تعمیر برد S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک تعمیر برد S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

تعمیر برد S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

مادربرد یا اصطلاحا برد گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Plus) یکی از قطعاتی است که در این گوشی کمتر دچار خرابی می‌شود، اما خراب شدن آن اغلب منجر به از کار افتادن کامل دستگاه خواهد شد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس را با صرف کمترین قیمت ممکن انجام دهید و از ضمانت هم بهره‌مند شوید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خرابی برد گلکسی اس 8 پلاس کدامند؟

با توجه به آمار در حال حاضر دو عامل اصلی شایع ترین دلیل خرابی برد گلکسی اس 8 پلاس هستند. اولی و اصلی ترین عامل ضربه است. در 80 درصد موارد مادربرد گلکسی S8 پلاس سامسونگ بر اثر ضربه‌ای که به دستگاه وارد شده دچار اختلال عملکرد می‌شود. دومین عامل آب خوردگی است! اگرچه گلکسی اس 8 پلاس از طراحی ضد آب بهره می‌برد، اما با این حال در خیلی از موارد دیده شده که برد این گوشی در اثر تماس با آب و آب خوردگی دچار مشکل می‌شود. احتمال بروز این مشکل زمانی بیشتر می‌شود که گوشی قبلا به دست تعمیرکار دیگری سپرده شده باشد و وی آن را باز کرده باشد. چون در این حالت دستگاه خاصیت ضد آب بودن خود را از دست خواهد داد. بنابراین ضربه و آب خوردگی از اصلی ترین دلایل و عوامل خرابی لاجیک برد گلکسی S8 Plus سامسونگ محسوب می‌شوند. در برخی شرایط نادر هم عوامل دیگر منجر به بروز این مشکل خواهند بود.

تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس چگونه انجام می‌شود؟

تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس با توجه به شدت و نوع خرابی که در آن به وجود آمده باید انجام گیرد. بدین منظور باید موبایل سامسونگ باز شده و مادربرد آن به طور دقیق ارزیابی شود. در برخی شرایط ممکن است فقط با تعویض برخی از قطعات روی برد و تعمیر برخی مدارهای الکترونیکی روی آن، مشکل برطرف شود. اما در برخی شرایط دیگر ممکن است برد گلکسی اس 8 پلاس قابل تعمیر نباشد و تنها راه حل پیش رو مربوط به تعویض آن باشد. بنابراین برای مشخص شدن دقیق روش تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس باید ابتدا گوشی باز شده و وضعیت مادربرد آن مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

 

تعمیر برد s8 plus

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

 

هزینه تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هم دقیقا به میزان و نوع خرابی که در آن رخ داده ارتباط دارد. اگر مادربرد گوشی به طور کامل سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه آن زیاد خواهد بود اما اگر با تعمیر مدارهای روی برد و تعویض برخی قطعات آن بتوان مشکل را برطرف کرد، هزینه تعمیر کاهش پیدا می‌کند. متاسفانه تقریبا 80 درصد تعمیرکاران موبایل توانایی لازم برای تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس را ندارند و بلافاصله به مشتریان اعلام می‌کنند که باید لاجیک برد گوشی آن ها تعویض گردد. در این شرایط کاربر باید هزینه گزافی را صرف تعویض مادربرد گوشی خود کند، در حالی که ممکن بود با صرف هزینه‌ای ناچیز و تعمیر برد گوشی مشکل دستگاه برطرف می‌شد. بنابراین تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید!

 

برای تعمیر برد سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد گلکسی S8 Plus شما کاملا تعویض شود، مدت زمان زیادی برای انجام این کار لازم نخواهد بود. چنانچه از ابزارهای مناسب برای انجام این تعمیر استفاده به عمل آید، احتمالا ظرف 120 دقیقه شاهد تکمیل آن خواهید بود. اما اگر قرار باشد برد گوشی تعمیر شود، زمان خیلی بیشتری لازم خواهد بود چون در این شرایط تعمیرکار باید قطعات مختلف مادربرد را تک تک مورد بررسی قرار داده و مدارهای آن را چک کند و در صورت نیاز هر کدام را تعمیر نماید. عموما تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس در این حالت تا چند روز به طور می‌انجامد. اگر می‌خواهید تعمیر برد و یا به طور کلی تعمیرات گلسی اس 8 پلاس شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس 

تعویض و تعمیر لاجیک برد گلکسی S8 پلاس را با کمترین قیمت در موبایل کمک انجام دهید!

اگر تمایل دارید که تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس شما با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند دارای گارانتی هستند. بنابراین خیال شما از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته هم راحت خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی سامسونگ S8 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