افزایش سرعت تلگرام با غیر فعال سازی گزینه Enable Animations

پاک کردن حافظه کش تلگرام از خود برنامه

اگر احساس می‌کنید که جلوه های بصری و انیمیشن های تلگرام منجر می‌شوند تا در استفاده از این برنامه با مشکل تاخیر مواجه شوید، می‌توانید به غیر فعال سازی گزینه Enable Animations این مسئله را برطرف کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال سازی گزینه Enable Animations و افزایش سرعت تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش سرعت تلگرام با غیر فعال سازی گزینه Enable Animations

در حین استفاده از تلگرام شما با انیمیشن ها و جلوهای بصری متعددی رو به رو می‌شوید که شاید اصلا متوجه وجود آن‌ها نشوید. این جلوه‌ ها منجر می‌شوند تا از User Experience یا تجربه کاربری بهتری را داشته باشید. اما متاسفانه در برخی گوشی‌ها و به ویژه دستگاه‌های ضعیف‌تر ممکن است این انیمیشن ها منجر به کند شدن عملکرد تلگرام و تاخیر در آن شوند. بنابراین غیر فعال کردن آن‌ها می‌تواند یکی از روش های موثر در راستای افزایش سرعت تلگرام باشد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه غیر فعال سازی گزینه Enable Animations در تلگرام و افزایش سرعت عمل این مسنجر بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

نحوه غیر فعال کردن گزینه Enable Animations و افزایش سرعت تلگرام

به منظور غیر فعال کردن گزینه Enable Animations یا همان جلوه های بصری و انیمیشن های تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Enable Animations را بیابید و اسلایدر موجود در کنار آن را لمس کنید تا غیر فعال شود.

به همین سادگی انیمیشن ها و جلوه های بصری تلگرام غیر فعال می‌شوند. این موضوع می‌تواند در برخی دستگاه ها منجر به افزایش سرعت تلگرام شود.

آموزش ویدئویی افزایش سرعت تلگرام با غیر فعال سازی گزینهEnable Animations

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه افزایش سرعت تلگرام با غیر فعال سازی گزینه Enable Animations پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 6s Plus دوربین پشت

دوربین پشت iPhone 7

قطعات آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Hoda
Hoda
1 سال گذشته

ببخش باشه اما تلگرام من در پاکستان بسیار ضعیف هست دستورالعمل شماره اجرا کردم کدام نتیجه نداد