کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با (Xmodgames)

کپی کردن نقشه دیگران در کلش

اگر تمایل دارید که با استفاده از ربات Xmodgames (ایکس مود گیمز)، نقشه یا مپ سایر کاربران کلش اف کلنز را کپی و برای خود استفاده کنید، این مقاله راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به آموزش کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames) بپردازیم. با موبایل کمک  همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames)

یکی از قابلیت های جالبی که ربات xmodgames در اختیار کاربران بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قرار داده است، مربوط به امکان کپی کردن نقشه سایر گیمرها می‌شود. توصیه می‌کنیم که برای آشنایی با نحوه استفاده از این ربات، حتما به مطالعه مقاله “راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مود گیمز)” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames)

برای استفاده از قابلیت مذکور از طریق ربات xmodgames در بازی کلش اف کلنز مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را از طریق xmodgames اجرا کنید.
  • آیکون ربات موجود در لبه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز

  • گزینه Xmode را لمس نمایید.
  • گزینه Copy Player Layout را لمس کنید تا فعال شود. ممکن است شکل و شمایل این گزینه با توجه به نسخه‌ ربات xmodgame نصب شده در دستگاهتان متفاوت باشد، اما عملکرد آن یکسان است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر محصولات اپل

کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز

با انجام مراحل فوق، قابلیت کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز فعال شده است. می‌توانید از طریق هر کدام از بخش های revenge، Attack، Search و غیره به مپ دهکده ای مراجعه کنید. با 5 ثانیه ماندن در آن دهکده، مپ یا نقشه آن به طور خودکار توسط ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) ذخیره می‌شود. پس:

  • به دهکده مد نظرتان مراجعه کنید و 5 ثانیه در آن توقف کنید.
  • حال به دهکده خودتان بازگردید.
  • آیکون ویرایش نقشه را از لبه سمت راست صفحه انتخاب کنید.

کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز

  • به تب War Base مراجعه کنید.
  • گزینه Edit Layout را بزنید.

کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز

  • در این شرایط مپ ذخیره شده کپی خواهد شد. حال باید برخی از اقدامات لازم برای همگام‌سازی ساختمان های خودتان با مپ مورد نظر را تکمیل کنید. مثلا باید موقعیت مکانی تله ها را بنا به سلیقه خودتان مشخص کنید.
  • نهایتا گزینه Finish را انتخاب کنید.

بنابراین به این صورت از طریق ربات ایکس مود گیمز قدر به کپی کردن نقشه یا مپ سایر پلیرهای بازی کلش اف کلنز بر روی دهکده خود خواهید بود.

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه کپی کردن نقشه دیگران در کلش اف کلنز با ایکس مود گیم (Xmodgames) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین جلو آیفون 7

تاچ ال سی دی نوت 9

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments