معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت ایکس بو یا X-Bow

کارت ایکس بو یا X-Bow

کارت ایکس بو یا X-Bow یکی از کارت های منحصر به فرد بازی کلش رویال (Clash Royale) است که اگر در موقعیت و شرایط درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید به شدت دشمنتان را تحت فشار قرار دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت ایکس بو یا X-Bow بازی کلش رویال بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت ایکس بو یا X-Bow

شاید در کمتر دک بازی کلش رویالی کارت X-Bow (ایکس بو) استفاده شود، اما به شما قول می‌دهیم که استفاده صحیح از این کارت می‌تواند به طور مستقیم شما را به شدت از دشمنتان جلو بیندازد. برای استفاده درست از این کارت باید به خوبی آن را بشناسید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در این مقاله قصد داریم به معرفی جامع کارت ایکس بو یا X-Bow کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 کارت ایکس بو یا X-Bow

معرفی کارت ایکس بو یا X-Bow کلش رویال (Clash Royale)

ایکس بو یا X-Bow از دسته کارت های ساختمانی و در اصل یک تاور در بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود که ارتفاع کمی دارد و یک کمان بر روی آن نصب است. این کمان می‌تواند با سرعت بالایی به دشمنان اتک دهد. برای آشنایی دقیق‌تر با کارت ایکس بو یا X-Bow و نحوه استفاده از آن به نکات زیر توجه کنید:

 کارت ایکس بو یا X-Bow

  • کارت ایکس بو یا X-Bow در آرنای 3 (Arena 3) یا بربرین باول (Barbarian Bawl) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال است.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

  • ایکس بود یا X-Bow از کارت های ساختمانی و یک تاور در بازی کلش رویال است که ارتفاع کمی داشته و یک کمان بر روی آن نصب است. این کمان رنج یا محدوده اتک بالایی دارد و می‌تواند بر روی یک ساختمان یا سرباز دشمن فوکوس و با سرعت بالایی به آن اتک دهد.
  • محدوده یا رنج اتک کمان ایکس (X-Bow) برابر با 11.5 مربع است. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید کارت ایکس بو یا X-Bow را در محدوده مپ خودتان پیاده کنید و تاور دشمن را مورد اتک قرار دهید.
  • کمان ایکس (X-Bow) فقط می‌تواند بر روی یک سرباز یا تاور فوکوس و به آن اتک دهد. تاخیر مابین اتک هایش هم فقط 0.25 ثانیه است. بنابراین ایکس بو (X-Bow) در هر ثانیه 4 تیر را به تاور یا سرباز دشمنی که بر رویش فوکوس کرده است می‌زند.
  • عمر مفید X-Bow (ایکس بو) در بهترین شرایط ممکن برابر با 40 ثانیه خواهد بود.
  • زمانی که کارت ایکس بو یا X-Bow را پیاده می‌کنید، باید 4 ثانیه صبر کنید تا کمان ایکس بو بارگذاری شده و شروع به اتک دادن کند. به محض اینکه این 4 ثانیه تمام شود، ایکس بو (X-Bow) اتک ها یا پیکان هایش را به سمت نزدیک‌ترین سرباز یا تاور دشمن پرتاب می‌کند.
  • ایکس بو (X-Bow) قابلیت اتک دادن به سرباز های پرنده و هوایی دشمن را ندارد.
  • برای استفاده از کارت ایکس بو یا X-Bow ملزم به صرف 6 اکسیر هستید.
  • اگر ایکس بو (X-Bow) بر روی تاور دشمن فوکوس کرده باشد و دشمن شما آن را نادیده بگیرد، ظرف چند ثانیه تاور دشمن از بین خواهد رفت.
  • با توجه به مسئله فوق حفاظت از کارت ایکس بو یا X-Bow بعد از پیاده سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما بتوانید کارت ایکس بو یا X-Bow را به گونه‌ای پیاده کنید که به تاور دشمن اتک دهد و در این بازه زمانی با سایر کارت هایتان از ایکس بو (X-Bow) محافظت کنید، خیلی راحتی تاور دشمن را نابود خواهید کرد.
  • کارت ایکس بو یا X-Bow به دلیل رنج یا محدوده اتک و سرعت اتک بالایی که دارد، می‌تواند به راحتی سربازهایی مثل اسکلت ها (Skeletons)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، آرچر ها (Archers)، بمبر (Bomber) و سیر سرباز های با جان و تعداد کم این چنینی را نابود کند. با این حال اگر این سرباز ها در فاصله کمی نسبت به ایکس بو (X-Bow) پیاده شوند، می‌توانند به آن آسیب جدی وارد کنند. پس بحث فاصله در این زمینه از اهمیت بالای برخوردار است.
  • یکی از بهترین کارت هایی که می‌توان از آن برای از بین بردن کارت ایکس بو یا X-Bow استفاده کردن، اسپل راکت (Rocket) است. این اسپل می‌تواند در شرایط متعدد با یک حرکت کمان ایکس بو (X-Bow) را از بین ببرد.
  • از آنجایی که ایکس بو یا X-Bow قادر به اتک دادن به سرباز های پرنده یا هوایی نیست، بنابراین کارت هایی مثل مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، بالون (Balloon) و غیره به شدت برای از بین بردن آن موثر واقع می‌شوند.
  • همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، ایکس بو (X-Bow) برای شروع اتک هایش نیاز به صرف 4 ثانیه زمان دارد. بعد از گذشت این 4 ثانیه، کمان ایکس بو (X-Bow) به اولین سرباز دشمن یا ساختمانی که در نزدیکی‌ آن وجود داشته باشد اتک خواهد داد و بر روی آن قفل می‌شود. برای جلوگیری از اتک دادن کارت ایکس بو یا X-Bow به تاور خود می‌توانید در این بازه زمانی 4 ثانیه‌ای سرباز تنکی مثل جاینت (Giant) یا گولم (Golem) را در لاین پیاده کنید تا ایکس بود بر روی آن قفل کرده و به آن اتک دهد. پس از این روش می‌توانید برای منحرف کردن کارت ایکس بو یا X-Bow استفاده کنید.
  • یکی از بهترین روش های استفاده از کارت ایکس بو یا X-Bow مربوط به ترکیب آن با کارت تسلا (Tesla) می‌شود. بدین منظور فقط باید تسلا (Tesla) را به عنوان یک محافظ در نزدیکی ایکس بو (X-Bow) پیاده کنید تا از آن محافظت به عمل آورد و ایکس بو (X-Bow) هم به تاور دشمن اتک دهد.
  • از کارت ایکس بو یا X-Bow می‌توانید برای از بین بردن ساختمان های دفاعی و اسپاونر دشمن از فاصله بسیار دور هم استفاده کنید. برای مثال اگر دشمن شما از اینفرنو تاور (Inferno Tower) برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کرده است، می‌توانید با کارت ایکس بو یا X-Bow آن را از بین ببرید.
  • از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) می‌توان به عنوان یک کارت ضد برای مقابله با ایکس بو یا X-Bow استفاده کرد. هرچه بتوانید ارتش اسکلت ها را نزدیک تر به ایکس بو (X-Bow) پیاده کنید، سریع‌تر شاهد از بین رفتن آن خواهید بود. در این روش حتی اگر ایکس بود (X-Bow) شروع به اتک دادن به اسکلت ها کند هم به دلیل تعداد بالای اسکلت ها قادر به از بین بردن همه آن‌ها نخواهد بود و خودش از بین می‌رود. فراموش نکنید که با استفاده از این روش 3 اکسیر از دشمن پیشی می‌گیرید!
  • با توجه به ضعف کارت ایکس بو یا X-Bow در برابر کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون ها (Minions) و غیره مشخص است که پیاده کردن سرباز هایی مثل ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard) یا بی بی دراگون (Baby Dragon) برای محافظت از ایکس بو یا X-Bow یک استراتژی عالی خواهد بود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

