c را با بهترین کیفیت ممکن ارائه کند. خوشبختانه موبایل کمک از معدود شرکت هایی است که این سرویس را با بهترین کیفیت در داخل ایران ارائه می‌کند.

 

برای تعویض گلس آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

اصلی ترین تفاوت های تعویض گلس و تعویض تاچ ال سی دی آیفون 5c

اگر توضیحات پیشین ما را مطالعه کرده باشید  احتمالا متوجه تفاوت مابین تعویض گلس یا شیشه و تعویض تاچ ال سی دی iPhone 5c شده‌اید. تعویض گلس نوعی از تعمیرات موبایل است که در آن فقط شیشه روی ال سی دی گوشی تعویض می‌شود. این شیشه به صورت دستی یا توسط تعمیرکار از روی ال سی دی جدا نمی‌شود و قابل جداسازی نیست بلکه برای انجام این کار باید از دستگاه ها تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود. اما در سمت مقابل تعویض ال سی دی و تاچ می‌تواند توسط هر تعمیرکاری یا حتی خود شما و با کمی دقت انجام گیرد. در این تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی و تمام اجزای تشکیل دهنده آن به طور یکپارچه از گوشی جدا و تعویض می‌شوند. پس زمانی که تعویض گلس آیفون 5c را انجام می‌دهید، عملا تاچ و ال سی دی گوشی تعویض نشده و در حالت فابریک خود باقی می‌مانند و فقط گلس روی آن ها تعویض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

 

تعویض گلس آیفون 5C

 

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 5 سی چقدر است؟

یکی از اصلی ترین مزیت های تعویض گلس یا شیشه آیفون 5 سی در مقایسه با تعویض کامل تاچ ال سی دی مربوط به کاهش هزینه ها می‌شود. هزینه‌ای که در قبال تعویض گلس این گوشی پرداخت خواهد شد تقریبا نصف هزینه‌ تعویض ال سی دی و تاچ آن خواهد بود. بنابراین اگر خوش شانس باشید مشکل ال سی دی گوشی شما با تعویض شیشه بیرونی آن قابل رفع می‌شود. البته متاسفانه در 80 درصد مواقع خرابی به وجود آمده در تاچ ال سی دی گوشی به گونه‌ای خواهد بود که به راحتی و با تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی نمی‌توان آن را برطرف ساخت. در ادامه بیشتر در مورد شرایط خاصی که باید برای تعویض گلس آیفون 5c و جایگزین کردن این تعمیر با تعویض ال سی دی برقرار باشد صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل 

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۵C با ارزان ترین قیمت

در چه شرایطی می‌توان تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 5c را انجام داد؟

متاسفانه همیشه نمی‌توانید به جای تعویض تاچ ال سی دی گوشی مشکل آن را با تعویض گلس رفع کنید و بدین ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید! تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 5c بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن فقط در شرایطی امکانپذیر است که ضربه وارد شده به دستگاه فقط روی گلس آن شکستگی و ترک ایجاد کند و در واقع تاچ و ال سی دی گوشی بدون مشکل کار کنند. در اینگونه مواقع شما روی صفحه نمایش گوشی شکستگی هایی را مشاهده می‌کنید اما می‌بینید که تاچ و ال سی دی گوشی بدون مشکل کار می‌کنند! پس فقط در این شرایط است که می‌توان با تعویض گلس آیفون 5c مشکل آن را برطرف کرد و در هزینه ها هم صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای به عمل آورد.

 

برای تعویض گلس آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

تعویض گلس آیفون 5c در بهترین مرکز تعمیرات تخصصی اپل

اما تعویض آیفون 5c گلس شکسته را کجا و چگونه انجام دهیم؟ با سرویس و خدمات اختصاصی و نوینی که مرکز موبایل کمک به عنوان بهترین مرکز تعمیرات تخصصی اپل ارائه کرده می‌توانید با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن گلس ال سی دی آیفون 5c خود را تعویض کنید. در مرکز موبایل کمک از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات و ابزارهای روز دنیا برای تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی گوشی های موبایل استفاده می‌شود و نظارت دائم کارشناسان این شرکت بر عملکرد دستگاه های مذکور سبب خواهد شد که بهترین کیفیت و نتیجه از تعویض گلس آیفون به عمل آید.

ضمنا دریافت گوشی معیوب از شما و تحویل آن با پیک اختصاصی موبایل کمک انجام می‌شوند، بنابراین برای تعویض گلس یا  به طور کلی تعمیرات آیفون 5c خود نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس و یا تعمیر شیشه بیرونی ال سی دی iPhone 5c خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قطعات آیفون 5c

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل