۵ روش رفع ریپورت اسپم و بلاک تلگرام با روش های به روز

رفع ریپورت تلگرام و بلاک

شاید برای شما هم این اتفاق پیش آمده که اکانت تلگرامتان ریپورت یا بلاک شده و قادر به ارسال پیام برای کاربران این مسنجر نباشید. در این شرایط تکلیف چیست و چگونه باید از ریپورت تلگرام (report) یا بلاک (block) خارج شد؟ در ادامه این مطلب به آموزش بهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) و بلاک می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

ریپورت شدن در تلگرام یکی از مشکلاتی است که این روزها کاربران زیادی با آن مواجه هستند. زمانی که در تلگرام ریپورت شوید امکان ارسال پیغام خصوصی برای کاربران ناشناس این مسنجر را نخواهید داشت و باید حتما اقدام لازم به منظور خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) را انجام دهید تا قابلیت ارسال پیغام خصوصی برای کاربران ناشناس تلگرام برایتان امکانپذیر شود. اما چطور قادر به خروج از ریپورت تلگرام خواهیم بود؟ چنانچه در رابطه با خروج از ریپورت تلگرام سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

ریپورت تلگرام (Telegram Report) چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟

ریپورت شدن در تلگرام به آن معناست که دیگر کاربران این مسنجر، شما را به عنوان یک فرد مزاحم گزارش کرده‌اند و حالا شما قادر به ارسال پیام برای کاربران ناشناس تلگرام نخواهید بود و فقط می‌توانید به کسانی پیام دهید که شماره شما در لیست مخاطبین آن ها ثبت و ذخیره شده باشد. برای مثال اگر شما در یک گروه باشید و برای اعضای ناشناس آن گروه پیام ارسال کنید و به نوعی ایجاد مزاحمت نمایید (با اسپم یا ارسال پیام های تبلیغاتی و توهین آمیز و غیره)، آن ها می‌توانند شما را ریپورت کنند و بدین صورت محدودیت ارسال پیام برایتان از سوی تلگرام اعمال گردد یا اصطلاحا شما با ریپورت تلگرام مواجه شوید.

ریپورت تلگرام

اما چگونه یک فرد در تلگرام ریپورت می‌شود؟ اگر دقت کرده باشید زمانی که یک فرد ناشناس در تلگرام برایتان پیام ارسال می‌کند یک گزینه قرمز رنگ با عنوان Report Spam در بخش فوقانی صفحه نمایان می‌شود. اگر شما این گزینه را لمس کنید، اکانت فرد مورد نظر به عنوان یک مزاحم ریپورت می‌شود و وی دیگر قادر به ارسال پیام برای شما نخواهد بود. بعد از چند بار ریپورت شدن به شیوه مشابه امکان ارسال پیام توسط کاربر مذکور برای کاربران ناشناس دیگر صلب خواهد شد. در این حالت اصطلاحا تلگرام فرد ریپورت شده است.

report spam ریپورت اسپم تلگرام

بعد از اینکه اکانت تلگرام شما ریپورت شد و محدودیت ارسال پیغام بر روی آن اعمال گردید، هر زمان که سعی کنید برای فرد ناشناسی پیغام ارسال نمایید با اروری مواجه می‌شوید که در عکس فوق نشان داده شده است. این ارور شامل متن ” sorry you can only send messages to mutual contacts at the moment” می‌شود. پس هر زمان که سعی کردید برای کاربر ناشناسی در تلگرام پیغام ارسال کنید و این ارور برایتان نمایان شد، بدانید که اکانت تلگرام شما ریپورت شده و قادر به ارسال پیغام خصوصی برای افراد ناشناس نخواهید بود. اما اساسا چرا در تلگرام ریپورت می‌شویم!؟

بیشتر بخوانید: آموزش حذف کانت تلگرام

دلایل ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر به ریپورت شدن در تلگرام شوند که ارسال پیغام های اسپم و مزاحمت برای دیگر کاربران این مسنجر فقط یک نمونه از این موارد است. به صورت کلی اصلی ترین دلایلی که ممکن است منجر به ریپورت شدن اکانت تلگرام کاربران شود، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • ارسال پیغام های اسپم از طریق ربات های تبلیغاتی
  • عضویت در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی که عملکرد آن ها برخلاف قوانین تلگرام است.
  • ارسال بالغ بر 100 پیام خصوصی در طول روز برای افراد ناشناس
  • استفاده از استیکرهای غیرمجازی که تلگرام امکان اضافه کردن آن ها به لیست استیکرها را نمی‌دهد.
  • فوروارد کردن لینک های اسپم، فعال کننده ربات ها و غیره که منجر به آزار دیگر کاربران می‌شوند.
  • ارسال پیغام های تکراری و تبلیغاتی برای کاربران ناشناس تلگرام

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود ۶ برنامه فال روزانه برای اندوید و IOS

علاوه بر دلایل فوق دلایل بسیار زیاد دیگری هم می‌توانند منجر به ریپورت شدن اکانت تلگرام شما شوند. در برخی شرایط حتی دیده شده افراد با نا آگاهی از نحوه عملکرد و کاربرد گزینه Report Spam به محض اینکه از سوی کاربری یک پیغام دریافت می‌کنند، گزینه مذکور را لمس کرده و برای وی دردسر ایجاد می‌نمایند. اما به صورت کلی تا زمانی که برای دیگر کاربران تلگرام مزاحمتی ایجاد نکنید و اقدامات شما برخلاف قوانین این مسنجر نباشد، اکانت شما ریپورت نخواهد شد.

بهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

اما اگر بنا به هر دلیل ریپورت اسپم (Report Spam) شدیم چطور باید از این وضعیت خارج شویم؟ برای خروج از ریپورت تلگرام روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم بهترین آن ها را برایتان شرح دهیم. شما بنا به سلیقه و شرایط خود می‌توانید از هر روشی که برایتان مناسب تر است به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید.

روش اولاستفاده از ربات اسپم بوت | Spambot 

روش پیشنهادی ما برای خروج از ریپورت تلگرام روشی است که در این مرحله شرح می‌دهیم. در این روش شما از طریق ربات رسمی تلگرام با عنوان Spam Info Bot برای تلگرام درخواست رفع ریپورت را ارسال می‌کنید و عموما اگر سابقه خیلی بدی نداشته باشید ظرف مدت زمان کوتاهی محدودیت های ریپورت از اکانتتان برداشته می‌شوید. در ادامه به صورت دقیق نحوه استفاده از ربات اسپم بوت و ارسال درخواست خروج از ریپورت تلگرام را برایتان شرح می‌دهیم.

خروج از ریپورت تلگرام spambot

ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را با کلیک بر روی این قسمت در اکانت تلگرام خود اجرا کرده و روی گزینه Start کلیک کنید تا فعالیت ربات آغاز شود.

خروج از ریپورت تلگرام ربات اسپم بوت

در این حالت اگر اکانت تلگرام شما ریپورت شده باشد با پیغامی شبیه به عکس فوق مواجه می‌شوید که طبق توضیحات آن گفته شده اکانت شما تحت ریپورت اسپم قرار دارد. از گزینه های زیر صفحه گزینه This is a Mistake را انتخاب کنید.

خروج از ریپورت تلگرام ربات اسپم بوت

گزینه Yes را در این مرحله انتخاب نمایید.

خروج از ریپورت تلگرام ربات اسپم بوت

در این مرحله باید گزینه No, I’ll never do any of this را انتخاب نمایید.

خروج از ریپورت تلگرام ربات اسپم بوت

در این مرحله شما باید یک پیغام را برای تیم پشتیبانی تلگرام تایپ کنید و شرح دهید که اکانت شما به اشتباه ریپورت شده است و حالا قصد داریم آن را از ریپورت خارج کنید. در نظر داشته باشید که متن پیغام ارسالی شما در این مرحله اهمیت بالایی دارد. یک نمونه از متنی که می‌توانید از آن در این مرحله استفاده کنید در بخش زیر ضمیمه شده است.

Dear Telegram Support

.My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter

.Kindly help to fix the issue and remove the spam report

.Best Regards

اگر با زبان انگلیسی آشنا هستید، سعی کنید خودتان یک متن متفاوت را تهیه کرده و دلایل قانع کننده خود برای خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) را شرح دهید. همچنین می‌توانید تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کرده و از آن ها برای تهیه این متن و خروج از ریپورت تلگرام کمک بگیرید. بعد از اینکه این مراحل را طی کردید، ربات اسپم بوت تاریخ ر رفع محدودیت های اکانت شما را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برنامه قیمت طلا، نرخ ارز و سکه

روش دوم: تغییر مشخصات اکانت با اکانت کاربر دیگر

یکی دیگر از روش های موثر خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) مربوط به تغییر مشخصات هویتی اکانت می‌شود. در این روش شما باید ID، عکس پروفایل و نام اکانت تلگرام خود را با فرد دیگری که حتما وی را می‌شناسید تعویض کنید. برای مثال تصور کنید دوست شما با اکانت خود در تلگرام حضور دارد و نام وی A و آیدی او هم AX است. در سمت مقابل نام اکانت شما در تلگرام B و آیدی شما BX باشد.

به منظور خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) در این حالت کافیست که مشخصات اکانت خود را با اکانت دوستتان جابجا کنید و حتی عکس پروفایلتان را هم جابجا نمایید. یعنی با توجه به حالتی که در پاراگراف قبل شرح دادیم باید نام اکانت تلگرام شما به A و آیدی شما هم به AX تغییر پیدا کند و در سمت مقابل نام اکانت دوست شما به B و آیدی او به BX تغییر یابد. پس از انجام این کار کافیست وارد یک گروه شوید برای دو مرتبه هر 5 دقیقه یک بار یک پیغام دو خطی در آن گروه ارسال نمایید. بعد از 24 ساعت خروج از ریپورت تلگرام انجام خواهد شد و می‌توانید مشخصات اکانت خود و دوستتان را مجددا جابجا نمایید.

روش سوم: درخواست ارسال پیام توسط دیگر افراد ناشناس به شما

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین روش هایی که برای خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) استفاده می‌شود همین روش است! در این روش شما باید حداقل از 10 فرد ناشناس بخواهید که برای 4 الی 7 روز پیاپی هر روز در حدود 10 پیام و استیکر برایتان ارسال کنند. در نظر داشته باشید که شما نباید شماره این افراد را در مخاطبین تلگرام خود ذخیره داشته باشید و افراد مورد نظر باید مخاطبین ناشناس باشند. برای مثال اگر در گروه خاصی عضو هستید، می‌توانید از اعضای آن بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند.

بهتر است هر روز تعداد مختلفی از کاربران ناشناس برایتان پیغام ارسال کنند. مثلا اگر امروز 10 کاربر ناشناس برایتان پیغام ارسال کرد، بهتر است فردا 12 کاربر برایتان پیغام ارسال کنند و به همین شکل تعداد افرادی که پیغام ارسال می‌کنند در هر روز متفاوت باشد اما به زیر 10 نفر نرسد. در نظر داشته باشید که هرچه تعداد افراد ناشناسی که برایتان پیغام ارسال نمایند بیشتر باشد، خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) هم زودتر انجام می‌شود. زمانی که این افراد ناشناس برای شما پیغام ارسال می‌کنند شما نباید پیغام آن ها را مطالعه کنید. بنابراین باید اجازه دهید تا پیغامی دریافتی تا پیش از خارج شدن از ریپورت تلگرام در حالت خوانده نشده باقی بمانند. بعد از گذشت 4 الی 7 روز به صورت خودکار محدودیت های ریپورت تلگرام از اکانت شما برداشته می‌شود.

روش چهارم: درخواست رفع ریپورت از طریق چت با پشتیبانی

یک روش جالب دیگر هم برای خروج از ریپورت تلگرام وجود دارد که بازده بسیار سریعی داشته اما نیازمند این است که شما با زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید و بتوانید با پشتیبانی تلگرام به صورت آنلاین و با زبان انگلیسی چت نمایید. برای استفاده از این روش کافیست مراحل زیر را طی کنید:

تماس با پشتیبانی تلگرام

  • منوی اصلی تلگرام را اجرا و گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Ask a Question را انتخاب نمایید.
  • گزینه OK را انتخاب نمایید.

