آموزش آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

تغییر نام در بازی کلش اف کلنز

اگر به تازگی بازی کلش اف کلنز را آغاز کرده‌اید، احتمالا نمی‌دانید که چگونه قادر به آپگرید سربازان یا نیرو های خود هستید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash of Clans) شما می‌توانید علاوه بر آپگرید ساختمان های مختلف بازی، نیرو ها یا همان سرباز هایتان را هم آپگرید کنید. برای کسب آشنایی بیشتر در مورد سرباز های بازی کلش اف کلنز به مطالعه مقاله معرفی سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازید. اما چگونه در بازی کلش اف کلنز قادر به آپگرید نیرو های مبارز خود یا همان سرباز ها خواهیم بود؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

عموما بازیکنان بازی کلش اف کلنز تا لول 4 نمی‌دانند که قادر به آپگرید سرباز های خود هستند یا حداقل با نحوه آپگرید نیرو هایشان آشنایی ندارند. خب این مسئله طبیعی است. برای اینکه شما بتوانید سربازهای بازی کلش اف کلنز را آپگرید کنید باید حتما ساختمانی تحت عنوان Laboratory به معنای آزمایشگاه را در مپ خود ساخته باشید.

آزمایشگاه تا پیش از آپگرید تاون هال به لول 4 قابل ساختن نیست، پس تا زمانی که تاون هال شما به لولو 4 نرسیده باشد، نمی‌دانید یک آزمایشگاه بسازید و نیرو های خود را آپگرید کنید. اما به محض اینکه به تاون هال 4 رسیدید و یک آزمایشگاه ساختید، قادر به لول آپ سرباز هایتان می‌شود. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

  • بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • در مپ خود، آزمایشگاه یا همان Laboratory را انتخاب نمایید.
  • گزینه Research را انتخاب کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیستی از سرباز های موجود نمایش داده می‌شوند. برای آپگرید هر یک از آن‌ها نیاز به اکسیر دارید. همچنین در لول 1 آزمایشگاه قادر به آپگرید جیانت (Giant) نیستید.

بنابراین به این صورت می‌توانید در بازی کلش اف کلنز نیرو ها یا سرباز های خود را آپگرید کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

باتری آیفون ایکس اس

تاچ ال سی دی A5 2016

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments