معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Heal یا هیل

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Heal یا هیل

کارت Heal یا هیل در بازی کلش رویال می‌تواند نقش یک اسپل بسیار موثر را ایفاء کند. این کارت منجر می‌شود تا سرباز های خودی شما در محدوده تحت پوشش آن خون یا جان (Hitpoints) دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Heal یا هیل کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Heal یا هیل بازی کلش رویال

در بازی کلش رویال علاوه بر کارت هایی که منجر به احضار سرباز ها می‌شوند، کارت های دیگری هم وجود دارند که اسپل یا جادو هستند. کارت Heal یا هیل یک نمونه از این دسته کارت هاست که اگر آن را بر روی سرباز های خودی بیاندازید، شاهد پر شدن خون یا جان از دست رفته آن‌ها خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Heal یا هیل کلش رویال (Clash Royale) پرداخته و نکات مهم مربوط به استفاده از آن را بیان کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Heal یا هیل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

معرفی کارت Heal یا هیل کلش رویال (Clash Royale)

کارت هیل یا Heal در بازی کلش رویال دایره ای با شعاع 3 مربع را ایجاد و به تمام سرباز های خودی موجود در آن منطقه خون یا جان می‌دهد. پس این کارت یک کارت کاملا ساپورتر یا پشتیبان است. برای استفاده از این کارت باید از مسائل و نکات زیر آگاهی داشته باشید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Heal یا هیل

  • کارت Heal یا هیل در آرنای 10 (Arena 10) یا هاگ مونتین (Hog Mountain) آنلاک می‌شود.
  • زمانی که این کارت را استفاده می‌کنید، دایره‌ای با شعاع 3 مربع در محل استفاده ایجاد می‌شود و تمام سرباز های خودی که در آن دایره باشند، به مرور زمان خون یا جان از دست رفته خود را باز پس می‌گیرند.
  • کارت Heal یا هیل در مجموع 3 ثانیه باقی می‌ماند و اولین پالس شفا بخش آن به محض پیاده کردن کارت ساطع می‌شود. سایر پالس های شفا بخش کارت هر 0.5 ثانیه ساطع خواهند شد. بنابراین در مجموع کارت Heal یا هیل هفت پالس شفا بخش را ساطع می‌کند.
  • کارت Heal یا هیل از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

  • برای استفاده از کارت Heal یا هیل ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود.
  • کارت Heal یا هیل فقط بر روی سرباز ها اثر دارد و با استفاده از آن نمی‌توانید خون یا جان از دست رفته تاور های خود را احیاء کنید.
  • یکی از بهترین زمان هایی که می‌توانید از کارت Heal یا هیل استفاده کنید، مربوط به زمانی می‌شود که دشمن شما از کارت پویزن (Poison) استفاده کرده است. در این شرایط کارت Heal را دقیقا در همان منطقه اثر پویزن بیاندازید تا اثر پویزن خنثی شود. البته در نظر داشته باشید که کارت پویزن (Poison) بر روی ساختمان ها و تاورها اثر می‌گذارد اما کارت Heal یا هیل این قابلیت را ندارد.
  • کارت Heal یا هیل می‌تواند اثر دمیج کارت فایربال (Fireball) را هم خنثی کند. البته برای انجام این کار لازم است که سرباز شما پس از اصابت فایربال کاملا از بین نرود. در این شرایط انداختن اسپل هیل (Heal) بر روی آن منجر می‌شود که خون از دست رفته وی بازگردانده شود.
  • یکی دیگر از استراتژی های بسیار مفید برای استفاده از کارت Heal یا هیل مربوط به زمانی می‌شود که سربازهایتان در حالت اتک به تاور دشمن هستند.و در این شرایط اسپل Heal را بر روی آن ها بیاندازید تا در اثر اتک های تاور دمیج دریافت نکنند. این استراتژی به ویژه برای ادامه بقا و تداوم اتک سرباز های تنکی مثل جاینت (Giant) بسیار مفید است.
  • استفاده از کارت Heal یا هیل برای پشتیبانی از سربازهای با اتک سنگین و به ویژه اسپلش هم یک استراتژی مناسب است. سرباز هایی مثل ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، تفنگدار (Musketeer) و غیره از این دسته سرباز ها محسوب می‌شوند.
  • استفاده ترکیبی از کارت Heal یا هیل در کنار کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) به ویژه در شرایطی که بشکه گوبلین ها لول آپ شده باشد، یک استراتژی آسیب رسان بسیار خوب خواهد بود.
  • اگر دشمن شما از اسپل زپ (Zap) برای از بین بردن لاوا پاپ ها (بچه های تولید شده از لاوا هاند) استفاده کرد، سریعا یک اسپل هیل را بر روی آن ها بیندازید تا از آن‌ها حمایت کند و آن‌ها بتوانند دمیج سنگینی به سرباز ها و تاور دشمن وارد کنند.
  • در نظر داشته باشید که کارت Heal یا هیل فقط خون یا جان سرباز هایی را احیاء می‌کند که بخشی از جان خود را از دست داده باشند. پس زمانی که خون یا جان یک سرباز فول باشد، اسپل هیل (Heal) هیچ اثری بر روی آن نخواهد گذاشت و نمی‌تواند خون او را از مقدار پیش فرض بیشتر کند.
  • ترکیب ماینر (Miner)، مینیون هورد (Minion Horde) و کارت Heal هم یک ترکیب فوق‌العاده قدرتمند است که می‌تواند تاور دشمن را نابود سازد. اما در نظر داشته باشید که این ترکیب در برابر کارت هایی مثل ارو (Arrows) حساس است.
  • فراموش نکنید که اگر کارت Heal یا هیل بر روی سربازهایتان انداخته شده باشد و اسپل یا اتکی به آن‌ها وارد شود که بیشتر از محدوده کل خون آن‌هاست، شاهد از بین رفتن سرباز خواهید بود. برای مثال اگر از کارت اسکلت ها (Skeletons) یا ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید و اسپل هیل (Heal) را بر روی آن‌ها بیاندازید، اما دشمن شما کارتی مثل پیکان ها (Arrows) یا فایربال (Fireball) را بر روی آن‌ها بیاندازید، اسکلت هایتان از بین می‌روند. چرا که دمیج یا قدرت آسیب رسانی کارت ضدی که دشمنتان استفاده کرده از کل خون یا جان اسکلت ها بیشتر بوده است.
  • با لول آپ کارت Heal یا هیل مدت زمان تاثیر آن افزایش پیدا نمی‌کند و فقط مقدار خونی که در هر پالس این اسپل به سرباز های خودی داده می‌شود افزایش خواهد یافت. در جدول زیر جزئیات مربوط به آپگرید یا ارتقاء کارت Heal یا هیل را مشاهده می‌کنید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Heal یا هیل

پس کارت Heal یا هیل فقط یک ساپورتر یا پشتیبان است که می‌تواند خون از دست رفته سرباز های خودی شما را احیا کند. در نظر داشته باشید که این کارت برخلاف کارت پویزن (Poison) قابلیت احیای خون ساختمان ها و تاورها را ندارد.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Heal یا هیل کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی آیفون 11

قطعات سامسونگ A30

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
3 سال گذشته

این کارت دیگه توی کلش نیست؟؟