در این حالت پنجره چتی نمایان می‌شود. می‌توانید در این پنجره پیغام خود را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و از آن ها بخواهید تا برای خروج از ریپورت تلگرام به شما کمک کنند. اگر برای ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی در این روش هم با مشکل مواجه بودید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: خاموش کردن 5G در آیفون

روش پنجم: ارسال درخواست از طریق ایمیل

آخرین روشی که می‌توانید از آن به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید مربوط به ارسال درخواست از طریق ایمیل برای پشتیبانی تلگرام می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما درخواست خروج از ریپورت تلگرام را به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال نمایید، چون این دپارتمان فقط وظیفه رسیدگی به درخواست های ریپورت اکانت تلگرام را بر عهده دارد و ارسال ایمیل مستقیم به آن منجر به تسریع فرآیند خروج از ریپورت می‌شود. موضوع ایمیل را هم گزینه SPAM انتخاب کنید.

حل مشکل ریپورت اسپم شدن تلگرام

متن پیغامی که در این روش ارسال می‌کنید هم از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید پیغام مناسبی برای پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید و به خوبی توضیح دهید که اکانت شما اشتباها ریپورت اسپم شده است. همچنین حتما در انتهای توضیحات خود آیدی تلگرام و شماره تلفن اکانت تلگرام خود را ضمیمه کنید تا پشتیبانی تلگرام بتوانید جزئیات اکانت شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. در این روش عموما اگر همه چیز مناسب باشد، ظرف کمتر از 24 ساعت خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) انجام خواهد شد.

بلاک تلگرام چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ داده شود مربوط به ماهیت بلاک در تلگرام می‌شود. اصلا منظور از بلاک تلگرام چیست؟ بلاک کردن در مجموع به عملی گفته می‌شود که به موجب آن مخاطبی را از ارسال پیام برای خود ممنوع می‌کنید. برای مثال تصور کنید فرد ناشناسی در تلگرام برای شما پیام ارسال می‌کند و شما تمایل دارید دیگر از جانب او پیامی دریافت نکنید. در این شرایط کافیست وی را بلاک (Block) کنید تا دیگر قادر به ارسال پیام برای شما نباشد.

بیشتر بخوانید : تعمیر ایفون

چرا باید برخی افراد را بلاک کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به این شوند که شما ملزم به بلاک کردن برخی کاربران تلگرام شوید. اولین و اصلی ترین دلیل این امر مربوط به ایجاد مزاحمت می‌شود. برای مثال تصور کنید در گروهی هستید و افراد ناشناس برای شما پیام خصوصی ارسال می‌کنند و مزاحمتان می‌شوند. در این شرایط خیلی راحت می‌توانید فرد مورد نظر را بلاک کنید تا دیگر از جانب وی پیامی دریافت ننمایید.

یکی دیگر از دلایل عمده‌ای که منجر به بکارگیری قابلیت بلاک تلگرام می‌شود، مربوط به عدم دریافت پیام های تبلیغاتی خواهد بود. خیلی از افراد دائما در تلگرام پست های تبلیغاتی را برای دیگر کاربران پیام خصوصی می‌کنند. شما به سادگی می‌توانید با بلاک کردن اکانت فرد مورد نظر وی را از ارسال پیام های تبلیغاتی منع کنید. به صورت کلی هر زمان که بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید مخاطبی نتواند از طریق تلگرام برایتان پیام خصوصی ارسال کند باید از قابلیت بلاک تلگرام استفاده نمایید.

چگونه مخاطبی را در تلگرام بلاک کنیم؟

اما چطور قادر به استفاده از قابلیت بلاک تلگرام خواهیم بود؟ به بین دیگر چطور می‌توانید مخاطبی را در تلگرام بلاک کنیم؟ انجام این کار به سادگی هر چه تمام تر امکانپذیر است. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید:

block user بلاک کردن در تلگرام

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره چت مخاطب مورد نظر بروید.
  • نام وی را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا اطلاعات اکانت او نمایان شود.
  • آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Block User را انتخاب نمایید.
  • در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده گزینه Ok را انتخاب کنید.

به همین سادگی قادر به استفاده از بلاک تلگرام خواهید بود و می‌توانید هر یک از مخاطبین تلگرام را بلاک نمایید. برای آشنایی بیشتر با روش های بلاک کردن در تلگرام و همچنین مشاهده ویدئوی آموزشی ما برای انجام این کار به مطالعه مقاله “آموزش بلاک کردن در تلگرام (Block)؛ چگونه در تلگرام بلاک کنیم؟” بپردازید.

چگونه بفهمیم چه کسانی را بلاک کرده‌ایم؟

اما چطور می‌توانیم بفهمیم که چه افرادی را بلاک کرده‌ایم؟ آیا راهی برای مشاهده لیست مخاطبین بلاک شده وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است. شما می‌توانید خیلی راحت به لیست بلاک تلگرام خود دسترسی پیدا کنید و مخاطبینی که بلاک کرده‌اید را مشاهده کنید. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را طی نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Blocked Users را انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که لیست مخاطبین بلاک شده اکانت شما نمایان می‌شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این کار و جزئیات دقیق آن توصیه می‌کنیم از مقاله “آموزش مشاهده لیست بلاک در تلگرام (Blocked Users)” کمک بگیرید.

آیا امکان آنبلاک کردن یا خارج کردن کاربر از بلاک وجود دارد؟

شما هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید هر یک از مخاطبین بلاک شده خود را آنبلاک کنید. آنبلاک کردن به معنای خارج کردن مخاطب از حالت بلاک است. یعنی وقتی یک کاربر آنبلاک شود، مجددا قادر به ارسال پیام برایتان خواهد بود. به منظور خارج کردن کاربر از بلاک یا اصطلاحا آنبلاک کاربران تلگرام کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگوی خود با کاربر مورد نظر شوید.
  • گزینه Unblock را از بخش زیرین صفحه انتخاب کنید.

اگر به پنجره گفتگوی خود با مخاطب مورد نظر دسترسی نداشتید، می‌توانید از روش زیر به منظور آنبلاک کردن وی استفاده کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • با لمس آیکون سه خطی گوشه سمت چپ و بالای صفحه منوی اصلی تلگرام را اجرا کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Blocked Users را انتخاب کنید.
  • کاربر مد نظرتان را در لیست بلاک تلگرام بیابید و انگشت خود را بر روی نام وی قرار داده و چند لحظه نگه دارید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Unblock را انتخاب کنید.

به همین سادگی کاربر مورد نظر آنبلاک می‌شود و از این پس می‌تواند برای شما پیام خصوصی ارسال کند. برای مشاهده راهنمای ویدئویی نحوه آنبلاک کردن کاربران تلگرام به مقاله “حذف کاربر از لیست بلاک تلگرام ؛ آموزش آنبلاک در تلگرام” مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 5G بازار 2021

چطور بفهمیم که بلاک شده‌ایم؟

زمانی که کاربری شما را بلاک کند خیلی راحت و با توجه به علائم خاصی می‌توانید متوجه شوید که در لیست بلاک تلگرام وی قرار گرفته‌اید. این علائم شامل سه مورد می‌شوند که در عکس زیر آن ها را مشخص کرده‌ایم:

بلاک شدن در تلگرام

  • اولین مسئله عدم نمایش عکس پروفایل مخاطب است. اگر مخاطبی شما را بلاک کند قادر به مشاهده تصویر پروفایل وی نخواهید بود.
  • دومین مسئله مربوط به نمایش عبارت last seen a long time ago در زیر نام مخاطب می‌شود.
  • سومین مسئله و نشانه هم این است که وقتی شما پیامی برای مخاطب ارسال می‌کنید، هیچوقت تیک دوم (تایید مشاهده پیام از سوی مخاطب) زده نمی‌شود.

پس با توجه به این سه نشانه می‌توانید متوجه شوید که در لیست بلاک تلگرام یک کاربر قرار گرفته‌اید.

