آموزش اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد

اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین

اگر به دنبال ترفندی هستید که با استفاده از آن بتوانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را به صورت آفلاین در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد

شما با استفاده از ترفند خاصی می‌توانید در آیفون یا آیپدتان بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را به صورت آفلاین انجام دهید. بدین صورت می‌توانید هر چیزی که تمایل دارید را در بازی خریداری کنید و نگران از دست رفتن جم، طلا و اکسیر نباشید! این ترفند فقط برای سرگرم شدن شما مناسب است و به محض اینکه دوباره به حالت آنلاین بازی برگردید، تمام دستاوردها و کارهایی که در حالت آفلاین انجام داده بودید از بین می‌روند.

اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین

نکته بعدی که باید به آن اشاره کنیم مربوط به لزوم جیلبریک بودن آیفون یا آیپدتان می‌شود. پس برای اجرای بازی Clash of Clans به صورت آفلاین در سیستم عامل iOS باید حتما دستگاه جیلبریک شده باشد. در ادامه مقاله به آموزش نحوه اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد های اپل می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آی او اس

برای اجرای بازی کلش در حالت آفلاین یا اصطلاحا ورود به حالت آفلاین مود (Offline Mode) در دستگاه آی او اسی خود باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • به سیدیا (Cydia) در آیفون یا آیپدتان مراجعه کنید و سورس زیر را به آن اضافه کنید:

apt.iPhonecake.com

  • در نوار جستجو (Search Bar) عبارت GamePlayer را تایپ کنید. این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. برنامه GamePlayer این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا مقادیری همچون اکسیر، طلا و غیره را در حالت آفلاین مود بازی کلش اف کلنز تغییر دهید.
  • بعد از نصب برنامه GamePlayer، آن را اجرا و سپس کلش اف کلنز (Clash of Clans) را اجرا کنید.
  • حال انگشت خود را بر روی لبه زیرین صفحه نمایش دستگاه قرار داده و به سمت بالای بکشید تا منوی کشویی کنترل سنتر (Control Center) نمایان شود.

اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین

  • با لمس آیکون “هواپیما” حالت پرواز یا همان Airplane Mode را فعال کنید.
  • حال اتصال اینترنتی که از آن استفاده می‌کردید را قطع کنید. برای مثال اگر از موبایل دیتا (Mobile Data) استفاده می‌کردید، آن را قطع کنید. دقت داشته باشید که با فعال کردن حالت هواپیما، قابلیت‌های اتصال دستگاه به طور خودکار غیر فعال می‌شوند و ما این بخش را فقط برای اطمینان حاصل کردن از موضوع عنوان کرده‌ایم.
  • حال بازی کلش اف کلنز شما در حالت آفلاین مود قرار دارد!
  • به برنامه GamePlayer بروید و بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را انتخاب کنید.
  • مقدار جم های فعلی اکانت خود را جستجو کنید (DWORDS value).
  • حال به بازی کلش اف کلنز بازگردید و از جم خود مصرف کنید. می‌توانید یک کارگر استخدام کنید یا به هر نحو دیگری که مد نظرتان است، مقداری از جم را مصرف نمایید. نگران نباشید چرا که جم های مصرف شده از بین نمی‌روند و شما در حالت آفلاین بازی هستید.
  • بار دیگر به برنامه GamePlayer بروید و مقدار جدید جم هایتان را جستجو کنید.
  • دو مرحله نام برده شده را برای 8 الی 9 بار تکرار کنید تا در برنامه GamePlayer فقط یک مقدار برای جم ها نمایش داده شود.
  • با انگشت خود بر روی این مقدار ضربه لمسی بزنید و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید. برای مثال عدد 696969696 را وارد کنید.
  • حالا به بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بروید. می‌بینید که 696969696 عدد جم دارید!

به همین راحتی می‌توانید نسبت به اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد های اپل اقدام کنید. در این حالت شما اصطلاحا وضعیت آفلاین مود کلش را فعال کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین در آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قاب پشت آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی A6 2018

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments