معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Rage یا ریج (خشم)

کارت Rage یا ریج (خشم)

یکی از اسپل های کم هزینه بازی کلش رویال (Clash Royale) وسط کارت Rage یا ریج در اختیارتان قرار می‌گیرد. استفاده درست از این کارت می‌تواند به شدت در بتل های کلش رویال موثر باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Rage یا ریج (خشم) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Rage یا ریج (خشم) بازی کلش رویال

یکی دیگر از جادوهایی که در بازی کلش رویال وجود دارد، ریج یا Rage است که معنا و مفهوم خشم را به همراه دارد. این اسپل کم هزینه سبب می‌شود تا سرعت حرکت و اتک های سرباز ها و ساختمان های موجود در محدوده اثرش برای مدت زمان مشخصی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل کارت Rage یا ریج (خشم) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت Rage یا ریج (خشم)

معرفی کارت Rage یا ریج (خشم) کلش رویال (Clash Royale)

اگر از کارت Rage یا ریج (خشم) به درستی در نبردهای بازی کلش رویال استفاده می‌کنید، شک نداشته باشید که نتیجه بسیار عالی دریافت خواهید کرد. ای اسپل به مراتب کم هزینه و در عین حال بسیار تاثیرگذار است. برای آشنایی با کارت Rage (ریج) و استفاده درست از آن باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

 کارت Rage یا ریج (خشم)

  • کارت Rage یا ریج (خشم) در آرنای 3 (Arena 3) یا بربرین باول (Barbarian Bowl) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

  • زمانی که از کارت Rage یا ریج (خشم) استفاده می‌کنید، سرعت حرکت و اتک های سرباز و ساختمان های موجود در ناحیه اثرگذاری آن برای مدت زمان مشخصی به مقدار 35 درصد افزایش می‌یابد.
  • شعاع اثرگذاری اسپل ریج برابر با 5 مربع در مپ بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • اگر کارت Rage یا خشم را بر روی ساختمان اسپاونر (Spawner) یا تولید کننده سربازی مثل سنگ قبر (Tombstone)، کلبه گوبلین ها (Goblin Hut)، کلبه بربرین ها (Barbarian Hut) و غیره بیندازید، سرعت خارج شدن سرباز ها از درون آن افزایش پیدا می‌کند.
  • برای استفاده از کارت Rage یا ریج (خشم) ملزم به صرف 2 اکسیر خواهید بود. پس اسپل ریج یکی از اسپل های بسیار کم هزینه بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • استفاده از اسپل ریج (Rage) برای افزایش سرعت و اتک سرباز های تنکی مثل پکا (P.E.K.K.A)، جاینت (Giant)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant) و غیره توصیه می‌شود. به ویژه اگر این سرباز ها و به ویژه پکا (P.E.K.K.A) به تاور دشمن رسیده باشد و اسپل ریج را بر روی آن بیندازید، دمیج بسیار سنگینی به تاور وارد خواهد کرد.
  • از اسپل ریج (Rage) می‌توانید در کنار بالون (Balloon) هم استفاده و نتیجه خوبی دریافت کنید.
  • یکی از استراتژی‌های بسیار خوب برای استفاده از اسپل یا کارت خشم (Rage) مربوط به بکارگیری آن به همراه کارت ایکس بو (X-Bow) می‌شود. در این شرایط سرعت تیرهایی که توسط کمان ایکس بو پرتاب می‌شوند 38 درصد افزایش یافته و دمیج بسیار سنگینی به تاور دشمن وارد خواهد شد.
  • از کارت ریج یا خشم (Rage) می‌توانید برای افزایش سرعت تولید اکسیر ساختمان الکسیر کالکتور (Elixir Collector) هم استفاده کنید.
  • استفاده از کارت Rage یا ریج (خشم) در کنار کارت هایی مثل هوگ رایدر (Hog Rider)، و پرنس (Prince) وقتی که به تاور دشمن رسیده باشند هم یک رویکرد بسیار موثر برای افزایش شانس موفقیت شماست.
  • از اسپل ریج می‌توانید با اهداف دفاعی هم استفاده کنید. برای مثال اگر آن را بر روی تاورهای خودتان بیندازید، شاهد افزایش سرعت اتک تاور خود و سرباز های خودی موجود در محدوده اثر آن خواهید بود.
  • ترکیب اسپل Rage با کارت قبرستان (Graveyard) هم می‌توانید یک ترکیب عالی برای از بین بردن ساختمان ها و تاور دشمن محسوب شود. البته این ترکیب کمی در برابر اسپل پویزن یا سم (Poison) حساس است.
  • اگر مطمئن هستید که دشمن اسپل هایی مثل فایربال (Fireball)، ارو (Arrows) و زپ (Zap) را در اختیار ندارد یا به تازگی از آن‌ها استفاده کرده است، پیاده کردن مینیون هوردها (Minion Horde) و سپس انداختن اسپل Rage بر روی آن‌ها در نزدیکی تاور می‌تواند یک استراتژی عالی باشد و منجر به نابود شدن تاور دشمن شود.
  • همیشه سعی کنید که کارت Rage یا ریج (خشم) را به گونه‌ای پیاده کنید که بیشتری تعداد سرباز و ساختمان هایتان را تحت اثر خود قرار دهد.
  • اگر از کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) را در اختیار دارید و توانستید آن‌ها را به تاور دشمن برسانید، پیاده کردن اسپل ریج (Rage) بر روی آن‌ها می‌تواند به شکل چشمگیری در آسیب رساندن به تاور دشمن موثر باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

  • با لول آپ کارت Rage یا ریج (خشم) شاهد افزایش زمان تاثیرگذاری آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت Rage یا ریج (خشم)

بنابراین کارت یا اسپل Rage (ریج) یکی از کم هزینه ترین اسپل های بازی کلش رویال (Clash Royale) است که می‌توان از آن با اهداف دفاعی و حمله‌ای استفاده کرد، اما مطمئنا نقش آن برای افزایش قدرت حمله بیشتر است. فراموش نکنید که اگر از این اسپل به درستی استفاده کنید، نتیجه فوق‌‌العاده‌ای دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Rage یا ریج (خشم) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی آیفون 8

قطعات سامسونگ A21

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مبین
مبین
2 سال گذشته

سلام چطوری بدستش بیارم ؟