چگونه از بلاک تلگرام خارج شویم؟ آیا دور زدن بلاک تلگرام امکانپذیر است؟

اما فرض کنید مخاطبی شما را بلاک کرده و حالا شما می‌خواهید از لیست بلاک وی خارج شوید. آیا روشی برای انجام این کار وجود دارد؟ مطمئنا بهترین روش آن است که خود کاربر شما را از لیست بلاک تلگرام خود خارج کند، اما اگر وی این کار را انجام ندهد باید به دنبال روش های دور زدن بلاک تلگرام باشید! چند روش ساده برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه شرح داده می‌شوند.

  • روش اول: حذف اکانت و ساختن یک اکانت جدید: در این روش شما باید برای دور زدن بلاک تلگرام ابتدا اکانت خود را حذف و سپس یک اکانت جدید بسازید. بدین صورت قادر به ارسال پیام مجدد برای کاربر مورد نظرتان خواهید بود. فراموش نکنید که کاربر مورد نظر می‌تواند خیلی راحت دوباره اکانت جدید شما را هم بلاک کند. برای آشنایی دقیق با نحوه حذف کردن اکانت تلگرام خود از راهنمایی استفاده کنید که در مقاله “آموزش حذف اکانت تلگرام | دیلیت کردن حساب telegram” ارائه شده است. نقطه ضعفی که این روش دارد مربوط به از دست رفتن اطلاعات و آرشیو گفتگوها و غیره اکانت می‌شود.
  • روش دوم: انتقال اطلاعات اکانت به شماره جدید: در این روش باید ابتدا اطلاعات اکانت تلگرام خود را به یک شماره جدید انتقال دهید. برای آشنایی دقیق به نحوه انجام این کار به مطالعه مقاله “آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام” بپردازید. بعد از انتقال اطلاعات، اکانت خود را حذف کنید. حال مجدد برای شماره خود یک اکانت بسازید و بار دیگر اطلاعات اکانت را به شماره خود باز گردانید. حالا می‌توانید به مخاطب مورد نظرتان پیام بدهید. مزیت این روش آن است که دیگر اطلاعات اکانت شما نظیر آرشیو چت ها و غیره از بین نمی‌روند. برای آشنایی دقیق تر با نحوه انجام این روش تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کرده و از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

آیا رباتی برای رفع بلاک تلگرام وجود دارد؟

در برخی منابع ربات هایی معرفی شده‌اند که قابلیت رفع بلاک تلگرام را ارائه می‌کنند، اما طبق بررسی ما هیچ رباتی این قابلیت را نداشته و احتمالا در آینده هم این قابلیت را نخواهد داشت. بنابراین اغلب ربات هایی که با این ویژگی معرفی می‌شوند غیر واقعی هستند و جنبه تبلیغاتی دارند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد معرفی بهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)، بلاک تلگرام ، نحوه بلاک کردن، نحوه خروج از بلاک، دور زدن بلاک تلگرام و هر آنچه که با این مسئله ارتباط دارد صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (180)

guest
180 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
1 سال گذشته

چرا شماره تلفن من ریپورت شده آزاد نمشه،کی میشه تلگرام نصب کرد

آذر
آذر
1 سال گذشته

من نمیتوونم وارد هیچ کانالی شم،پیام که برایم میاد اینه که شما محدود شدین،تعداد کانالهایی که وارد شدیم بیش از ۵۰۰ تاهستش،در صورتی که این طور نیست،چکارررررر کنم؟؟؟

رضاا
رضاا
2 سال گذشته

اگر در تلگرام مسدود شدیم و در تاریخ معین رفع مسدود شدیم تا چن وقت دوباره قوانین به حالت اول برمیگرده ۶ ماه یا بیشتر منظورم اینه که اگه باز مسدود بشم انگار دفعه اولم هستش

ناشناس
ناشناس
2 سال گذشته

در تلگرام حساب یه نفر رو اشتباهاً گزارش کردم. اگه حسابم رو خذف کنم آیا گزارشی که فرستادم حذف میشه و اکانت اون شخص از حالت ریپورت در میاد؟

ناشناس
ناشناس
2 سال گذشته

سلام من بلاک شدم حذف اکانت هم کردم دوباره تلگرام نصب کردم ولی باز بلاک هستم چیکار میتونم بکنم راهنمایی کنید ممنون میشم