تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون ۵ تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون ۵

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون ۵

سوکت شارژ آیفون 5 اپل (Apple iPhone 5) یکی از قطعاتی است که زیاد در این گوشی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، چون کاربران عموما در حین نصب و وصل کردن شارژر به دستگاه توجهی به ظرافت این سوکت نمی‌کنند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل خراب شدن سوکت شارژ آیفون 5 کدامند؟

معمولا دو دلیل اصلی منجر به خراب شدن سوکت شارژ آیفون 5 می‌شوند. دلیل اول استفاده نادرست از آن است. متاسفانه کاربران زمانی که در حال نصب سوکت شارژر به گوشی هستند یا زمانی که می‌خواهند موبایل را از شارژ خارج کنند، به هیچ وجه توجهی به ظرافت کانکتور شارژ آیفون نمی‌کنند و چندان رفتار مناسبی را از خود نشان نمی‌دهند. این مسئله در خیلی از موارد منجر به آسیب دیدن سوکت شارژ آیفون 5 و دیگر گوشی های موبایل شده و کاربر را ملزم به تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 کرده است.

 

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلیل بعدی آب خوردگی خواهد بود. در خیلی از موارد نفوذ آب به داخل گوشی از طریق سوکت شارژ منجر به بروز اختلال در عملکرد آن می‌شود. این دو مورد اصلی ترین دلایل خراب شدن سوکت شارژ آیفون 5 اپل هستند. دقت داشته باشید که این مسئله بدان معنا نیست که هیچ دلیل دیگری نمی‌تواند منجر به از کار افتادن یا خرابی شوکت شارژ آیفون 5 شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5 اپل در موبایل کمک

قبل از هر عملی از سلامت باطری آیفون 5 خودتان مطمئن شود چون گاهی علت شارژ نشدن گوشی می تواند مربوط به باطری آن باشد.

این مطلب می تواند به شما در این زمینه کمک کند اطلاع از سلامت و کیفیت عملکرد باتری آیفون

هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 چقدر است؟

برای تشخیص دقیق هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 باید گوشی باز شود و خرابی که در آن رخ داده مورد بررسی قرار گیرد. اگر سوکت شارژ گوشی با کمی دستکاری قابل تعمیر باشد، هزینه چندان بالایی در قبال انجام این کار پرداخت نمی‌شود، اما اگر سوکت شارژ گوشی کاملا از کار افتاده و نیاز به تعویض داشته باشد، طبیعتا هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 افزایش می‌یابد. اما خوشبختانه در مجموع هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 چندان بالا نیست و از هزینه تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی یا برد آیفون 5 اپل تا حد زیادی کمتر خواهد بود. پس نگران هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 خود نباشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۵ اپل با ارزان ترین قیمت در موبایل کمک

 

تعمیر سوکت شارژ آیفون 5

تعویض یا تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب افراد، تعویض و تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 نسبت به سایر تعمیرات این گوشی زمان‌گیرتر است چون تعمیرکار باید برای دسترسی به این قطعه تقریبا کل قطعات گوشی را از آن جدا کند و با بخش های ظریفی از قطعات دستگاه سر و کله بزند. به نظر ما اگر یک تعمیرکار سرعت عمل مطلوبی داشته و ابزارهای مناسب برای تعویض آیفون را هم در اختیار داشت باشد، احتمالا در مدت زمان 90 الی 120 دقیقه قادر به تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های آیفون اپل در موبایل کمک

 

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض سوکت شارژ آیفون 5 اپل خواهیم بود؟

توصیه می‌کنیم شخصا به دنبال تعویض سوکت شارژ آیفون 5 اپل نباشید چون انجام این تعمیر چندان ساده نیست و نیاز به دقت و ظرفت بالایی دارد. هرچقدر تجربه تعمیرکار بیشتر باشد، کیفیت تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 هم بیشتر خواهد بود پس ممکن است شما که تجربه‌ای در این زمینه ندارید، برای تعویض سوکت شارژ آیفون 5 به مشکل برخورد کنید. با این حال باید بگوییم که انجام این کار به دست شما غیرممکن نیست. برای آشنایی بیشتر با مراحل دقیق تعویض سوکت شارژ آیفون 5 اپ می‌توانید از مقاله آموزش تعویض سوکت شارژ آیفون 5 استفاده کنید. ضمنا برای تهیه ابزارهای تعمیر موبایل مورد نیاز و سوکت شارژ اورجینال آیفون 5 اپل هم می‌توانید به فروشگاه قطعات آیفون 5 موبایل کمک مراجعه نمایید.

تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 با ارزان ترین قیمت به مرکز موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزارهای تعمیر و جدیدترین متدها، تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 شما را با ضمانت انجام می‌دهد. ضمنا با این سرویس تعمیر مورد نظر ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. برای ثبت سفارش تعمیر سوکت شارژ آیفون 5 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت درخواست تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 5 در فروشگاه موبایل کمک

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل