تعمیر یا تعویض دوربین S4 سامسونگ – I9500 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S4 سامسونگ – I9500 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S4 سامسونگ – I9500 | موبایل کمک

دوربین اصلی و سلفی گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ از قطعاتی هستند که در این گوشی به ندرت نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 4 و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با کیفیتی بهتر از کیفیت سرویس نمایندگی های رسمی تعمیر گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا بهتر است تعمیر دوربین گلکسی اس 4 را به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ نسپارید؟

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ عموما فقط قطعاتی را در اختیار دارند که برای گوشی های جدیدتر شرکت سامسونگ قابل استفاده هستند. برای مثال اگر آخرین پرچمدار سامسونگ گوشی گلکسی S8 باشد، نمایندگی های رسمی آن عموما قطعات گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S7 و به ندرت گلکسی S6 را در اختیار خواهند داشت. با توجه به اینکه موبایل گلکسی اس 4 یک گوشی نسبتا قدیمی است، بنابراین قطعات آن در نمایندگی های تعمیر گوشی سامسونگ وجود ندارد و برای تامین آن ها باید سفارش ثبت شود که این مسئله نیاز به زمان طولانی دارد.

ضمن اینکه خدمات نمایندگی های سامسونگ برای گوشی های قدیمی مثل Galaxy S4 شامل گارانتی نمی‌شود. بنابراین نه سرعت تعمیر بالایی از نمایندگی دریافت می‌کنید و نه ضمانتی برای تعمیر صورت گرفته خواهید داشت. پس لزومی ندارد که برای تعمیر دوربین گلکسی اس 4 خود به نمایندگی های رسمی سامسونگ مراجعه کنید. خیلی از مراجعی که سرویس تعمیر موبایل را ارائه می‌دهند از همه نظر کیفیت بهتری در مقایسه با این نمایندگی ها دارند که موبایل کمک طبق نظرات مشتریان یکی از این مراجع است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S4 

 

تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ

 

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 4 با توجه به نوع و شدت خرابی که در این گوشی رخ داده مشخص می‌شود. برای مثال در برخی شرایط ممکن است شل شدن کانکتور دوربین اصلی منجر به از کار افتادن آن شود و ماژول دوربین کاملا سالم باشد که در این شرایط سفت کردن کانکتور مذکور مشکل را برطرف می‌کند! بدیهی است که در این حالت هزینه تعمیر دستگاه به شدت پایین خواهد بود و کاربر فقط هزینه باز و بسته کردن گوشی را پرداخت می‌کند. اما در سمت مقابل ممکن است در برخی شرایط ماژول دوربین اصلی گوشی از کار افتاده باشد و حتی ماژول دوربین سلفی آن هم به طور همزمان از کار بیفتد. طبیعی خواهد بود که در این شرایط با توجه به نیازی که برای تعویض دو ماژول دوربین اصلی و سلفی وجود دارد، هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی S4 هم بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن صورت پذیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مدت زمان مورد نیاز برای تعویض دوربین Galaxy S4 چقدر است؟

برای تعویض دوربین سامسونگ گلکسی S4 عموما مدت زمان زیادی لازم نخواهد بود و اگر تعمیرکاری که قرار است تعمیر دوربین گوشی را انجام دهد تجربه لازم را داشته باشد و ابزارهای مناسبی هم در اختیارش قرار گیرند، احتمالا ظرف 90 دقیقه تعمیر دوربین گوشی را انجام می‌دهد. شاید در بدترین شرایط که قرار باشد هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی گوشی تعویض شوند، این تعمیر چیزی در حدود 120 دقیقه به طول بیانجامد. اگر می‌خواهید ظرف چند سال تعمیر دوربین گلکسی اس 4 شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی اس ۴ 

دلایل اصلی خراب شدن دوربین گلکسی S4 سامسونگ کدامند؟

طبق بررسی صورت گرفته و آمار موجود، دو عامل اصلی ترین عواملی هستند که در خراب شدن دوربین سامسونگ گلکسی S4 تاثیر مستقیمی می‌گذارند. اولین عامل آب خوردگی است. در خیلی از موارد دیده شده که نفوذ آب به داخل گوشی منجر به از کار افتادن دوربین های آن شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر گلکسی S4 آب خورده به مطالعه مقاله تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک بپردازید. دلیل بعدی که باعث خراب شدن دوربین سامسونگ Galaxy S4 می‌شود، ضربه است. باید سعی کنید تا حد ممکن از وارد شدن ضربه به بدنه گوشی خود جلوگیری به عمل آورید چون این مسئله بارها و بارها منجر به خراب شدن دوربین یا شکستن ال سی دی و دیگر حوادث این چنینی در گوشی گلکسی S4 شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ

 

آیا شخصا قادر به تعویض دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ خواهیم بود؟

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل و همچنین ماژول دوربین اصلی و سلفی این گلکسی اس 4 دسترسی داشته باشید، شخصا قادر به تعویض این دو قطعه خواهید بود چون انجام این خیلی سخت نیست. برای تهیه کردن ماژول های دوربین اصلی و سلفی گوشی Galaxy S4 و همچنین ابزارهای تعمیر مناسب می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. بعد از اینکه لوازم مورد نیاز را تهیه کردید، طبق مراحلی که در دو مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین اصلی گوشی گلکسی اس 4 و آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین سلفی گوشی گلکسی اس 4شرح داده شده پیش بروید تا به ترتیب دوربین اصلی و سلفی سامسونگ گلکسی S4 خود را تعویض کنید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

با کمترین قیمت در موبایل کمک تعمیر دوربین گلکسی S4 را انجام دهید!

اگر به دنبال این هستید که تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ شما با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، موبایل کمک بهترین سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گوشی خود را با ضمانت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. کارشناسان تعمیر این شرکت برای تعویض دوربین گوشی مشتریان از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدها استفاده می‌کنند که این امر سبب می‌شود نتیجه تعمیر صورت گرفته بهترین حالت ممکن را داشته باشد. به منظور ثبت سفارش تعمیرات گلکسی S4 خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