  • اگر به موقع از هوگ رایدر (Hog Rider) یا کارت  بربرین ها (Barbarians) استفاده کنید هم می‌تواند کارت عالی برای مقابله با ایکس بو (X-Bow) باشد.
  • برای محافظت از کارت ایکس بو یا X-Bow می‌توانید از اسپل های مختلفی هم استفاده کنید. برای مثال اسپل زپ (Zap) به راحتی ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را از بین می‌برد. همچنین اسپل هایی مثل فایربال (Fireball)، ارو (Arrows) و پویزن (Poison) هم می‌توانند برای پشتیبانی از کارت ایکس بو یا X-Bow بسیار مفید باشند.
  • استفاده به موقع از کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) و حتی تفنگدار (Musketeer) هم می‌تواند برای مقابله با کارت ایکس بو یا X-Bow یک حرکت مناسب باشد. سعی کنید این کارت ها را قبل از شروع اتک های ایکس بو (X-Bow) مورد استفاده قرار دهید.
  • یک ترکیب عالی برای افزایش قدرت آسیب رسانی ایکس بو (X-Bow) مربوط به پیاده کردن اسپل ریج (Rage) بر روی آن می‌شوید. به این صورت سرعت اتک های ایکس بود (X-Bow) به شدت افزایش پیدا می‌کند و دمیج سنگینی به سرباز ها یا ساختمان های دشمن وارد می‌شود.
  • اگر دشمن شما از کارت هایی مثل جاینت (Giant) یا گولم (Golem) و غیره برای منحرف کردن و از بین بردن ایکس بو یا X-Bow استفاده می‌کند، بکارگیری اینفرنو تاور (Inferno Tower) برای محافظت و پشتیبانی از کارت ایکس بو یا X-Bow یک حرکت فوق‌العاده موثر خواهد بود.
  • از کارت ایکس بو یا X-Bow می‌توان به عنوان یک ساختمان دفاعی هم استفاده کرد! بدین منظور ایکس بو یا X-Bow را در وسط تاورهایتان و جلوی کینگ تاور (King Tower) پیاده کنید تا به عنوان یک تاور پشتیبان به سرباز های دشمن اتک دهد.
  • با لول آپ کارت ایکس بو یا X-Bow شاهد افزایش جان و قدر آسیب رسانی یا اصطلاحا دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

 کارت ایکس بو یا X-Bow

پس با کارت ایکس بو یا X-Bow آشنا شدید. اگر بتوانید به خوبی از این کارت محافظت کنید، شک نداشته باشید که از دید دشمنانتان به یکی از آزاردهنده‌ترین کارت های بازی کلش رویال (Clash Royale) تبدیل می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت ایکس بو یا X-Bow بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی آیفون XS

قطعات سامسونگ ام 10 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments