تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ آب خورده | موبایل کمک تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ آب خورده | موبایل کمک

تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ آب خورده | موبایل کمک

اگر گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy S4) شما در اثر آب خوردگی دچار مشکل شد نگران نباشید، چون هنوز شانس تعمیر آن وجود دارد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

 

برای تعمیر سامسونگ S4 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چه قطعاتی در گلکسی S4 نسبت به آب حساس تر هستند؟

پیش از اینکه در رابطه با قطعات حساس به آب در موبایل سامسونگ گلکسی اس 4 صحبت کنیم باید بگوییم که این گوشی از سبک طراحی قدیمی بهره می‌برد و بدنه‌ای جداشدنی و پلاستیکی دارد. به هیچ عنوان ضد آب نیست! بنابراین گوشی در برابر آب خوردگی بسیار حساس خواهد بود و شما باید از این نظر کمال دقت را برای مراقبت از آن صرف کنید. قطعاتی که عموما به دلیل آب خوردگی در گوشی گلکسی S4 سامسونگ دچار مشکل می‌شوند شامل قطعاتی مثل دکمه هوم، ال سی دی، اسپیکر و برد هستند. این چهار قطعه بیشترین خطر آسیب دیدگی را در برابر آب خوردگی در گوشی گلکسی اس 4 دارند.

شانس تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده چقدر است؟

اگر یک گوشی سامسونگ گلکسی S4 دارید که در اثر آب خوردگی دچار خرابی شده و درست عمل نمی‌کند، شانس تعمیر آن به عوامل زیادی وابسته خواهد بود. اولین عامل موثر این است که گوشی تا چه اندازه آب خورده و شدت آب خوردگی تا چه میزان خواهد بود؟  هرچقدر گوشی برای مدت زمان بیشتری با آب در تماس باشد، شانس تعمیر آن کمتر می‌شود و به نسبت هزینه تعمیر آن هم افزایش پیدا می‌کند، چون احتمالا تعداد قطعاتی که باید در گوشی تعویض شوند بیشتر می‌شود. اما در برخی شرایط اگر سریع عمل کنید و شدت آب خوردگی گوشی چندان بالا نباشد، ممکن است با تعویض یک قطعه کوچک مشکل دستگاه برطرف شود. برای مثال دیده شده که در اثر آب خوردگی فقط مدار پاور گوشی دچار اختلال شده و با تعمیر آن مشکل به طور کامل برطرف شده است. طبیعتا تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده در شرایط این چنینی چندان بالا نخواهد بود. بنابراین شانس تعمیر شدن گوشی آب خوردگی به مقدار آب خوردگی و میزان تاثیر آن بر روی قطعات دستگاه وابسته است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گارانتی گوشی سامسونگ

 

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده

چگونه خود را برای شرایط خاصی که گوشی با آب در تماس قرار می‌گیرد آماده کنیم؟

اگر می‌خواهید کمترین خسارت در اثر آب خوردگی به گوشی شما وارد شود، حتما باید از قبل خود را برای مواجه شدن با شرایط این چنینی آماده کنید. سرعت عمل شما و توجه به باید ها و نباید ها در شرایط این چنینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله توصیه می‌کنیم حتما یک دور مقاله تعمیر گوشی موبایل آب خورده در چهار مرحله ساده را مطالعه کنید. با توجه به نکاتی که در این مقاله ارائه شده‌اند و انجام سریع آن ها می‌توانید شانس تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی اس ۴ 

 

برای تعمیر سامسونگ S4 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده چقدر است؟

متاسفانه تا قبل از اینکه گوشی آب خورده باز شود و مشکل یا مشکلات آن شناسایی شوند نمی‌توان در رابطه با هزینه تعمیر دستگاه نظر داد. ممکن است در اثر آب خوردگی فقط یک قطعه در گوشی معیوب شده باشد یا در شرایط عکس ممکن است چندین قطعه دچار مشکل شوند و نیاز به تعویض داشته باشند. طبیعی است که هرچقدر تعداد قطعات معیوب گوشی بیشتر باشد، هزینه تعمیر هم افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین گلکسی اس ۴ سامسونگ 

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

برای اینکه قطعات معیوب گوشی آب خورده شناسایی شوند لازم است تا عملکرد هر یک از آن ها به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد که انجام این کار زمان‌گیر خواهد بود. همچنین همیشه باید گوشی های آب خورده را بعد از تعمیر تا چند ساعت مورد بررسی و آزمایش قرار داد و مطمئن شد که هیچ مشکلی در عملکرد آن ها وجود ندارد. به همین سبب عموما تعمیرات گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند کمی طول می‌کشد و نیاز به چند روز زمان دارد. اگر می‌خواهید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید چون در این شرکت از مدرن ترین ابزارها و متدها برای تعمیر موبایل آب خورده شما استفاده خواهد شد.

آیا نمایندگی های رسمی تعمیر گوشی سامسونگ قادر به تعمیر گلکسی S4 آب خورده هستند؟

بهتر است برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نکنید، چون این نمایندگی ها عموما از تعمیر گوشی های آب خورده سر باز می‌زنند. همچنین هیچوقت گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار اختلال و مشکل شوند تحت ضوابط گارانتی در نمایندگی قابل تعمیر نخواهند بود. بنابراین هیچ لزومی ندارد که برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده خود به نمایندگی های رسمی تعمیر گوشی سامسونگ مراجعه کنید. شما می‌توانید با سرویس موبایل کمک بهترین تجربه تعمیرات گوشی را داشته باشید.

 

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده

آیا شخصا قادر به تعمیر گوشی آب خورده خواهیم بود؟

برخلاف انجام تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی، تعویض باتری، تعویض اسپیکر و غیره که عموما در گوشی های موبایل به سادگی انجام می‌شوند، تعمیر گوشی آب خورده کار سخت و بسیار دقیقی است که نیاز به تجربه دارد. بنابراین شما شخصا قادر به تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده یا هر گوشی آب خورده دیگری نخواهید بود. اکیدا توصیه می‌کنیم از باز کردن گوشی آب خورده و اقدام به منظور تعمیر آن خودداری کنید چون با این کار ممکن است همه چیز را بدتر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S4 

 

برای تعمیر سامسونگ S4 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده یا هر گوشی آب خورده دیگری را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. از آنجایی که کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی های آب خورده از مدرن ترین ابزارها و لوازم استفاده می‌کنند، شانس تعمیر گوشی به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. پس اگر می‌خواهید گوشی آب خورده شما تعمیر شود، موبایل کمک بهترین گزینه برای سرویس‌گیری خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر گلکسی S4 آب خورده خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